 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 05.07.1986 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:01.08.2009
|
|
obiectiv | |
|
Salariu: nespecificat Tip job: Full time Departament: Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Transport / Distributie, Achizitii Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani), Mid-Level (2-5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.03.2017 - prezent Departament: achizitii Titlu Job: specialist achizitii, departament marketing Responsabilitati: - mentinerea si consolidarea relatiei cu furnizorii externi
- pregatirea si gestionarea comenzilor in programul de gestiune ERP Senior
- expedierea, urmarirea, verificarea si confirmarea comenzilor pana la receptia finala
- urmarirea procesului de achizitie
- operarea in sistem a importurilor si a achizitiilor intracomunitare
- solicitarea de oferte speciale
- negocierea preturilor
- identificarea, evaluarea si selectarea potentialilor furnizori
- urmarirea si gestionare stcurilor
- facturare
- suport tehnic pentru agentii de vanzare (comenzi transfer, avize, bonuri de transfer) |
|
01.09.2014 - 31.03.2017 Departament: achizitii Titlu Job: office manager, achizitor Responsabilitati: - organizarea de reuniuni și gestionarea bazei de date
- organizarea evenimentelor sau conferințelor companieiComandarea papetariei si mobila pntru office
- preluare, pregatire si transmiterea corespondentei
-asistarea funcției HR a organizației prin păstrarea evidențelor personalului, programarea interviurilor și așa mai departe
-gestionarea bugetelor de birou
-asigurarea legăturii cu personalul, furnizorii și clienții
-punerea în aplicare și menținerea procedurilor/sistemelor administrative de birou
-selectarea de produse noi și revizuirea vechi
-identificarea si selectare de noi furnizori
-negocierea preturilor
-asigurarea faptului că produsele sunt livrate la timp
-controlul stocurilor
-bugetarea
-reacția la orice modificări ale cererii clienților
-menținerea relațiilor cu furnizorii existenti |
|
01.11.2010 - 30.09.2014 Departament: administrativ / logistica Titlu Job: responsabil administrativ Responsabilitati: - stocuri
- activitati administrative
- verificarea si procesarea comenzilor in Gold Stock
- diverse rapoarte
- verificarea si validarea marfurilor pentru expeditie |
| studii | |
|
Facultati: 2008 - 2010 Masterat: FSEGA, Administrarea afacerilor in turism, comert si servicii la Babes-Bolyai University din Cluj- Napoca.
2005 - 2008 Facultate: Facultatea de Geografie, Specializare: Turism la Babes-Bolyai University din Cluj- Napoca.
Activitati extracurriculare Perseverenta, flexibilitate, creativitate, initiativa, caracter puternic, dinamism, spirit de echipa Premii Modulul pedagogic, 2009-2010 |
|
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|