Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 07.02.1985

Permis conducere:  Cat.A,B, Data obtinerii:14.04.2003

Stagiu militar: da

obiectiv

 

- Sa devin un membru de incredere al unei companii importante; - Imbunatatirea continua a cunostintelor si a aptitudinilor socio-profesionale, - Lucrul cu si pentru oameni.

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Altele, Administrativ / Logistica, Achizitii, Relatii clienti / Call center, Controlul calitatii, IT Software, IT Hardware, Auto / Echipamente

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

10.05.2010 - prezent

Departament: it hardware

Titlu Job: tehnician it

Responsabilitati:

• interventii in retea (sertizari, verificari conectivitati, montare / demontare
componente hard)
• TCP/IP,arhitecturi retele, tehnologii
• Configurare (routere, WAN, LAN, VPN, monitorizare)
• Instalare Windows XP, Vista, 7.
• Intretinere echipamente hardware (switch-uri, imprimante, scannere)

04.07.2009 - 26.09.2009

Departament: marketing

Titlu Job: marketing promoter/team leader

Responsabilitati:

-Comunicare directa cu clientii;
-Supravegherea vinzarilor si crearea rapoartelor de analiza a succesului campaniei de promovare;

08.06.2008 - 17.07.2009

Departament: auto / echipamente

Titlu Job: consultant service

Responsabilitati:

-Preluare autovehicule pe baza de proces verbal de predare-primire
-Relatia cu clientii
-Controlul calitatii executiei lucrarilor
-Participarea la stabilirea obiectivelor lunare si la realizarea acestora
-Planificarea intalnirilor in fuctie de gradul de incarcare al ehipelor
-Diagnosticarea si expertiza vehiculelor
-Estimare costuri
-Asigurarea comunicarii permanente cu zona de productie
-Informarea clientului asupra starii generale a autovehiculului si accesoriilor acestuia
-Stabilirea modului de plata impreuna cu clientul
-Stabilirea termenului de finalizare a autovehiculului
-Intocmirea fisei de control calitate
-Intocmire rapoarte de neconformitate
-Propunere masuri de imbunatatire a S.M.I
-Arhivare lucrari
-Testare vehicul

15.02.2008 - 17.06.2008

Departament: auto / echipamente

Titlu Job: consilier service

Responsabilitati:

- programari service
- consultant flote
- intocmeste fisa pentru fiecare client si actualizeaza cu informatii dosarele de clienti
- preluarea fiselor de reparatie
- extinderea reparatiilor din fisa de reparatii efectuate in cadrul atelierului
- informarea sefului de service asupra problemelor ivite
- consilierea clientilor cu privire la necesitatea efectuarii unor reparatii suplimentare
- planifica intalnire in functie de gradul de incarcare al echipelor
- primirea clientului
- Ascultarea clientului/adresare de intrebari catre acesta, inscrie pe comanda de reparatie toate solicitarile clientului
- preia autovehiculul pe baza de proces verbal de predare-primire
- completarea si validarea comenzii de reparatie, solicitarea Sefului de Atelier Service pentru a repartiza operatorii
- diagnosticarea si expertiza vehiculului clientului, solicita asistenta Sefului de Atelier Service daca este cazul
- stabilirea unui deviz antecalcul scris si obtine acordul clientului
- asigurarea relatiilor cu societatile de asigurare, controlearea si intocmirea documentelor necesare conforme cu procedura de lucru stabilita prin protocoale si conventii de colaborare urmarind comenzile de reparatie si facturile aferente dosarelor de dauna, pana la intrarea integrala a banilor in firma
- rezervarea pieselor la getsionarul magaziei de piese si materiale
- negocierea orei sau ziua de restituire
- pastratea si comunicarea permanenta cu zona de productie

05.08.2007 - 15.02.2008

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: receptioner

Responsabilitati:

-Expediere/preluare corespondenta de orice tip;
- Inregistrare diferite documente;
- Primirea si directionarea vizitatorilor;
- Preluarea apelurilor telefonice

01.05.2006 - 15.09.2006

Departament: vanzari

Titlu Job: agent vanzari

Responsabilitati:

-crearea de noi clienti
-acordare de discounturi
-evidenta facturilor
-incasare facturi,realizare borderou
-intampinarea dorintelor clientilor
-propuneri de noi strategii de vanzari
-imbunatatirea relatiei cu clientii
-realizarea inventarului
-furnizarea marfii catre clienti
-realizarea comenzilor
-intretinerea masinii de serviciu

01.01.2004 - 01.02.2005

Departament: publicitate

Titlu Job: operator pc

studii

 

Facultati:

Liceul de metrologie Traian Vuia (2000 - 2004)

Universitatea Romano-Americana (2004 in 2008)
Facultatea: Informatica Manageriala

Premii

Cisco CCNA 1
Cisco CCNA 2

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close