Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 25.08.1975

obiectiv

 

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie

Oras de lucru: Ploiesti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

26.05.2008 - prezent

Departament: auto / echipamente

Titlu Job: specialist salarizare si administrare de personal

Responsabilitati:

- Responsabilităţi principale
 ŞTATUL DE PLATĂ
► Efectuarea calculului de salarii ,dupa verificarea pontajelor , situatiei de angajari- plecari in luna , situatiei de compensare concedii de odihna , calcul certificate medicale etc
► ?tocmirea rapoartelor pentru departamentul Financiar, declaraţiilor către stat, alte rapoarte ?conformitate cu cerinţele departamentului de Resurse Umane sau ale altor departamente;
► Distribuirea fluturaşilor de salarii angajaţilor ?fiecare lună.
► ?tocmirea de rapoarte ?domeniile de administrare şi salarii ?funcţie de cerinţe.

 ADMINISTRAREA RESURSELOR UMANE
Gestionează toate procesele şi documentele solicitate prin lege sau intern.
► Colectarea tuturor documentelor ?dosarele personalului, (documente aferente angajării, modificărilor intervenite in statutul de angajat, documentelor disciplinare, documentele necesarea ?etării activitatii).
► Actualizarea bazei de date a angajaţilor cu toate datele de administrare (date personale, date privind postul, date privind salariile & beneficiile);
► Incheierea documentelor oficiale de angajare sunt gata la timp şi ?heiate ?mod adecvat (contractul de muncă, anexele contractului de muncă, decizii);
► Administrearea documentelor aferente concediilor (de exemplu, certificate medicale, concediul de odihnă, concediul de maternitate, etc.);
► Administrarea procesului de acordare a tichetelor de masa ;
► Administrarea altor documente specifice (comunicari de salariu, declaraţii ale angajatilor, statistici, fise fiscale, declaraţii fiscale ?conformitate cu cerinţele legale)
► Este la curent cu legislaţia ?domeniul administrării şi salariilor, iniţiază analiza schimbării şi oferă sprijin tuturor departamentelor ?această privinţă.

Realizari:

Efectuarea bugetului de salarii si a bugetului de cheltuieli.

03.04.2008 - 25.05.2008

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: specialist salarizare si administrare de personal

Responsabilitati:

Responsabilităţi principale
 ŞTATUL DE PLATĂ
► Colecteaza, verifica si consolideaza toate datele şi documentele necesare pentru procesarea ştatului de plată, in conformitate cu cerinţele specifice ale Danone (pontaj, fişele de parcurs autovehicule, angajări şi plecări, modificări privind angajarea, reţineri, comisioane, bonusuri şi prime);
► Centralizează toate datele privind ştatul de plată şi trimite rezultatul furnizorului de servicii de payroll;
► Verifică acurateţea ştatului de plată furnizat de catre furnizorul extern;
► Intocmeşte rapoarte pentru departamentul Financiar, declaraţii către stat, alte rapoarte in conformitate cu cerinţele departamentului de Resurse Umane sau ale altor departamente;
► Procesează plăţile de salarii către angajaţi prin sistemul multi cash;
► Pregăteşte şi distribuie fluturaşii de salariu angajaţilor in fiecare lună.
► intocmeşte rapoarte in domeniile de administrare şi salarii in funcţie de cerinţe.

