de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 11.10.1990

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Beneficii: - acces la un mijloc de transport in comun

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Relatii publice, Marketing, Administrativ / Logistica, Functii publice, Import - export, Controlul calitatii, Financiar / Contabilitate, Audit / Consultanta, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2016 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: tracing supervisor

Responsabilitati:

Responsabilitati:
• controlarea si coordonarea activitatii zilnice a departamentului Tracing, cat si a departamentului Customer Care, pentru a asigura mentinerea si depasirea standardelor departamentului, cat si cele ale companiei;
• desfasurarea proceselor de recrutare, pregatire, evaluare si motivare a echipei din subordine; monitorizarea, controlarea programarii membrilor echipei in ture, alocarea responsabilitatilor si asigurarea necesarului de resurse umane, in vederea cresterii productivitatii, reducerii costurilor si asigurarii unui nivel ridicat de calitate prin atingerea/depasirea standardelor stabilite;
• generarea rapoartelor de performanta, centrazilarea si analiza diferitor date statistice si formularea planurilor de crestere a nivelului de calitate al serviciilor prin revizuirea si imbunatatirea continua a performantelor departamentului;
• organizarea sedintelor de departament si participarea la sedinte interdepartamentale, de management, sau cu terte parti, in vederea dezvoltarii business-ului, cresterii performantei si a gradului de calitate al serviciilor oferite; transmiterea informatiilor de interes din partea/ catre echipa coordonata, prin asigurarea in acelasi timp a unui climat care incurajeaza comunicarea si initiativa de a contrinui la atingerea obiectivelor stabilite;
• stabilirea indicatorilor de performanta ai departamentului si monitorizarea, controlul si evaluarea gradului de realizare a obiectivelor; identificarea si analiza elementelor care duc la scaderea performantei departamentale, intocmirea si implementarea planurilor de actiune in vederea cresterii acesteia;
• coordonarea si implicarea in derularea corespunzatoare a diferitor proiecte de departament pentru ariile Tracing, Customer Care, Key Account Desk, Customer Retention;
• monitorizarea, centralizarea si analiza incidentelor identificate pe parcursul desfasurarii activitatii zilnice a echipelor coordonate, in vederea identificarii si stabilirii celor mai potrivite solutii care sa duca la eliminarea acestora din cadrul proceselor desfasurate in cadrul companiei Urgent Cargus;
• indrumarea echipei coordonate in vederea solutionarii cererilor dificile sau atipice, astfel incat sa se asigure rezolvarea rapida si corecta a acestora, cat si evitarea escaladarii acestora in reclamatii;
• monitorizarea cheltuielilor legate de ore suplimentare, consumabile si echipamente, dar in special a celor generate in urma proceselor de despagubire, in vederea reducerii pe cat posibil a costurilor;
• asigurarea si mentinerea unei comunicari eficiente in cadrul departamentului, intre acesta si celelalte dep. din aria Customer Service, cat si a comunicarii dintre cele din urma si dep. Operations; identificarea solutiilor de imbunatatire a procesului de comunicare;

Training-uri specializate privind:
• Workshop: ADN-ul inovatorului

Realizari:
• coordonarea infiintarii departamentului Tracing: stabilirea procedurilor de lucru, a proceselor desfasurate si a regulilor de interactiune cu celelalte departamente ale companiei, intocmirea specificatiilor de dezvoltare a aplicatiilor folosite, monitorizarea dezvoltarii si functionalitatii acestora, desfasurarea procesului de recrutare si formare a noilor membri ai echipei;

01.03.2013 - 31.03.2016

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: key account desk executive

Responsabilitati:

Responsabilitati:
• intocmirea si transmiterea rapoartelor de performanta (zilnice, saptamanale, lunare sau specifice) catre clientii din portofoliul alocat sau catre alte departamente din interiorul companiei;
• acordarea de consultanta si identificarea solutiilor optime de desfasurare a diferitor proiecte sau campanii initiate de clientii din portofoliul alocat;
• inregistrarea, gestionarea si rezolvarea cu promptitudine si profesionalism a reclamatiilor in vederea mentinerii unui grad ridicat de satisfactie al clientilor;
• intocmirea si actualizarea procedurilor de lucru pentru fiecare client din portofoliul alocat in vederea imbunatatirii nivelului de performanta si calitate a serviciilor oferite;
• solutionarea solicitarilor transmise de clienti cu profesionalism si eficienta;
• indetificarea modalitatii optime de solutionare a situatiilor atipice sau care necesita rezolvare urgenta;
• verificarea proactiva a proceselor si identificarea solutiilor de imbunatatire a serviciilor oferite;
• oferirea de servicii eficiente, prompte si orientate spre vanzare tuturor clientilor in conformitate cu cerintele si procedurile companiei in vederea maximizarii contributiei departamentului la satisfacerea clientilor si atingerea tintelor de venit propuse;
• stabilirea si mentinerea unei relatii excelente cu clientii, oferind cel mai bun serviciu posibil si asigurand astfel loialitatea clientilor;
• participarea la sedintele interdepartamentale, cat si la intalnirile cu clientii din portofoliul alocat in vederea gasirii solutiilor de imbunatatire a serviciilor oferite;
• colaborarea cu celelalte departamente din cadrul companiei in vederea solutionarii eficiente a solicitarilor clientilor;

