Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 28.03.1988

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:09.11.2006

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Expert specializat in asigurarea calitatii, cu un istoric documentat in industria de Outsourcing/Offshoring. Specialist in serviciul clienti cu bune abilitati de vanzare, relationare si rezolvare a problemelor avand calitati dobandite de Coaching si Team Management.

Salariu: 3.000,00 USD / luna

Beneficii: Telefon mobil, masina de serviciu.

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Internet / e-Commerce, Telecomunicatii, Achizitii, Relatii clienti / Call center, Controlul calitatii

Oras de lucru: Brasov, Remote (de acasă)

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2015 - prezent

Departament: controlul calitatii

Titlu Job: specialist analist calitate

Responsabilitati:

Scopul principal al postului de Solutions Coach, cum este denumit intern, este pastrarea unui standard inalt de calitate. Pentru a indeplini acest obiectiv se monitorizeaza apelurile, chaturile si emailurile primite pentru a ne asigura ca procesele, regulile interne sunt respectate si modul in care sunt tratate aceste interactiuni este unul profesional, care aduce satisfactia clientului. In urma monitorizarilor se ofera feedback si coaching agentilor din echipa, se analizeaza rezultatele personale si se stabilesc obiective pentru a putea atinge si depasi targeturile impuse de client atat la nivel individual cat si de echipa.

01.08.2012 - 31.12.2015

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: agent serviciu clienti si vanzari

Responsabilitati:

Scopul principal era preluarea apelurilor, emailurilor sau chaturilor si rezolvarea cerintelor de dinainte si dupa cumparatura ale clientilor Microsoft Store pastrand intotdeauna un nivel inalt de profesionalism si calitate a serviciilor oferite.

01.06.2011 - 31.08.2012

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: agent suport tehnic

Responsabilitati:

In fiecare zi preluam apeluri de la clienti din SUA care aveau diferite probleme in a accesa contul lor de e-mail sau in a se conecta la internet. Jobul presupunea oferirea de suport tehnic membrilor companiei in cel mai eficient mod posibil astfel incat ei sa fie multumiti de felul in care le-am tratat solicitarile. Un aspect important al jobului il reprezenta felul in care tratam fiecare apel deoarece trebuia sa fie structurat dupa un anume tipar si de asemenea la sfarsitul fiecarui apel trebuia sa-i prezint clientului noua oferta de software disponibila la cost suplimentar.
In doar o luna am ajuns sa am rezultatele pe care le aveau colegi cu vechime de cel putin 1 an in firma, rezultate care indeplineau cerintele locului de munca.

01.10.2008 - 28.02.2011

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: agent relatii clienti

Responsabilitati:

In calitate de reprezentant relatii cu clientii, zilnic preluam zeci de apeluri cu diferite solicitari ale clientilor si incercam in cel mai eficient mod posibil sa ofer asistenta tehnica clientilor astfel incat sa nu fie nevoiti sa revina cu un apel in legatura cu aceeasi problema pe care au avut-o initial.
In foarte scurt timp de la angajare am reusit sa ajung in topul agentilor in relatiile cu clientii atingand un target peste standardul obisnuit.

studii

 

Facultati:

2007 - 2010 Facultate: Facultatea de Sociologie si Comunicare la Universitatea Transilvania din Brasov. Specializarea Comunicare si Relatii Publice
2003 - 2007 Liceu / Școală profesională: Filologie - Bilingv Engleza la Colegiul National Unirea din Brasov.

Premii

Certificari
Jan 2016 - Jan 2016: COPC® Management Training Series (Silver) with Certification Exam v2
This online training was designed for the contact center professional or group of contact center professionals who want to expand their learning with the benefits of a flexible, modular approach.
Hobby-uri
Gaming, Board games, Football

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close