 ADMINISTRAREA RESURSELOR UMANE
Gestionează toate procesele şi documentele solicitate prin lege sau intern.
► Asigura colectarea şi coordoneaza depunerea tuturor documentelor in dosarele personalului, asigurand-use ca acestea sunt completate si complete (documente aferente angajării, modificărilor intervenite in statutul de angajat, documentelor disciplinare, documentele necesarea incetării activitatii).
► Actualizează baza de date a angajaţilor cu toate datele de administrare (date personale, date privind postul, date privind salariile & beneficiile);
► Se asigură că documentele oficiale de angajare sunt gata la timp şi incheiate ?mod adecvat (contractul de muncă, anexele contractului de muncă, decizii);
► Coordoneaza furnizorul extern in actualizarea cărţilor de muncă şi a altor registre solicitate prin lege;
► Administrează documentele aferente concediilor (de exemplu, certificate medicale, concediul de odihnă, concediul de maternitate, etc.);
► Este responsabil cu procesul de administrare a tichetelor de masă.
► Menţine relaţiile cu companiile cu care Danone lucreaza pentru servicii externe cu privire la toate aspectele de administrare şi salarii.
► Administrează alte documente specifice (comunicari de salariu, declaraţii ale angajatilor, statistici, fise fiscale, declaraţii fiscale in conformitate cu cerinţele legale)
► Este la curent cu legislaţia in domeniul administrării şi salariilor, iniţiază analiza schimbării şi oferă sprijin tuturor departamentelor in această privinţă.
► Creează proceduri de lucru şi soluţii de optimizare a activităţii.
► Asigură verificarea tuturor proceselor in raport cu furnizorul extern ?privinţa administrării.

01.02.2005 - 02.04.2008

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: economist salarizare

Responsabilitati:

A. Salarizare :

-Intocmesc si pastrez evidenta statelor de plata a avansurilor din salarii pentru toti angajatii societatii.
-Colectarea tuturor formularelor de Concediu de Odihna aferente lunii si intocmirea la sfarsitul lunii a centralizatorului de concedii de odihna pentru luna respectiva, centralizator pe baza caruia vor fi verificate pontajele lunare.
-Colectarea tuturor formularelor de Concediu Medical aferente lunii si intocmirea la sfarsitul lunii a centralizatorului de concedii medicale pentru luna respectiva, centralizator pe baza caruia vor fi verificate pontajele lunare.
-Colectarea in timp util si verificarea pontajelor lunare din toate departamentele companiei in vederea pregatirii statelor de plata pentru luna anterioara. (Verificarea orelor suplimentare si a celor de noapte trecute in pontaje, verificarea concediilor de odihna si a celor medicale conform formularelor depuse de salariati)
-Introducerea datelor in programul de calculare salarii si efecuarea calculului sumelor de plata pentru zile lucrate ( inclusiv ore suplimentare, ore zi, ore noapte), concedii de odihna, concedii medicale, avansuri, retineri si lichidare salarii. Verificarea tuturor retinerilor si a contributiilor pentru bugetul de stat si inregistrarea lor in contabilitate.
-Intocmirea centralizatorului lunar de salarii si stabilirea obligatiilor de plata catre Fondul asigurarilor sociale de stat, sanatate, accidentele de munca, somaj, handicapati precum si comisionul legal platit la Inspectoratul Teritorial de Munca sau orice alt fel de contributii stabilite prin lege.
-Intocmirea notelor contabile si a viramentelor catre bugetul de stat.
-Intocmirea si depunerea lunara a declaratiilor aferente salariilor la Casa Nationala de Pensii, Agentia Municipala de Ocupare a Fortei de Munca, Finante, etc; Arhivarea lunara a tuturor documentelor aferente salariilor.
-Intocmirea si depunerea la autoritatile competente a fiselor fiscale FF1 si FF2 pentru toti salariatii societatii, cu respectarea termenelor legale. Consilierea salariatilor cu privire la datele inscrise in fisa fiscala precum si inmanarea formularelor in termenele legale.
-Intocmirea ordinelor cu sumele de plata pt. salariatii platiti prin banca si depunerea la casierie a statelor de plata impreuna cu fluturasii aferenti pentru platile in numerar (atat pentru avansuri ca si pt. lichidare)
-Intocmirea si depunerea lunara, trimestriala si anuala a raportarilor statistice; Realizarea oricaror altor rapoarte/statistici referitoare la evidenta eronalului, salarii, concedii, diurne, avansuri sau deconturi solicitate de superiorul ierarhic.
-Tine evidenta salariatilor care au persone in intretinere , are grija ca dosarele acestora sa fie completate cu actele cerute de legislatia in vigoare in vederea acordarii deducerilor suplimentare si elibereaza adeverinte referitoare la deducerile suplimentare ale angajatilor.

