Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 10.06.1983

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:08.08.2012

obiectiv

 

Sa-mi dezvolt cunostintele acumulate pana in prezent si sa-mi fac altele noi.

Salariu: 6.000,00 USD / luna

Beneficii: traininguri, telefon mobil, laptop, decontare combustibil transport, mediu de lucru atractiv si motivant, sa invat multe lucruri noi, job solicitant, asigurari de viata si asigurari de santate la clinica particulara, bonuri de masa,

Tip job: Part time, Proiect / Sezonier

Departament: Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Marketing, Arhitectura / Design interior, Grafica / Webdesign / DTP, Educatie / Training / Arte, Turism / Hotel staff, Internet / e-Commerce, IT Software, Medicina alternativa

Oras de lucru: Bucuresti, STRAINATATE

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.07.2018 - prezent

Departament: altele

Titlu Job: trainer

Responsabilitati:

Responsabilitati:

- Curs Formator (acreditat CNPFA/ANC si Min Muncii);
- Studii superioare in psihologie, in curs;
- Cunoasterea programelor din pachetul Office la un nivel avansat (Word, Excel si Power Point);
- Permis de conducere cat. B;
- Cunostinte specifice necesare pentru invatarea adultilor;
- Identificarea si analiza nevoilor de training;
- Comunicare si coaching, tehnici de stabilire a obiectivelor si atingerii scopului;
- Tipurile de training planificate (terapie prin arta, soft-skills, activitati gen team building, invatarea prin joc, etc);
- Peste 1 an experienta in domeniu;


Responsabilitati- Curs Formator (acreditat CNPFA/ANC si Min Muncii);
- Cunostinte specifice necesare pentru invatarea adultilor;
- Identificarea si analiza nevoilor de training;
- Conceperea si propunerea programelor adaptate nevoilor reale identificate;
- Conceperea si intretinea permanenta a documentatiei, materialelor si planurilor de training;
- Planificarea, organizarea si sustinerea sesiunilor de training;
- Intocmirea si monitorizarea planului general de scolarizare/training;
- Sustinerea sesiunilor de training prin prezentarea materialelor de training si a instructiunilor specifice;
- Coordonarea procesul de organizare si desfasurare a programelor de training;
- Actionarea ca si consultant pentru rezolvarea anumitor blocaje de comunicare identificate intre participanti;
- Comunicare si coaching, tehnici de stabilire a obiectivelor si atingerii scopului;
- Tipurile de training planificate (terapie prin arta, soft-skills, activitati gen team building, invatarea prin joc, etc);
- Monitorizarea permanenta a gradului de realizare a training-urilor planificate;
- Centralizare formulare de participare si de feedback pentru training-urile organizate.
- Pastrarea legaturilor cu participantii la training, workshop-uri prin actiuni de follow-up;
- Evaluarea eficientei programelor desfasurate si furnizarea de feedback permanent;

Realizari- Seriozitate;
- Persoana comunicativa si bine organizata, cu aptitudini de lucru cu copiii; fire dinamica cu personalitate placuta imi doresc un program flexibil; disponibila pentru program de lucru inclusiv in week-end.
- Posibilitatea de implicare in proiecte, in care pot invata lucruri noi;
- Permis de conducere cat. B;
- Peste 1 an experienta in domeniu;

- Abilităţi excepţionale de comunicare si prezentare;
- Bun vorbitor in fata publicului, cu o buna capacitate de gestionare a grupurilor si conflictelor;
- Proactiva, orientat pe gasirea solutii;
- Motivata de succesul si realizarile beneficiarilor pe care ii pregateasc si ii consiliez;
- Sustinerea participantilor;
- Imi plac provocarile, le accept si ma dedic in finalizarea actiunilor incredintate;
- Dedicata intelegerii comportamentului uman, identificarii de solutii pentru motivare si depasirea blocajelor;
- Experienta pe o pozitie de peste 1 an in livrare de training;
- Experienta in consultanta si coaching;
- Foarte bune abilitati de comunicare (verbala si scrisa);
- Excelente abilitati de prezentare, influentare;
- Studii superioare in psihologie, in curs;
- Cunoasterea programelor din pachetul Office la un nivel avansat (Word, Excel si Power Point);

01.11.2016 - prezent

Departament: it software

Titlu Job: master data team leader

Responsabilitati:

