Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 14.06.1984

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Departament: Vanzari, Relatii publice, Publicitate, Telecomunicatii, Relatii clienti / Call center, Banci, Crewing / Casino / Entertainment

Oras de lucru: Bucuresti, Ploiesti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2013 - prezent

Departament: publicitate

Titlu Job: strategic account manager

Responsabilitati:

* Coordonarea unei echipe formata din 3 graphic designeri, 2 account executives si 30 de ofiteri de productie publicitara.
* Negocierea contractelor de productie publicitara in conformitate cu procedurile interne.
* Elaborarea strategiei de dezvoltare a companiei si implementarea acesteia.
* Realizarea targetului de vanzari.

Realizari:

* Dezvoltarea portofoliului de clienti prin stabilirea unor parteneriate BTL durabile cu 12 agentii de publicitate.
* Identificarea unor noi oportunitati de business pentru piata din Europa Centrala si de Est, prin furnizarea de display-uri POSM catre PepsiCo Bulgaria, Rep. Moldova, Turcia si Egipt.
* Stabilirea unor parteneriate cu Heineken Romania, Panasonic Romania, Hexol Romania.
* Dezvoltarea business-ului catre Panasonic Ungaria, Cehia si Slovacia.

01.02.2012 - 01.03.2013

Departament: banci

Titlu Job: project manager process improvement

Responsabilitati:

* Definirea scopului proiectului, obiectivele si rezultatele care sprijină obiectivele de afaceri în colaborare cu superiorul direct şi partile interesate.
* Dezvoltarea planurilor de proiect si a documentelor conexe.Comunica în mod
eficient asteptarile proiectului catre membrii echipei si a partilor interesate.
* Estimeaza numarul de resurse necesare pentru atingerea obiectivelor proiectului.
* Realizarea bugetului necesar proiectului si sa realizeze modificari in cazul in care
acesta sufera modificari.
* Identifica cauzele unor rezultate slabe si implementeaza solutii de imbuntatire pastrand o colaborare buna intre departamentele implicate.
* Respectarea planului de proiect si a termenelor agreate.
* Dezvoltarea si furnizarea de rapoarte de progres, propuneri,prezentari in
conformitate cu cerintele proiectului.
* Identificarea proactiva a potentialelor schimbari în sfera de aplicare proiectului,
pentru a identifica potetialele crize si elaborarea planului de urgenta.

Realizari:

In aceasta perioada am realizat trei proiecte in departamentul Collection:

* Control facilities in Collection
* Optimize communication in Collection
* Improve Working flow in Research Collection.

In urma implementarii acestor proiecte, beneficiile reale au fost peste asteptari putand fi cuantificate si observate usor in exercitiul financiar al companiei.

01.08.2011 - 01.02.2012

Departament: banci

Titlu Job: team leader skip tracing

Responsabilitati:

* Coordoneaza si dezvolta echipa in acord cu valorile companiei, asigurandu-se ca
membrii echipei sunt motivati si implicati in atingerea obiectivelor departamentului
* Incurajeaza comunicarea si colaborarea intre membrii echipei in vederea
indeplinirii obiectivelor pe echipa
* Informeaza permanent si corect membrii echipei din subordine privind modificarile
ce impacteaza activitatea departamentului
* Organizeaza si sustine sesiuni de training membrilor echipei din subordine pentru
imbunatatirea fluxului de lucru si dezvoltarea abilitatilor necesare indeplinirii
sarcinilor
* Evalueaza obiectiv membrii echipei din subordine si ofera feedback motivational
si de dezvoltare fiecarui membru
* Motiveaza membrii echipei din subordine, identifica si solutioneaza cazurile de
demotivare
* Ofera suport celorlalte echipe si colegi ori de cate ori este necesar
* Trateaza clientii interni si externi respectand valorile companiei

Realizari:

Din cele 7 luni in care am coordonat echipa de Skip tracing, am reusit sa atingem obiectivele setate in 6 luni consecutive. (septembrie 2011- februarie 2012)

Am restabilit strategia, implementand incepand cu luna septembrie 2011 obiective de masurare a calitatii. (Customer Satisfaction Survey, First Contact Resolution, Complaints management). Am reevaluat obiectivele lunare si anuale astfel incat sa existe un echilibru intre exigenta conducerii si spiritul echipei. Am facut parte din echipa interdepartamentala (HR, Management, Collection, IT) ce a elaborat o noua procedura prin care am obtinut optimizarea fluxului de lucru dintre Collection si departamentul pe care il coordonez.

