Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 09.01.1982

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:06.11.2003

obiectiv

 

Acumularea unei experiente, lucrul intr-un mediu competitiv cu posibilitati de promovare in functie de rezultatele muncii depuse, familiarizarea cu alte domenii de activitate,

Salariu: nespecificat

Beneficii: Asigurare de sanatate,bonuri de masa.

Tip job: Full time

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2016 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: traffic executive

Responsabilitati:

• mentinerea legaturii intre departamentul client service si cel de contabilitate
• introducere si verificare bugete
• intocmire facturi client
• inregistrare facturi furnizori
• analiza diverselor situatii legate de facturile de primit si intocmit
• rezolvarea diveritelor socilitati legate de incasari si plati

01.01.2016 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

- emiterea facturilor originale de navlu in baza freight-manifestului si tinerea evidentei distribuirii lor
- urmarirea incasarilor facturilor emise
- inregistrarea debitelelor si informarea conducerii asupra lor
- emiterea de centralizatoare pe nave si rapoarte centralizate pe destinatii

01.03.2013 - 31.12.2015

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: assistant manager

Responsabilitati:

· asigurarea repartizării informațiilor dinspre management către toate departamentele firmei, cat și in sens invers;
· preluarea si direcționarea apelurilor telefonice;
· sortarea si gestionarea corespondenței;
· menținerea legăturii cu agenții de turism pentru a asigura transportul si cazarea, în cazul deplasărilor în interes de serviciu ale angajaților sau partenerilor firmei;
· diverse activitați de protocol;
· programarea interviurilor si audiențelor;
· asigurarea suportului adiministrativ altor departamente;
· copierea si redactarea diverselor materiale;

24.11.2008 - 28.02.2012

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: analist investitii

Responsabilitati:

•documentarea în vederea realizării şi participarea la elaborarea planurilor de afaceri şi a studiilor de fezabilitate întocmite în vederea accesării de finanţări nerambursabile, împrumuturi bancare de către clienţi;
•efectuarea de studii de piaţă în vederea întocmirii unor analize sectoriale precum şi analiza clienţilor şi a concurenţei pe piaţă;
•introducerea situaţiilor financiare în format electronic în vederea analizei indicatorilor financiari;
•participarea activă la întâlnirile cu clienţii şi furnizarea de asistenţă ulterioară în conformitate cu nevoile lor;
•contribuţie la dezvoltarea de modele financiare, bazate pe situaţii contabile care să susţină planurile de afaceri precum cash-flow-uri, bugete;

Realizari:

• participarea la realizarea proiectelor;

03.09.2007 - 23.11.2008

Departament: banci

Titlu Job: consilier client retail

Responsabilitati:

•promovarea şi vânzarea produselor şi serviciilor Grupului BCR şi oferire consiliere clienţilor existenţi şi potenţiali în concordanţă cu gama de produse disponibile în respectivul tip de unitate;
•identificarea nevoilor clienţilor şi oportunităţilor de a vinde produsele şi serviciile băncii prin activitatea de vânzări încrucişate;
•atragerea şi păstrarea clienţilor prin oferirea de consiliere şi servicii conform standardelor de calitate ale băncii;
•urmărirea şi acţionarea în scopul realizării ţintelor individuale şi ale unităţii;
•realizarea sarcinilor şi obiectivelor, conformându-se reglementărilor legale şi interne;
•acceptarea, respectarea şi aplicarea reglementărilor legale şi interne;

Realizari:

• satisfacerea nevoilor clientilor si promovarea si vanzarea produselor bancii;

14.06.2006 - 01.09.2007

Departament: banci

Titlu Job: administrator de cont

Responsabilitati:

-asigurarea interfatei cu Clientul prin prelucrarea documentelor care fac obiectul tranzactiilor (instrumente de credit, instrument de debit, cereri de eliberare certificare-pierdere-furt-distrugere-anulare file CEC, licitatii valutare, etc.)
-in procesul de preluare a documentelor de la client, verificarea semnaturilor autorizate cu specimenele de semnatura existente in sistem, stampila clientului, existenta disponibilului in cont, data emiterii documentului, date de identificare ale clientului beneficiar
-inregistrarea tranzactiilor in sistem , semnarea , datarea si sampilarea documentului
-constituirea/desfiintarea depozitelor pe termen in lei si valuta, depozite garantii de buna executie, depozite garantii gestionate
-rezolvarea eficienta si rapida a poblemelor curente ale clientilor iar in cazul in care problema depaseste competentele , sesizarea coordonatorului operatiunii
-preluarea documentelor de deschiderea de cont sau alte acte de modificare de la client, verificarea contunutului si operarea deschiderii de cont ( in cazul persoanelor fizice) sau remiterea documentatiei in back-office (in cazul persoanelor juridice)
-preluarea documentelor de emitere de carduri de debit si deschiderea contului de card
-oferirea informatii si consultanta completa si complexa clientilor referitoare la produsele si serviciile bancare oferite, inclusive la produsele de retail, cu predare carduri si credite retail


Realizari:

• vanzarea produselor bancii si satisfacerea nevoilor clientilor;

01.10.2004 - 14.06.2006

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist in gestiunea economica

Responsabilitati:

•înregistrarea documentelor primare;
•întocmirea situaţiilor şi urmărirea scadenţei încasărilor şi a plăţilor;
•verificarea lunară a stocurilor societăţii;
•ţinerea evidenţei mijloacelor fixe şi a obiectelor de inventar;
•calculul şi înregistrarea amortizării mijloacelor fixe;
•ţinerea evidenţei cheltuielilor anticipate.
•verificarea întocmirii registrelor de casă şi a deconturilor de cheltuieli;
•ţinerea evidenţei conturilor de disponibilităţi băneşti;
•verificarea întocmirii şi legalităţii documentelor gestionare ale societăţii ( NIR, bon de consum, notă de predare)
•verificarea întocmirii registrelor de casă şi a deconturilor de cheltuieli;
•ţinerea evidenţei conturilor de disponibilităţi băneşti;


Realizari:

• indeplinirea sarcinilor de servici si respectarea termenelor limita;

studii

 

Facultati:

2007 - 2008 Masterat: Management Financiar Bancar şi Bursier la Universitatea „ Nicolae Titulescu”- Bucureşti din Bucuresti.
2000 - 2004 Facultate / Colegiu: Facultatea de Contabilitate şi Informatică de Gestiune la Academia de Studii Economice - Bucureşti din Bucuresti.
1996 - 2000 Liceu: Matematica-fizica la Colegiul Naţional Sfântul Sava din Bucuresti.

Premii

-Atestat de limbã francezã - eliberat de Institutul Francez din Bucureşti - România, ca urmare a absolvirii unei clase speciale bilingve de limba francezã de la Colegiul Naţional Sf.Sava - Bucureşti
-Diplomã de absolvire Curs de limba englezã, eliberatã de Centrul de şcolarizare, Consultanţă şi Management pentru Comerţ Exterior - S.C. PERCOMEX S.A. Bucureşti.
-Diplomã de absolvire Curs de Contabilitate asistatã de Calculator - eliberatã de The International Computer School –Bucuresti şi ceritificare A.M.O.F.M.- Bucureşti.
-Certificat de participare curs “ Comunicarea şi relaţionarea cu clienţii”
-Certificat de participare curs “ Western Union – Translink Money Transfer Training ”

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close