Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 02.05.1988

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:17.10.2011

obiectiv

 

Persoană dinamică, perseverentă, responsabilă, orientată spre progres şi autodezvoltare, adaptabilitate în munca de echipă, capacitatea de a dobândi noi deprinderi.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2019 - prezent

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: specialist in recrutare

Responsabilitati:

- identifica si administreaza canalele de recrutare potrivite pentru posturile vacante
- concepe si posteaza anunturile de recrutare pe baza discutiilor cu sefii de departamente
- selecteaza candidatii pe baza CV-urilor, in functie de profilul candidatului si cerintele postului
- contacteaza candidatii selectati in vederea programarii interviurilor
- participa activ in cadrul procesului de intervievare si selectie a candidatilor
- evalueaza si vine cu propuneri cu privire la candidatii selectati catre manageri
- administreaza si asigura actualizarea bazei de date cu candidati
- informeaza candidatii cu privire la rezultatul procesului de selectie
- asigura suport in cadrul companiei cu privire la procesul de recrutare si evaluare interna a oamenilor

01.02.2018 - 31.05.2019

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: specialist hr

Responsabilitati:

- gestionarea procesului de recrutare la nivelul sediului din Bucuresti
- gestionarea procesului de angajare/demisie a personalului
- gestionarea procesului de onboarding a noilor angajati
- coordonarea si implementarea activitatilor de comunicare interna
- organizarea procesului de evaluare profesionala a personalului
- gestionarea activitatilor administrative ale departamentului HR

01.03.2017 - 28.02.2018

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: asistent manager (atributii de hr)

Responsabilitati:

- recrutare/sustinere interviuri
- intocmirea si administrarea dosarelor de personal
- centralizarea si verificarea documentelor necesare angajarii
- gestiunea activitatilor privind medicina muncii (programari vizita medicala, mentinerea legaturii cu centrele medicale, etc)
- asigurare suport in diferite alte activitati in departamentul administrativ
- preluarea si directionarea apelurilor telefonice, corespondenta, preluare mesaje

01.01.2009 - 28.02.2017

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: back office specialist / call center specialist

Responsabilitati:

- contactarea clienților existenți și potențiali în vederea vânzarii produselor și serviciilor conform campaniilor planificate
- oferirea de suport cu privire la situația financiară a debitorului
- preluarea apelurilor venite de la clienți pentru suport tehnic, financiar și comercial
- intocmire rapoarte și situații operative
- comunicare cu clienții în vederea identificării problemelor și solutionarea acestora
- consilierea clienților și informarea acestora în legatură cu ofertele actuale
- furnizarea de informații corecte și complete privind modalitatea de plată și locațiile unde se pot efectua plațile
- urmărirea și atragerea permanentă de noi clienți
- asigurarea promovării și vanzării directă a serviciilor ce fac obiectul firme
- preluarea apelurilor și email-urilor, rezolvarea și redirecționarea acestora
- furnizarea informațiilor tehnice solicitate
- introducerea datelor clienților și verificarea lor
- atingerea targetului stabilit de managerul departamentului
- oferirea de experienta si suport colegilor noi angajati in cadrul companiei

studii

 

Facultati:

2007 - 2010 Facultate: Management General la Universitatea Spiru Haret din Galati.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close