Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 22.04.1992

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:24.12.2010

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Publicitate, Internet / e-Commerce, Telecomunicatii, Financiar / Contabilitate, Banci, Audit / Consultanta, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2018 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: subject matter expert/team coach

Responsabilitati:

-evidenta si raportare asupra statusului procesului si a parametrilor specifici de performanta
-consilier al analistilor in cazul in care acestia se ocupa cu situatii dificile
-monitorizarea procesului si a termenelor limita
-alocarea activitatilor pentru analisti si prim punct de contact al procesului pentru acestia
-procesare documente contabile
-intocmirea situatiilor si rapoartelor financiar-contabile

01.10.2017 - 30.09.2018

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: analist accounts payable

Responsabilitati:

-procesarea de facturi: indexare, codare, validare, corectare in sistem ERP (Oracle)
-plati: propunere facturi pentru plata, verificare, validare, rapoarte specifice
-activitati de inchidere de luna si de an (rapoarte)
-reconcilieri
-rezolvarea solicitarilor furnizorilor si clientului

01.10.2016 - 31.10.2017

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: analist ar

Responsabilitati:

-sa aplic banii pe conturile clienților, pana la deadline
-sa închid facturile in functie de detaliile de plata primite de la client
-comunicare permanenta cu echipa de collection
- sa introduc claim-uri (dispute si discounturi) in sistem

01.10.2015 - 31.10.2016

Departament: controlul calitatii

Titlu Job: analist bill review

Responsabilitati:

-sa ma asigur ca identific si corectez greselile survenite in conturile clientilor
-sa ma asigur ca raspund in termenii agreati solicitarilor venite din partea clientilor, interni si externi, pe toate canalele pe care sunt contactat:
- cazuri recalculare
- mail help
-spirit de initiativa si inovatie in scopul imbunatatirii proceselor curente si a eficientizarii acestora, pentru obtinerea informatiilor de cea mai inalta calitate
-impartasirea informatiilor si bunelor practici cu colegii, respectarea deadline-urilor si aderenta la program

01.10.2014 - 31.10.2015

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: consultat relatii clienti

Responsabilitati:

-sa ma asigur ca problema clientului se rezolva in cel mai scurt timp posibil si sa fac tot ce e posibil pentru a compensa eventualele neplaceri
-sa am o atitudine proactiva, sa anticipez si sa vin cu solutii de imbunatatire a problemelor ce pot apărea, sau orice eventuale dificultati
-sa promovez si sa informez clientul cu privire la promoțiile actuale ale companiei
-sa imi ajut colegii si sa păstrez o buna comunicare cu alte departamente

01.08.2014 - 31.10.2014

Departament: marketing

Titlu Job: operator introducere date

Responsabilitati:

-sa verific calitatea inregistrarilor operatorilor de teren si sa semnalez eventualele nereguli
-sa introduc datele colectate de acestia
-sa raportez datele colectate

01.06.2014 - 31.08.2014

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: operator sondaje de opinie

Responsabilitati:

-sa contactez clientii in vederea aplicarii sondajelor de opinie
-sa am o comunicare buna cu acestia pe tot parcursul chestionarului, sa le mentin interesul pana la finalizarea acestuia
-sa introduc datele colectate de operatorii de teren

01.03.2014 - 30.06.2014

Departament: marketing

Titlu Job: sociolog

Responsabilitati:

-introducere date colectate de operatori
-verificarea corectitudinii datelor colectate (cele colectate de operatori, cat si cele colectate prin intermediul platformelor)
-analiza datelor (analiza cantitativa -SPSS, Excel; analiza calitativa)
-recrutarea participantilor la focus-grupuri
-raportarea si prezentarea datelor către client

studii

 

Facultati:

2014 - 2016 Masterat: Sondaje de opinie, marketing si publicitate la Facultatea de Sociologie si Asistenta Sociala din Bucuresti.
2011 - 2014 Facultate / Colegiu: sociologie la Facultatea de Sociologie si Asistenta Sociala din București.

Facultati in straiatate

nu



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close