Mediplus
Grupul farmaceutic A&D Pharma, este liderul pietei locale in distributie si retail produse medicale si farmaceutice.
Grupul Ad Pharma activeaza in industria Farmaceutica.
Cuprinde Furnizorul Mediplus si lantul de farmacii Sensiblu si Punkt.
Responsabilitati Participarea la proiectarea si dezvoltarea bazei de date Dataklas for Wholesale folosita in cadrul companiei Mediplus; si a aplicatiei Dataklas for Retail folosita in lanturile de farmacii Sensiblu si Punkt;
Contributia la elaborarea standardelor si procedurilor specifice IT;
Monitorizarea bazelor de date, identificare si rezolvarea eventualelor situatii aparute;
Propunerea de functionalitati in cadrul aplicatiei care sa usureze si sa faciliteze buna desfasurare a operatunilor intr-un timp cat mai scurt, eficientizarea proceselor de business.
Testarea noilor functionalitati ale aplicatiei;
Propunere de imbunatatire a work-flow-ului si creare proceduri de lucrul;
Participarea la procesul de recrutare si de selectie a candidatilor;
Training pentru colegii nou veniti in echipa.

01.11.2008 - 31.10.2016

Departament: it software

Titlu Job: master data administrator specialist

Responsabilitati:

Mediplus
Grupul farmaceutic A&D Pharma, este liderul pietei locale in distributie si retail produse medicale si farmaceutice.
Grupul Ad Pharma activeaza in industria Farmaceutica.
Cuprinde Furnizorul Mediplus si lantul de farmacii Sensiblu.
Responsabilitati Administrarea bazei de date a depozitelor Mediplus - Dataklass Wholesale si a lantului de farmacii Sensiblu - Dataklas Retail;
Analizeaza cerintele de business exprimate de departamentele de business, vanzari, financiar si logistica;
Mentinerea legaturilor cu departamentele implicate pentru verificarea/ validarea informatiilor;
Cunostinte in optimizarea si documentarea proceselor de business.
Experienta in analiza de procese business: modelare date, descriere fluxuri si procese de business;
Capacitate de analiza si sinteza, in procesul de descriere cu claritate a fluxurilor solicitate catre echipele de dezvoltare;
Abilitati puternice de extragere cerinte de business (gandire orientata pe procese), cu abilitati tehnice, bun organizator si comunicator;
Asigurarea functionalitatii si disponibilitatii bazelor de date; suport aplicatii,
Realizari Administrarea bazei de date a depozitelor Mediplus - Dataklass Wholesale si a lantului de farmacii Sensiblu - Dataklas Retail;
Optimizarea si documentarea proceselor de business.
Analiza procese de business: modelare date, descriere fluxuri si procese de business;
Asigurarea functionalitatii si disponibilitatii bazelor de date; suport aplicatii;

01.03.2008 - 31.10.2008

Departament: it software

Titlu Job: data base administrator

Responsabilitati:

Administrarea bazei de date cu clienti/furnizori/producatori, ai depozitelor Mediplus: Business Comander.
Cunostinte in optimizarea si documentarea proceselor de business; Experienta in analiza de procese business: modelare date, descriere fluxuri si procese de business;
Capacitate de analiza si sinteza, in procesul de descriere cu claritate a fluxurilor solicitate de catre echipele de dezvoltare.
Abilitati de extragere a cerintelor de business (gandire orientata pe procese), cu abilitati tehnice, bun organizator, comunicator si facilitator (abilitati de project management).
Documentarea cerintelor responsabililor de procese; Definirea specificatiilor functionale in baza detaliilor din business in scopul dezvoltarii solutiilor IT;
Identificarea si definirea oportunitatilor de simplificare, optimizare si redefinire a proceselor curente prin intermediul solutiilor IT; Evaluarea fezabilitatii solutiilor generate;
Participarea la elaborarea procedurilor de testare a noilor functionalitati si la documentarea training-ului pentru utilizarea acestora;
Participarea la intruniri cu partenerii si colaboratorii companiei.
- asigurarea functionalitatii si disponibilitatii bazelor de date; suport aplicatii,
- monitorizarea bazi de date, identificare si rezolvarea eventualelor probleme;
Optimizarea bazei de date.
Training SQL - Oracle Romania,
Training privind baza de date.

01.10.2007 - 31.03.2008

Departament: it software

Titlu Job: suport it

Responsabilitati:

Preluarea solicitarilor angajatilor si asigurarea suportului acestora prin preluarea apelurilor telefonice si a solicitarilor prin e-mail,
Rezolvarea problemelor urgente - resetarea parolelor, asigurarea ca userul stie sa tasteze corect noua parola furnizata, suport in arhivarea e-mailurilor , etc
Suport pentru V.I.P.-urile angajati Rompetrol in asigurarea in bune conditii a videoconferintelor si teleconferintelor, asigurarea, ca si suport-it ul din celelate locatii s-au asigurat de buna functionare a aparatelor si ca legaturile au fost stabilite cu Ucraina Kazacstan, Peromidia- Navodari, Vega - Ploiesti, etc
Am ajutat la buna functionare a departamentului IT fiind persoana de legatura intre acesta si restul angajatilor, din Rompetrol.
Incadrarea solicitarilor in aplicatia standard pentru escaladarea problemei departamentului in masura sa solutioneze problema aparuta.
Suport videoconferinta si audioconferinta,
Sedinte operationale.
Si responsabilitatile Back Office:
- instalare windows,
- Service si intretinere IT si tehnnica de birou,
- Active Directory, creare de noi useri, deblocare user,
- mentenanta hardware si software,
- sertizare, cablare,
- Help-Desk,

