de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 10.11.1986

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:12.09.2006

obiectiv

 

Sa-mi pun in valoare abilitatile si experienta pentru o colaborare eficienta. Munca intr-un domeniu de actualitate si de perspectiva. Dobandirea de noi cunostinte si aplicarea celor existente

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Administrativ / Logistica, Internet / e-Commerce, Tipografii / Edituri, Financiar / Contabilitate, Banci

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2013 - prezent

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: specilaist raportare

Responsabilitati:

Culeg si prelucrez date pentru obtinerea rapoartelor de analiza si monitorizarea a activitatii departamentului;
Intocmesc corect si la timp rapoartele statistice periodice si le transmit in formatul potrivit catre managementul companiei;
Intocmesc si propun noi rapoarte ce ar putea ajuta la imbunatatirea activitatii;
Particip la implementarea proiectelor noi;
Semnalez managerului orice situatie atipica sau diferita fata de standardele existente;
Comunic si colaborez cu toate structurile importante pentru obtinerea informatiilor si atingerea obiectivelor de raportare ale companiei;
Ma implic la solicitarea superiorilor directi in proiecte speciale si desfasor alte activitati zilnice sau periodice care tin de domeniul de activitate;

01.07.2011 - 31.05.2013

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: supervizor call center

Responsabilitati:

Am intocmit rapoarte cu frecventa zilnica pentru a preintampina diverse situatii si mentinerea in parametrii a indicatorilor de eficienta in Call Center.
Am intocmit evaluari cu sustinere de feedback adresate unei echipe dar si fiecarui membru in parte.
M-am ocupat de partea administrativa.
Am colaborat cu departamente din firma pentru a putea gasi solutii potrivite la situatiile intampinate.
Am participat la sedinte si am venit cu propuneri pentru modificari de strategie in atingerea obiectivelor companiei.

01.12.2010 - 31.07.2011

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: team leader

Responsabilitati:

Coordonarea si indrumarea unei echipe;
Sustinere si sprijin in realizarea targeturilor;
Implicare si dedicare echipei;
Trasarea planurilor de actiune;
Ajutor in dobandirea informatiilor si fixarea acestora.
Am elaborat proceduri, am facut prezentari si sedinte pentru a usura procesul de asimilare al informatiei de cei nou angajati.

01.10.2009 - 01.12.2010

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: specialist retentie

Responsabilitati:

Contactarea clientilor si ofertarea de produse protrivite nevoilor existente prin diverse modalitati si proceduri conform politicii companiei

02.12.2008 - 01.05.2009

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil primar

Responsabilitati:

Inregistrari contabile, aprovizionare cu consumabile, relatia cu furnizorii, clientii si banca, arhivare documente, alte activitati de birou si secretariat

25.04.2007 - 28.11.2007

Departament: vanzari

Titlu Job: consilier vanzari/ operator facturare/ gestionar/ administrator comenzi

Responsabilitati:

Gestionarea produselor, prelucrarea comenzilor de la initiere pana la faza finala si mentinerea relatiei cu furnizorii, intocmirea de raport de necesar de marfa, etc

Realizari:

Am reusit sa cresc vanzarile pe sectorul de care m-am ocupat, am intensificat relatiile cu viitori clienti prin metode de abordare, am restabilit si securizat pe cele cu clientii vechi pentru continuitate.

studii

 

Facultati:

2008 - 2010 Masterat: Finante si Banci si Piete de Capital la Universitatea Artifex din Bucuresti. 2008 - 2010 Master - Finante, Banci si Piete de Capital 2005 - 2008 Universitatea "Artifex" Facultatea Finante - Contabilitate, Specializarea Finante si Banci 2001 - 2005 engleza - curs intensiv
2005 - 2008 Facultate / Colegiu: Finante si Banci la Universitatea Artifex din Bucuresti. 2008 - 2010 Master - Finante, Banci si Piete de Capital 2005 - 2008 Universitatea "Artifex" Facultatea Finante - Contabilitate, Specializarea Finante si Banci 2001 - 2005 engleza - curs intensiv

Activitati extracurriculare

Adaptabila la cerintele slujbei, lucrul in echipa

Abilitati de predare si training, din 2004 pana in prezent in baza atestatelor ajut si invat diverse persoane sa isi deprinda anumite cunostiinte lingvistice sau matematice.

Premii

Certificari
May 2015 - May 2015: Excel avansat

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close