B. Diurne/Deconturi / Avansuri/ Tichete de Masa

-Colaborez cu departamentele : vanzari, contabilitate, transporturi, si IT in vederea acordarii conform procedurilor interne a avansurilor lunare angajatilor din departamentul de vanzari; urmareste decontarea sumelor sau daca este cazul, retinerea acestora din veniturile salariatilor.
-Colaborez cu departamentele : vanzari, transporturi, si IT in vederea acordarii conform proceurilor interne a diurnelor /comisioanelor lunare tuturor angajatilor din departamentul de vanzari, urmarind retinerea sumelor aferente utilizarii in interes personal a modemului, telefonului, autoturismului de serviciu .
-Intocmesc lunar necesarul de tichete de masa , completeaza si lanseaza comanda lunara dupa ce a fost semnata de catre Directorul de Resurse Umane.
-Intocmesc conform prevederilor legale listele lunare de distribuire a tichetelor de masa dupa verificarea prealabila a pontajelor lunare, a concediilor de odihna sau medicale precum si a oricaror alt fel de absente ale angajatilor de la program.
-Asigur in colaborare cu casieria unitatii distribuirea lunara tichetelor de masa si colaboreza cu depart. economic pentru inregistrarea acestor cheltuieli in contabilitate.

C. Administrarea Personalului :

-Intocmirea si inregistrarea Contractelor Individuale de Munca si a ofertelor de angajare pentru noii angajati ai firmei.
-Urmaresc completarea dosarelor personale ale salariatilor cu toate documentele mentionate in procedura interna de gestionare a dosarelor salariatilor.
-Intocmesc toate documentele legale referitoare la schimbarea conditiilor de angajare (acte aditionale, decizii) sau incetarea activitatii unui salariat ( decizii, fisa fiscala, nota de lichidare, verificaea avansurilor/deconturilor, a zilelor de CO de compensat la lichidare, carnet de munca, etc ) si obtine inregistrarea acestora la Inspectoratul Teritorial de Munca.
-Urmaresc indeplinirea procedurii de completare a “Notei de Lichidare” de catre toti salariatii care isi incheie contractul de Munca cu societatea si nu elibereaza nici un document care face dovada angajarii (carnet de munca sau adeverinta de salariat certificate de ITM) pentru persoanele care nu au nota de lichidare in intregime completata si semnata .
-Pastrez evidenta tuturor dosarelor salariatilor ( salariati existenti – pe departamente; salariati lichidati- lunar).
-Pastrez evidenta intrarilor-iesirilor salariatilor lunar si cumulate.
-Intocmesc si actualizez evidenta salariatilor care au carnete de munca si se preocupa de obtinerea si intocmirea lor pentru salariatii care declara pe propria raspundere ca nu li s-a intocmit carnet de munca pana la data respective
-Tin evidenta contractelor de asigurari de sanatate ale salariatilor pe case de sanatate : Casa Nationala de Sanatate, Casa de Sanatate a Transportatorilor si Casa de Sanatate a Ordinii Publice, Sigurantei Nationale si Autoritatii Judecatoresti .
-Completez si eliberez adeverinte care certifica calitatea de salariat pentru intreg personalul companiei; Eliberez copii dupa carnetele de munca ale salariatilor pe baza unei solicitari scrise.

01.07.1999 - 01.02.2005

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

- intocmirea statelor de plata pentru salariati;
- inregistrarea in contabilitate a salariilor . mijloacelor fixe , obiecte de inventar etc.
- intocmirea si depunerea la termen a declaratiilor salariale ;
Popa Liliana - inspector resurse umane
- am colaborat pe probleme de personal , salariale
- bonuri de masa

studii

 

Facultati:

Facultatea deFinante Banci si Burse de Valori - Bucuresti

Premii

- Atestat inspector de personal
- Curs Acces
- Curs Excel avansat
- Curs comunicare
- Master in Audit financiar

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close