01.07.2006 - 31.10.2007

Departament: cercetare - dezvoltare

Titlu Job: sampling executive

Responsabilitati:

access, excel, sql, spss
Selectarea anumitor respondeti din baza de date, cu ajutoul aplicatiei Access Panels, care intruneau unele conditii de folosire a unor produse si servicii si de gradul de satisfactie al acestora.

01.10.2005 - 30.11.2005

Departament: vanzari

Titlu Job: agent vanzari carduri de fidelitate

Responsabilitati:

Contactarea vechilor clienti ai hotelului si convingerea acestora sa-si reinoiasca cardul de fidelitate, precum si contactarea noilor clienti pentru a-i determina sa-si achizitioneze un card de fidelitate in cadrul hotelului din Bucuresti dar si in reteaua din intreaga Europa.
Luam masa in cadrul cantinei hotelului, lucru de care beneficiau toti angajatii,
- salariu motivant,
- procent din vanzari.

01.03.2005 - 31.07.2006

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: team leader - cati (computer asistant telephone interview

Responsabilitati:

C.A.T.I. (Computer assistant telephone interview), apelarea persoanelor selectionate pentru realizarea studiilor de piata si a stabilirii audientei radio si tv. a preferintelor romanilor cu privire la emisiunile preferate de acestia, si introducrea datelor furnizate de ei in calculator. Atentie distributiva.
Raportarea zilnica saptamanala si lunara catre managerul direct.
Sedinte si intruniri ori de cate ori este necesar, care sa ajute la imbunatatirea modului de lucru.
Elaborarea de chestionare.
Esantionare;
Verificarea aplicatiilor de culegere a datelor.
Etichetarea, validarea si curatarea bazei de date conform specificatiilor;
Coordonarea echipei de cercetare in vederea imbunatatirii modului de lucru pentru atingerea obiectivelor.
Contactarea si invitarea persoanelor ce urmeaza sa participe la intalniri de grup ;

Motivarea echipei:
Training-uri de specialitate;
Training inainte de inceperea fiecarui proiect;
Bonusuri pentru indeplinirea normei zilnice de chestionare,
Bonusuri pentru performanta, acuratete, implicare;
Excelente abilitati de comunicare si putere de convingere;

01.06.2004 - 30.09.2004

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: secretara

01.10.2003 - 31.10.2004

Departament: marketing

Titlu Job: promoter,

Responsabilitati:

Convingerea clientilor sa cumpere un anumit numar de produse din aceeasi categorie, fiind motivati de premiul in plus constand in produse oferite gratuit, tombole, promotii.
Putere de convingere si cresterea vanzarilor pe produsele din promotie.

studii

 

Facultati:

2018 - 2018 Masterat: Project Management Certification 2018 la Autoritatea Nationala pentru Calificari din Bucuresti. Project Management Certification 2018
ANC Autoritatea Nationala pentru Calificari
2018 - 2018 Masterat: Trainer Certification 2018 la ANC - Autoritatea Nationala pentru Calificari din Bucuresti. Trainer Certification 2018
ANC - Autoritatea Nationala pentru Calificari
2015 - 2018 Masterat: Paintings la Scoala de Arte Bucuresti din Bucuresti. Sketches, charcoal drawings, static nature, acrylic paintings, oil paintings.
2005 - 2007 Facultate: Administratie Publica la SNSPA din Bucuresti. Administratie Publica
2001 - 2005 Facultate: Administratie Publica la Scoala Nationala de Studii Politice si Administrative din Bucuresti.
1997 - 2001 Liceu / Școală profesională: Uman-filologie la Colegiul National Nicolae Iorga din Valenii de Munte, PH.

Premii

Certificari
Mar 2019 - May 2019: Consilier dezvoltare personala prin arta - ANC
ANC - Consiliere dezvoltare personala prin arta; acreditata national si european Anc,
Sep 2018 - Oct 2018: Consilier dezvoltare personala- ANC
Consilier in dezvoltare personala acreditat Anc, national si european
Hobby-uri
lectura, calatoriile, psihologia

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close