Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 04.11.1989

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:28.11.2008

obiectiv

 

Sunt o persoana dinamica si implicata, cu o sete nestavilita de cunoastere si dezvoltare personala si profesionala. O fire creativa si rationala, cu simt civic si moral.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Educatie / Training / Arte, Protectia mediului, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Iasi

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2018 - prezent

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: specialist resurse umane

Responsabilitati:

Atributii si responsabilitati avute in cadrul firmei:
- Buna gestionare a resurselor umane, din cadrul firmei,
- Intermedierea raporturilor dintre angajati si conducerea firmei,
- Intocmirea si supervizarea aplicarii regulamentului de ordine interioara, a prevederilor contractului colectiv de munca si a procedurilor interne.
- Elaborarea de strategii, privind gestionarea resurselor umane,
- Completarea corecta si in timp util a documentelor specifice,
- Recrutarea si selectia angajatilor(Definirea postului, Atragerea candidatilor, Selectia, Interviul)
- Ducerea la bun sfarsit a procesului de angajare, facilitarea integrarii mai rapide in organizatie, acomodarea in cadrul ehipei.
- Transmiterea Contractelor Individuale de munca, a incetarilor si a celorlalte modificari contractuale, in Revisal si Reges,
- Raportarea la Ajofm in ceea ce priveste ocuparea si vacantarea locurilor de munca, din cadrul companiei;
- Intocmirea si gestionarea dosarelor de personal ,
- Inregistrarea noilor angajati in baza de date si planificarea acestora in schimburi de lucru, in functie de necesitatile functiei ocupate,
- Completarea si corectarea pontajelor, conform documentelor inregistrate in programul intern, de operare (concedii de odihna, certificate medicale, dovezi de prezenta, bilete de voie)
- Asigurarea bunei desfasurari a procesului de evaluarea a angajatilor.
- Motivarea si sustinerea angajatilor in depasirea situatiilor care intervin la locul de munca.
- Gestionarea conflictelor de munca,
- Administrarea cartelelor de acces, a tichetelor de masa si a asigurarilor de viata private, a personalului,
- Responsabila de relatia cu Medicina muncii si Firma colaboaratoare pe parte de PSI si SSM.

01.09.2017 - prezent

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: freelancer travel blogger

Responsabilitati:

- Scriere creativa;
- Crearea si administrarea site-ului;
- Web Design;
- Creare design pentru materiale publicitare;
- Crearea si postarea de continut atractiv(scris, foto-video), pe tema calatoriilor ;
- Analiza audientei;
- Administrarea site-ului(Wordpress);
- Captarea cititorilor;
- Administrarea paginii de facebook: Jurnal de rulota;
- Optimizare SEO;
- Crearea unei imagini, a unui curent de influenta.
- Promovare on-line.
- Aparitii media: Revista SCENA9, Revista RULOTISM IN ROMANIA, Revista IOANA, Revista Branche, Europa FM;
- Nominalizare la categoria: Cel mai bun blog de travel, la eTravel Conference 2018

01.03.2017 - 31.03.2018

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: specialist resurse umane

Responsabilitati:

Atributii si responsabilitati avute in cadrul firmei:
- Buna gestionare a resurselor umane, din cadrul firmei,
- Intermedierea raporturilor dintre angajati si conducerea firmei,
- Intocmirea si supervizarea aplicarii regulamentului de ordine interioara, a prevederilor contractului colectiv de munca si a procedurilor interne.
- Elaborarea de strategii, privind gestionarea resurselor umane,
- Completarea corecta si in timp util a documentelor specifice,
- Recrutarea si selectia angajatilor(Definirea postului, Atragerea candidatilor, Selectia, Interviul)
- Ducerea la bun sfarsit a procesului de angajare, facilitarea integrarii mai rapide in organizatie, acomodarea in cadrul ehipei.
- Transmiterea Contractelor Individuale de munca, a incetarilor si a celorlalte modificari contractuale, in Revisal si Reges,
- Raportarea la Ajofm in ceea ce priveste ocuparea si vacantarea locurilor de munca, din cadrul companiei;
- Intocmirea si gestionarea dosarelor de personal ,
- Inregistrarea noilor angajati in baza de date si planificarea acestora in schimburi de lucru, in functie de necesitatile functiei ocupate,
- Completarea si corectarea pontajelor, conform documentelor inregistrate in programul intern, de operare (concedii de odihna, certificate medicale, dovezi de prezenta, bilete de voie)
- Asigurarea bunei desfasurari a procesului de evaluarea a angajatilor.
- Motivarea si sustinerea angajatilor in depasirea situatiilor care intervin la locul de munca.
- Gestionarea conflictelor de munca,
- Administrarea cartelelor de acces, a tichetelor de masa si a asigurarilor de viata private a personalului,
- Responsabila de relatia cu Medicina muncii si Firma colaboaratoare pe parte de PSI si SSM.
- Organizarea team-buildingurilor, evenimentelor cu angajatii(cursuri, seri de film etc), a petrecerilor

