Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 20.06.1989

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:30.05.2012

obiectiv

 

Dezvoltare profesională in domeniul HR.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Financiar / Contabilitate

Oras de lucru: Sibiu

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani), Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.07.2019 - prezent

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: specialist resurse umane

Responsabilitati:

Servicii de contabilitate salariala, administrare personal, si consultanta salarii/resurse umane, pentru un portofoliu variat de clienti. Experienta cu societati comerciale mari (peste 250 angajati, peste 500 angajati), in special din industria automotive.
Printre activitatile de baza se regasesc:
- intocmire, verificare stat de plata: evidenta salarii de incadrare, ore suplimentare, concedii medicale etc;
- comunicare sume de plata salarii, intocmire fisiere de plata pentru banca, plati online;
- intocmire declaratia luna 112, comunicare sume de plata catre client;
- intocmire documente personal: contracte de munca, acte aditionale, decizii incetare;
- raportare Revisal;
- intocmire adeverinte salariati: banca, sanatate, etc;
- intocmirea actelor necesare pentru recuperarea sumelor de la CNAS;
- mentinerea relatiei cu clientii;
- intocmire raportari conform cerintei clientilor.

01.08.2018 - prezent

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: specialist resurse umane

Responsabilitati:

Responsabilitati de baza specifice domeniul payroll-administrativ:
- verificare si introducere pontaj
- calcul concedii medicale
- intocmire stat de plata, centralizatoare
- intocmire si transmitere D112
- gestionarea fisierelor cu drepturile banesti
- actualizarea bazei de date privind angajatii
- intocmirea si gestionarea dosarelor de personal
- transmitere in Revisal
- inregistrarea tuturor modificarilor la contractele individuale de munca, intocmirea actelor aditionale
- intocmire diverse adeverinte la solicitarea angajatilor
- realizarea diverselor rapoarte si statistici

01.05.2013 - 31.07.2018

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: specialist resurse umane

Responsabilitati:

Grupul de firme IRUM-MAVIPROD este format din aproape 600 de angajati.
IRUM are ca domeniu de activitate constructia de masini si utilaje agricole si forestiere, iar
MAVIPROD comertul de piese de schimb pentru utilaje agricole si forestiere.

SARCINI:

1. Procesul de recrutare:
- responsabil pentru întregul proces de recrutare pentru posturi din producție, cercetare-dezvoltare, vânzări, și altele;
- crearea anunțului de angajare şi promovarea acestuia;
- analiză CV-uri;
- organizare interviuri;
- participare la interviuri;
- participarea la integrarea noilor angajați;
- promovarea locurilor de muncă vacante la târgurile de joburi.
2. Administrare personal:
- întocmire contracte de muncă;
- operare modificări la contractele de muncă (acte adiționale, decizii);
- actualizarea permanentă a bazei de date a angajaților;
- operare în Revisal;
- întocmire diverse statistici lunare/trimestriale;
- întocmire adeverințe la solicitarea angajaților.
3. Salarizare :
- operarea și actualizarea datelor de personal specifice activității de salarizare;
- introducerea și verificarea pontajelor;
- actualizarea datelor privind deducerile personale;
- verificarea și introducerea concediilor medicale;
- calculul corect al salariilor;
- întocmirea statelor de salarii și a centralizatoarelor;
- întocmirea dosarelor în vederea depunerii la CJAS pentru recuperarea sumelor din concediile medicale;
- întocmirea și transmiterea declarației 112;
- întocmirea notelor contabile la salarii
- întocmirea necesarului de tichete de masă și a tichetelor cadou și distribuirea acestora către angajați;
- gestionarea concediilor de odihnă.

15.08.2010 - 15.09.2010

Departament: banci

Titlu Job: practica

studii

 

Facultati:

2011 - 2013 Masterat: Managementul resurselor umane la Universitatea Petru-Maior din Targu-Mures.
2008 - 2011 Facultate / Colegiu: Finante-Banci la Universitatea Petru Maior din Targu-Mures.
2004 - 2008 Liceu: Matematica-Informatica la Grup Scolar Petru Maior din Reghin.

Premii

Traininguri
Mar 2017 - Mar 2017: Inspector resurse umane
Certificat acreditat ANC
Feb 2015 - Feb 2015: Manager resurse umane
Certificat acreditat ANC
Certificari
Jun 2011 - Jun 2011: business english
Atestat competenta lingvistica - business english
Jun 2008 - Jun 2008: Informatică
Atestat informatică
Hobby-uri
Lectura, Fitness



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close