Training-uri specializate privind:
• Tehnici de comunicare in relatiile cu clientii
• Tratarea clientilor dificili si gestionarea reclamatiilor
• Profesionisti in Customer Service

01.09.2012 - 31.03.2013

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: customer service agent

Responsabilitati:

Responsabilitati:
• furnizarea de informatii generale cu privire la serviciile companiei, tarifele practicate, timpul de tranzit al expedierilor sau conditiile necesare expedierii anumitor bunuri;
• solutionarea diferitelor solicitari transmise de catre clienti, telefonic sau prin e-mail;
• monitorizarea expedierilor si inregistrarea comenzilor de preluare solicitate de clienti;
• colaborarea cu celelalte departamente din cadrul companiei in vederea solutionarii eficiente a solicitarilor clientilor;
• solutionarea reclamatiilor clientilor companiei sau inregistrarea si transmiterea acestora catre departamentul responsabil;
• promovarea si vanzarea serviciilor cu valoare adaugata catre clientii companiei;
• identificarea potentialilor clienti si transmiterea informatiilor relevante departamentului responsabil;

Training-uri specializate privind:
• Produsele si serviciile de curierat Cargus International
• Phone skills training, phone etiquette and e-mail etiquette
• Tehnici de comunicare in relatiile cu clientii
• Tratarea clientilor dificili si gestionarea reclamatiilor
• Tehnici de promovare si vanzare a produselor si serviciilor oferite de companie
• Tehnici de identificare a clientilor potentiali si inregistrarea sales lead-urilor

01.07.2011 - 31.12.2011

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: technical support agent / alo & business 24 banking agent

Responsabilitati:

Responsabilitati:
• desfasurarea activitatilor specifice serviciilor Click 24 Banking, ALO 24 Banking si
Business 24 Banking ale Bancii Comerciale Romane;
• transmiterea catre clienti a informatiilor generale cu privire la serviciile Bancii Comerciale Romane;
• indrumarea clientilor in vederea utilizarii aplicatiei Click 24 Banking BCR;
• alocarea, deblocarea si indrumarea clientilor in vederea utilizarii dispozitivului token;
• inregistrarea si transmiterea reclamatiilor cu privire la serviciile Click 24 Banking BCR, ALO 24 Banking si Business 24 Banking catre departamentele responsabile;
• efectuarea diferitor operatiuni bancare (transfer, schimb valutar, constituire instrument economisire, etc.) prin intermediul platformelor ALO 24 Banking si Business 24 Banking;
• solutionarea diferitelor solicitari transmise de catre clienti telefonic sau prin e-mail;
• identificarea si transmiterea solutiilor optime pentru fiecare client in parte, in functie de necesitatile acestuia;

Training-uri specializate(oferite de Walter Services in colaborare cu BCR) privind:
• Produsele si serviciile bancare BCR pentru persoane fizice
• Produsele bancare BCR oferite persoanelor juridice
• Phone skills training, phone etiquette and e-mail etiquette
• Tehnici de comunicare in relatiile cu clientii
• Tratarea clientilor dificili si gestionarea reclamatiilor

studii

 

Facultati:

2012 - 2014 Masterat: Business la Academia de Studii Economice din Bucuresti. Lucrare disertatie: Strategii privind imbunatatirea calitatii serviciilor in cadrul companiei CARGUS INTERNATIONAL
2009 - 2012 Facultate / Colegiu: Administrarea afacerilor in comert, turism, servicii, merceologie si managementul calitatii la Academia de Studii Economice din Bucuresti. Lucrare licenta: Valorificarea potentialului turistic al statiunii Sarata Monteoru, jud. Buzau
2005 - 2009 Liceu: Matematica – Informatica – Intensiv Engleza la Colegiul National B. P. Hasdeu din Buzau.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close