01.04.2010 - 31.07.2011

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: team leader telesales market

Responsabilitati:

* Urmareste zilnic activitatea personalului, asigura ca subordonaţii sai direcţi isi
îndeplinesc obiectivele si respecta standardele de calitate stabilite.
* Recomanda calificativele de performanta trimestriale, bianuale si anuale.
* Participa la recrutarea, selectarea si orientarea noilor angajaţi.
* Se asigura ca subordonaţii săi sunt motivaţi si formaţi astfel încât sa fie capabili
sa-si îndeplinească sarcinile de serviciu si sa atingă nivelul de competenta
necesar (cunostinte, abilitaţi si atitudine).
* Organizează si distribuie resursele umane la locul de munca, aloca alte resurse
(ex. calculatoare, aplicatii, monitoare, căşti, telefoane etc.) si monitorizează
activitatea zilnica a echipei sale conform planului si planificării stabilite; evaluează si raportează asupra stadiului de realizare a obiectivelor si asupra rezultatelor
echipei, ia masuri pentru eliminarea abaterilor de la standardele stabilite. Oferă
sprijin in calitatea sa de şef de echipa, ori de cate ori este nevoie.
* Participa activ la implementarea proiectelor, contribuie cu sugestii la desfasurarea
proiectelor si urmareste evolutia acestora. Comunica clar si concis etapele
proiectului tuturor factorilor interesati din cadrul companiei.
* Actioneaza ca prima instanţa de raportare in ierarhia departamentului si rezolva
cat mai rapid posibil problemele dificile de serviciu raportate de subordonaţii sai,
conform politicii companiei. Ia masuri pentru ca problemele respective sa fie
considerate in planul de activitate, pentru a preveni reapariţia acestora.
* Comunica conducerii superioare a companiei problemele legate de disciplina in
cadrul departamentului Operatiuni Clienti.Participa activ la acţiunile interdepartamentale.

Realizari:

In anul financiar 2010/2011 am reusit sa indeplinim obiectivul in proportie de 100% in ciuda dificultatilor de ordin financiar pe plan national si global. De asemenea, in aceasta perioada am coordonat 2 echipe aflate in locatii diferite. (o echipa de customer service, formata din 15 oameni, care isi desfasura activitatea in Brasov si o echipa de vanzare prin telefon, formata din 25 de oameni, localizata in Ploiesti).

01.09.2008 - 01.04.2010

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: team leader customer service for consumer market

Responsabilitati:

Asigura furnizarea la cele mai înalte standarde de politeţe si profesionalism a
serviciilor de informare a clienţilor existenţi si potenţiali de voce si date, prin
realizarea obiectivelor departamentului si sprijinirea managerului in aplicarea
tacticilor Departamentului de Operatiuni Clienti. In acest scop, angajatul in acest
post trebuie sa se asigure ca are personal bine-pregătit profesional si motivat si sa
comunice eficient cu celelalte echipe din departament.

* Urmareste zilnic activitatea personalului, asigura ca subordonaţii sai direcţi isi
îndeplinesc obiectivele si respecta standardele de calitate stabilite.
* Recomanda calificativele de performanta trimestriale, bianuale si anuale.
* Participa la recrutarea, selectarea si orientarea noilor angajaţi.
* Se asigura ca subordonaţii săi sunt motivaţi si formaţi astfel încât sa fie capabili
sa-si îndeplinească sarcinile de serviciu si sa atingă nivelul de competenta
necesar (cunostinte, abilitaţi si atitudine).
* Ofera suport celorlalte echipe si colegi ori de cate ori este necesar
* Trateaza clientii interni si externi respectand valorile companiei

studii

 

Facultati:

Universitatea Petrol- Gaze, Ploiesti , Ploiesti
Facultate Limbi Si Literaturi Straine
2006 - 2010
Engleza- Germana


Liceul Pedagogic Ploiesti (1998 - 2002), Ploiesti
Filologie- Limba Germana intensiv

Premii

Cursuri:

Noiembrie 2012- " Business Process Management" BNP Paribas
Aprilie 2012- "Lead by example" BNP Paribas
Februarie 2012- "People care", BNP Paribas
Ianuarie 2012- “Gaining new confidence”- Ascendis & BNP Paribas
August 2011- “Lean & Six Sigma Methodology”, BNP Paribas
Februarie 2011- “Sales Management”, Accelera Business Strategy
Noiembrie 2010 – “Presentation Skills”, Trend Consult
August 2010- “Role of the manager”, Achieve Global
Mai 2010 – “Change Management”, Human Invest
Iulie 2009 – “Teamship”, TMI International
Iunie 2009 – “Situational Leadership”, Human Invest
Octombrie 2008 – “Working with people”, Ascendis



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close