de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 05.10.1979

obiectiv

 

- Desfăşurarea unei activităţi profesionale, în conformitate cu abilităţile, deprinderile si competenţele dobandite in urma experientei profesionale - Dezvoltarea personală, prin ridicarea nivelului profesional - Asimilarea de noi cunoştinţe - Lucrul intr-un mediu dinamic, profesionist, care sa imi permita utilizarea si dezvoltarea cunostintelor; - Punerea in practica a aptitudinilor si a cunostintelor mele in scopul atingerii obiectivelor pe care si le-a propus compania; - Locul de munca sa reprezinte o provocare continua si sa imi ofere posibilitatea aplicarii de idei si metode noi de rezolvare a problemelor;

Beneficii: Asigurare medicala

Tip job: Full time

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

12.11.2006 - prezent

Departament: banci

Titlu Job: team leader recuperare

Responsabilitati:

- monitorizarea zilnica a activitatii echipei conform planului si orarului
- evaluarea si raportarea gradului de indeplinire al obiectivelor si al rezultatelor echipei
- impunerea unor actiuni corective si a unor solutii adaptate pentru a imbunatati activitatea si rezultatele echipei
- intocmirea rapoartelor referitoare la activitatea echipei
- stabilirea de obiective individuale pentru a asigura atingerea target-ului
- comunicarea echipei a obiectivelor si scopurilor companiei in sarcini usor de indeplinit si asigurarea ca toti membrii echipei au inteles corect sarcinile lor
- ma asigur ca rapoartele si obiectivele stabilite sunt motivante si dezvoltate astfel incat sa corespunda descrierii postului
- ma asigur ca rapoartele si obiectivele stabilite sunt motivante si dezvoltate astfel incat sa corespunda descrierii postului
-desfasurarea de coaching-uri si training-uri pentru a imbunatati activitatea echipei
- participarea in procesul de recrutare si selectie a candidatilor
- integrarea acestora in cadrul echipei si formarea lor in meserie
- organizarea si distribuirea oamenilor la birouri, alocarea tuturor obiectelor necesare desfasurarii activitatii la locul de munca
- ma asigur ca procedurile sunt actualizate, iar atunci cand este nevoie creez proceduri adaptate noilor cerinte
- mentin relatia cu ffirmele de recrutare personal
- mentin relatia cu firmele partenere de recuperare creante
- mentin relatia cu Biroul de Executor Judecatoresc pentru a urmari procesul de desfasurare si incasare e debitelor
- mentin relatia cu celelalte departamente, in special Departamentul de Credite pentru a imbunatati procesul de acceptare si implicit de recuperare a debitelor, in beneficiul companiei
- asigur cantitatea si calitatea actiunilor consilierior din echipa
- descopar competentele si potentialul consilerilor favorizand mobilitatea interna
- completez dosarele individuale ale consilierilor prin redactarea propunerilor de prime resectand regulamentul definit
- propun cresterile de salariu si primele de performanta

Realizari:

Am condus o echipa de 10 oameni; am atins obiectivele in fiecare luna.
Am contribuit la ameliorarea procedurilor de lucru si de acceptare a creditelor.

25.02.2006 - 11.12.2006

Departament: banci

Titlu Job: consilier clientela

Responsabilitati:

-consilierea clientilor
-organizare de prezentari potentialilor clienti -promovarea produselor si serviciilor bancare si de asigurari
-deschidere conturi, carduri
-intocmirea dosarelor pentru credite ipotecare si de nevoi personale
- verificarea documentelor dosarelor de credit, carduri sau asigurari
-gestionarea portofoliului de clienti atat pentru produsele bancare, cat si pentru asigurari
- consultanta si service post vanzare - intocmirea borderoului zilnic

21.11.2005 - 22.02.2006

Departament: banci

Titlu Job: ofiter credtie

Responsabilitati:

- prezentarea produsului de credit in detaliu - conditii, criterii de eligibilitate, setul de documente necesare in vederea obtinerii creditului si modul de completare
- intocmirea dosarelor de creditare
- verificarea datelor din dosare
- intocmirea contractului de creditare

Realizari:

am realizat targetul aferent fiecarei luni

01.02.2005 - 20.11.2005

Departament: cercetare - dezvoltare

Titlu Job: sociolog

Responsabilitati:

- Monitorizarea presei
- Realizarea de studii de piata
- Programarea acţiunilor şi stabilirea riguroasă a regulilor de desfăşurare a activitatii, repere orare, locuri destinate
- Abilităţi de contactare si informare a clientilor

Realizari:

- am condus o echipa de 3 oameni
- am realizat studii de piata
- am monitorizat presa

studii

 

Facultati:

- Liceul Nicolae Bălcescu - Olteniţa
- Şcoala Naţională de Studii Politice şi Administrative – Facultatea de Ştiinţe Politice, specializarea ştiinţe politice-sociologie, promoţia 2004
- Atestat de inspector resurse umane
- Master Guvernanta Publica Europeana - Facultatea de Finante Banci din cadrul ASE

Activitati extracurriculare

Abilitate de a lucra independent si sub presiune.
Abilitate de a colabora si de a mentine relatia cu societatile colaboratoare.
Abilitate de a crea si modifica procedurile in functie de schimbarile constante ale produsului.
Abilitate de a desfasura mai multe obiective, incluzand prioritizarea anumitor contracte si sarcini in acelasi timp, adesea sub constrangeri de timp.
Abilitate de a comunica concis si calm.
Flexibilitate in orarul de lucru.
Abilitati in rezolvarea problemelor.
Dinamism, seriozitate, sociabilitate, capacitate de convingere,integritate, adaptabilitate, atitudine pozitiva
Organizata si orientata catre detalii
Capacităţi şi cunoştinţe de organizare
Programarea acţiunilor şi stabilirea riguroasă a regulilor de desfăşurare, repere orare, locuri destinate

Premii

Atestat de inspector rsurse umane
Training Asigurari de Viata - in cadrul Ing Asigurari de Viata
Training "Retail Banking Products"- in cadrul Ing Bank
Training " Negociere eficienta" - MMG Company

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

franceză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close