Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 22.12.1984

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:22.02.2006

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Dezvoltarea unei cariere.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Marketing, Altele, Publicitate, Administrativ / Logistica, Functii publice, Telecomunicatii, Achizitii, Merchandising / Promoteri, Banci

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2016 - 30.09.2016

Departament: altele

Titlu Job: support worker

01.02.2015 - 30.09.2015

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: referent colectare debite

01.02.2011 - 01.11.2013

Departament: banci

Titlu Job: ofiter colectare debite

Responsabilitati:

1.contactarea telefonica a clientilor debitori-prezentarea consecintelor de neplata- negocierea termenelor de plata-identificarea de noi modalitati de gasire a clientilor
2.vizite la domiciliu debitorului sau la locul de munca
3.intocmirea dosarelor debitorilor ce urmeaza sa fie trecuti in litigiu in vederea executarii silite/dosare de dauna

01.09.2009 - 01.12.2010

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: referent colectare debite

Responsabilitati:

Gestionarea unui portofoliu alocat;Contactare si comunicare prin telefon;Negocierea conditiilor si modalitatilor de plata

24.03.2008 - 18.05.2009

Departament: vanzari

Titlu Job: agent vanzari

Responsabilitati:

- respectarea politicii de vanzari a companiei in ceea ce priveste pretul produselor, standardele de livrare, comercializare si prezentare
- efectuarea de vizite regulate catre clienti in vederea promovarii si vanzarii produselor
- planificarea activitatii si obictivelor zilnice
- verificarea zilnica a stocului clientului si estimarea nevoilor acestuia astfel incat sa se evite suprastocarea, respectiv lispa produselor la client
- recuperarea creditelor conform termenelor stabilite
- asigurarea unei cat mai bune vizibilitati a produselor
- extinderea protofoliului si cresterea volumului de produse achizitionate de catre client
- prezentarea noilor produse in vederea promovarii si achizitionarii acestora de catre client
- educarea clientului cu privire la politicile de vanzari ale companiei si producatorului si aplicarea lor
- clarificarea eventualelor neclaritati sau obiectii ale clientilor si formularea de propuneri in scopul loializarii clientilor
- consilierea clientilor in privinta managmentului produselor expuse(pentru mentinerea unui stoc eficient) si pentru dezvoltarea afacerii
- identificarea, crearea si dezvoltarea de relatii cu noi clienti
- efectuarea activitatii de merchandising in scopul sustinerii vanzarii produselor
- culegerea datelor din piata, monitorizarea concurentei
Printre acestea pot numara si reponsabilitatea de back-up.

01.02.2008 - 17.03.2008

Departament: vanzari

Titlu Job: agent vanzari

Responsabilitati:

- promovarea si vânzarea directa a marfurilor serviciilor ce fac obiectul ofertei comerciale a organizatiei;
- prospecteaza piata pentru identificarea potentialilor clienti.
- negocierea contractelor si raspunderea pentru corecta executare a contractelor si acordurilor încheiate cu clientii din portofoliu;
- Raspunde de întocmirea documentelor de livrare (facturi fiscale în conformitate cu acordurile încheiate cu clientii), încasari si plati în numerar;
- Urmarirea atragerii permanenta de noi clienti;
- Urmarirea realizarii planului de vânzari lunar si anual stabilit;
- Stabilirea si dezvoltarea unei relatii profesionale cu clientii organizatiei;
- Întocmirea periodica de materiale de sinteza (rapoarte, statistici) si de prezentare (bugete estimative);
- Acordarea asistentei comerciale a clientilor si potentialilor clienti;
- Participarea activa la sedinte interne si colective, împreuna cu clientii si partenerii.

01.07.2007 - 18.01.2008

Departament: vanzari

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

-Coordonarea activitatii de vanzari, astfel incat fiecare om aflat in subordine sa-si indeplineaca targetul stabilit de Directorul General, cat si buna desfasurare a vanzarilor.
-Incheierea de contracte cu diverse firme care necesitau servicii de telefonie, internet si date la costuri mai mici decat Romtelecom, Rds, dar cu aceiasi calitate.

Realizari:

Promotii

01.10.2006 - 01.07.2007

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: gestionar

Responsabilitati:

-Coordonare activitati de logistica astfel incat produsele VODAFONE sa ajunga la destinatia corecta(cat si produsul corect).
-Asigurarea unui stoc minim in gestiune,astfel incat sa nu existe situatii de produs lipsa, ce-ar fi dus la intarzierea termenului de livrare a produsului.
-Inventarierea periodica a produselor la cererea Directorului General, dar si verificarea stocurilor astfel incat sa poata fi calculat un necesar care sa satisfaca saptamana in curs
Bonuri de masa,
Transport

10.08.2004 - 20.09.2006

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: receptioner

Responsabilitati:

- preluarea si inregistrarea rezervarilor de la clienti;
- primirea si cazarea clientilor;
- intocmirea actelor necesare cazarii clientilor (contracte de turism, urmarirea si incasarea platilor);
- promovarea serviciilor oferite clientilor;
- solutionarea eficienta a tuturor solicitarilor inregistrate;
- medierea conflictelor si rezolvarea reclamatiilor clientilor.

01.11.2003 - 01.07.2004

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: contabil primar

Responsabilitati:

- introducere si emitere de facturi, avize de expeditie,chitante, fise de magazie, stoc si diverse raportari in programul de gestiune
- intocmire Registru de casa, Jurnal de vanzari, Fisa Clienti, fisa furnizori, urmarirea incasari si plati, pregatire dosarul contabil lunar, completarea documentatei necesara la banca: OP, Borderouri, dispozitii de Plata.
- indosarierea toate documentelor de la contabilitatea, evidenta facturi, chitante, avize de expeditie
Telefon

studii

 

Facultati:

2005 - 2009 Facultate: Marketing la Universitatea Spiru Haret din Bucuresti.
1999 - 2003 Liceu / Școală profesională: Matematica-Informatica la Liceul Economic Nr 5 din Bucuresti.

Activitati extracurriculare

Capacitatea de a lua o decizii
Calitati de lider
Orgatizat in orice activitate
Meticulos
Dinamic
Simt foarte dezvoltat al raspunderii
Orientat spre calitate
Capacitatea de sinteza
Persuasiv
Capacitatea de automotivare
Interesat de lumea de afaceri
Capabil sa acumulez imformatii in perioade scurte de timp
Flexibil la cerinte noi


Premii

2003-ATESTAT PROFESIONAL OPERARE PC.
2008-CURS VANZARI IN CADRUL TOP BRANDS
2009 - CURS COLECTARE DEBITE IN CADRUL EOS-KSI
2011-2013 -CURSURI COLECTARE DEBITE IN CADRUL BANCII TRANSILVANIA

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close