Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 03.09.1984

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:11.11.2002

obiectiv

 

Indeplinirea obiectivelor profesionale astfel incat sa creasca beneficiile companiei pentru care activez.

Tip job: Full time

Departament: Relatii publice, Marketing, Medicina umana, Publicitate, Administrativ / Logistica, Telecomunicatii, Achizitii, Banci

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.12.2015 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: tehnician economist

Responsabilitati:

Contabilizeaza si inregistreaza registrul de casa in lei si valuta.
Contabilizeaza si inregistreaza deconturile.
Intocmeste lista obiectelor de inventor.
Contabilizeaza si inregistreaza facturile furnizorilor.
Este subordonat Sefului Serviciului Financiar –Contabilitate si Directorului Economic.
Colaboreaza cu personalul din cadrul serviciului.
Colaboreaza cu personalul din cadrul departamentelor comerciale, administrativ, HR.
Raspunde de realizarea calitativa si in termen a lucrarilor.
Raspunde de respectarea legalitatii.
Raspunde de respectarea normelor legale.
Raspunde de exactitatea datelor furnizate.

01.03.2015 - prezent

Departament: altele

Titlu Job: expert accesare fonduri structurale si de coeziune europene

Responsabilitati:

Identifica nevoile clientului (ex. achizitia de utilaje, formarea personalului, aspecte legate mediu), sursele de finantare disponibile (ex. Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane, Programul Operational Sectorial – Cresterea Competitivitatii Economice) si solutiile posibile.
Schiteaza ideea proiectului si evalueaza eligibilitatea.
Se documenteaza si identifica: conditiile de aplicare, conditiile financiare, grupurile tinta eligibilie, necesarul de parteneriat, documentele necesare depunerii cererii de finantare.
Intocmeste propunerea de proiect in functie de interesele potentialilor parteneri nationali si internationali.
Negociaza conditiile parteneriatului (ex. durata, aportul financiar si de resursele alocate, responsabilitati).
Identifica si colecteaza informatiile necesare elaborarii proiectului.
Redacteaza forma provizorie a proiectului (capitolele cererii de finantare si anexele).
Inainteaza proiectul spre analiza partilor implicate si in baza sugestiilor primite face corectiile necesare.
Redacteaza forma finala a proiectului.
Transmite forma finala a cererii de finantare autoritatii contractante (in format electronic si prin posta, conform ghidului solicitantului).

01.12.2013 - 31.08.2014

Departament: marketing

Titlu Job: asistent marketing

Responsabilitati:

Desfasoara activitati de achizitii privind produsele necesare productiei.
Promovarea produselor atat in mediul virtual prin postarea acestora pe site-uri de socializare si prin dezvoltarea impactului vizual pe site-ul oficial al companiei, precum si in mediul fizic, la companiile mari existente pe piata.
Initierea si administrarea campaniei de promovare a companiei prin campania ADWords.
Cercetari de piata si analiza produselor pe care concurenta le lanseaza pe piata.
Efectuarea zilnica a rapoartelor de vanzari si stocuri din magazinele companiei.

01.10.2012 - 30.06.2013

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: secretar administrativ

Responsabilitati:

Participa activ la organizarea evenimentelor desfasurate: conferinte, workshop-uri;
Promoveaza serviciile Clinicii de Psihologie si incheie parteneriate cu alte companii;
Mentine legatura cu furnizorii;
Intocmeste programul de lucru al personalului;
Realizeaza programari si transmite agenda persoanelor avizate;
Gestioneaza agenda de contacte telefonice, redacteaza si tipareste documentele alocate din cadrul grupului de firme;
Incaseaza contravaloarea serviciilor psihologice (cabinete, formare profesionala) cu respectarea procedurii interne si legislatiei in vigoare;
Organizeaza intalnirile de afaceri si asigura protocolul pentru acestea.

01.01.2012 - 30.06.2012

Departament: management

Titlu Job: manager relatii cu clientii

Responsabilitati:

Promoveaza imaginea comaniei si dezvolta relaţii comerciale cu clienţii noi dar si cu cei deja existenti/networking actionand ca un punct unic de contact in relatia companie – client;
Manageriaza zi de zi conturile prin evenimente, întâlniri, apeluri şi alte modalităţi de menţinere si de imbunatatire a relaţiilor cu companiile din portofoliul dedicat;
Preia solicitarile, sugestiile, plangerile clientilor; comunica si colaboreaza cu departamentele relevante pentru a se asigura ca problema este solutionata;
Cunoaste situatia incasarilor pe conturile de clienti alocate;
Identifica si propune noi metode de reducere a costurilor;
Coopereaza cu toate departamentele din Medicover pentru mentinerea gradului de satisfactie al clientilor la cote inalte in vederea indeplinirii obiectivelor stabilite de companie;
Efectueaza periodic rapoartele de activitate solicitate de catre seful direct;
Efectueaza si interpreteaza calculele de performanta in mentinerea portofoluilui de clienti precum si in cresterea acestuia, dupa propriile criterii si ia masurile cele mai potrivite.

01.03.2011 - 31.10.2011

Departament: vanzari

Titlu Job: referent

Responsabilitati:

Gestioneaza eficient baza de date a portofoliului de clienti alocati inregistrand cu acuratete orice modificare in Charisma;
Indeplineste lunar planul de vanzari in conformitate cu standardele companiei;
Indeplineste activitatile lunare convenite cu Team Leader-ul telesales, pentru: telefoane, chestionare, calificari, alte sarcini atribuite;
Indeplineste toate procedurile convenite referitoare la managementul potentialilor clienti, completand scripturile prestabilite fiind necesar sa cunoasca toate produsele companiei;
Participa si se implica in toate sedintele departamentului telesales;
Promoveaza in permanenta produsele companiei;
Mentine o buna relatie cu agentii de vanzari alocati in sensul solutionarii rapide a tuturor problemelor sesizate de client;
Ofera suport clientilor comunicandu-le toate informatiile legate de serviciul/produsul pe care il vand;
Trateaza cu amabilitate si profesionalism reclamatiile primite de la clienti obtinand si inregistrand toate informatiile necesare pentru inaintarea lor catre departamentul care poate solutiona problema respectiva.

studii

 

Facultati:

2007 - 2009 Masterat: Marketing International la ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE din Bucuresti.
2003 - 2007 Facultate / Colegiu: Management Administratie Publica / Specializare-Integrare Europeana la ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE din Bucuresti.
1999 - 2003 Liceu: Finante-Contabilitate la COLEGIUL ECONOMIC AD-XENOPOL din Bucuresti.

Premii

Certificari
Sep 2014: Certificat de Absolvire In Programul de initiere/perfectionare/specializare pentru ocupatia de FORMATOR

Mar 2012: Certificat de Absolvire in Programul National de Formare Profesionala a Specialistilor si Intermediarilor din Asigurari

Feb 2012: Certificat de Absolvire in Programul de Training CUSTOMER CARE

May 2007: Certificat de Competente Profesionale pentru functia de TEHNICIAN in specializarea Economie-Tehnician in Activitati Financiare si Comerciale

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close