01.09.2015 - 31.03.2017

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: specialist resurse umane

Responsabilitati:

Atributii si responsabilitati avute in cadrul firmei:
- Buna gestionare a resurselor umane, din cadrul firmei,
- Elaborarea de strategii, privind gestionarea resurselor umane,
- Completarea corecta si in timp util a documentelor specifice,
- Participarea la recrutarea si selectia angajatilor,
- Gestionarea dosarelor de personal,
- Inregistrarea noilor angajati in baza de date si planificarea acestora in schimburi de lucru, in functie de necesitatile functiei ocupate,
- Completarea si corectarea pontajelor, conform documentelor inregistrate in programul intern, de operare (concedii de odihna, certificate medicale, dovezi de prezenta, bilete de voie)
- Intermedierea raporturilor dintre angajati si conducerea firmei,
- Administrarea bazei de date a cardurilor de acces, a personalului.
- Asigurarea bunei desfasurari a procesului de evaluarea a angajatilor.

01.05.2015 - 30.09.2015

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: office assistent

Responsabilitati:

Responsabilitati:
- Intermedierea relatiilor dintre angajati, dar si a celor cu exteriorul(prin telefon/ e-mail/fax)
- Preluarea sarcinilor si directionarea acestora, in functie de necesitati.
- Inregistrarea si scanarea documentelor interne si a facturilor, in programul intern.
- Distribuirea documentelor si a corespondentei, catre destinatari.
- Administrarea adreselor de e-mail.
- Copierea, redactarea diferitelor materiale(adrese, contracte)
- Gestionarea vizitelor si protocoalelor
- Asigurarea unei bune imagini a companiei

01.05.2015 - 31.05.2017

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: presedinte asociatie de proprietari

Responsabilitati:

- Infiintarea entitatii juridice
- Organizarea asociatiei
- Respectarea intereselor legitime ale tuturor locatarilor,
- Managerul condominiului şi reprezentantul legal al proprietarilor,
- Controlează şi coordonează administratorul si prestatorii de servicii.
- Respectarea legii, a statutul şi a regulilor asociaţiei de proprietari.
- Supravegherea punerii în aplicare a hotărârilor din cadrul asociaţiei.
- Semnarea, cu rol de aviz, a actelor juridice sau contabile emise de asociaţie, cu excepţia chitanţelor de plată a întreţinerii.
- Aprobarea cheltuielilor din fondul de reparaţii şi cele pentru consumabile.
- Coordonarea şi medierea situaţiile de criză .

01.11.2012 - 31.05.2015

Departament: vanzari

Titlu Job: casier

Responsabilitati:

- Emiterea si gestionarea facturilor, in sistemul informatic al companiei;
- Responsabil de evidenta contabila a operatiunilor de incasari si plati,
- Gestionarea numerarului si intocmirea zilnica a documentelor financiar-contabile;
- Intretinerea relatiilor optime, cu clientii companiei;
- Solutionarea problemelor care tineau de departamentul casierie, ale clientilor si directionarea lor, catre alte departamente, cand era cazul.

01.07.2000 - 31.05.2008

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: actor amator

Responsabilitati:

- Actor amator si Entertainer pentru copii si tineret, in cadrul Echipei de teatru pentru copii si tineret a Casei de Cultura "Mihail Sadoveanu", din Pascani.
Am activat in peste 10 piese de teatru, atat in localitate cat si in deplasare, am prezentat diferite evenimente si spectacole, am participat la evenimente comemorative de poezie si proza .
Vlad Hariga- diector al Casei de Cultura Pascani, in acelasi timp regizor si coleg de trupa, in perioada in care am activat.

studii

 

Facultati:

2017 - prezent Facultate: Facultatea de Psihologie la Universitatea Al. I. Cuza Iasi- Facultatea de Psihologie si Stiinte ale educatiei din Iasi.
2017 - 2017 Colegiu / Studii postliceale: Curs Intensiv de Recrutare si selectie la Pro-Training Solutions din Iasi.
2016 - 2016 Colegiu / Studii postliceale: Inspector/Referent Resurse umane la Aprendis din Iasi.
2014 - 2015 Colegiu / Studii postliceale: Psihopedagogie la Universitatea Alexandru Ioan Cuza din Iasi. Modulul Postuniversitar Psihopedagogic, nivelul 1 si nivelul 2.
2011 - 2013 Masterat: Mediul actual si dezvoltare durabila la Universitatea AL. I. Cuza din Iasi.
2008 - 2011 Facultate: Geografia mediului la Universitatea Al. I. Cuza din Iasi.
2004 - 2008 Liceu / Școală profesională: Filologie la Colegiul Mihail Sadoveanu din Pascani. Studii liceale.

Premii

atestat lingvistic -lb engleza-eurocor
atestat lingvistic-lb engleza- Universitatea Al.I Cuza Iasi.
diplome de participare si premii la concursuri de recitare si actorie



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close