Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 20.04.1990

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2018 - prezent

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: training and onboarding teamleader

01.01.2014 - 30.06.2018

Departament: asigurari

Titlu Job: ofiter relatii clienti

Responsabilitati:

• Furnizarea de informaţii către clienţi cu privire la serviciile şi produsele oferite promovând, în acelaşi timp, imaginea companiei;
• Completarea şi actualizarea bazei de date cu informaţii despre clienţi;
• Înregistrarea cererilor venite din partea asiguraţilor şi operarea lor într-o aplicaţie soft specială;
• Furnizarea de informaţii concise si prompte la cererea asiguraţilor, comunicarea oricărei modificări produse în contract;
• Verificarea eligibilităţii contractuale a asiguraţilor;
• Soluţionarea reclamaţiilor venite din partea asiguraţilor, într-o manieră profesională, în deplină concordanţă cu atribuţiile sale, conform fişei postului;
• Dispunerea de abilităţi de cercetare necesare în vederea soluţionării diverselor probleme legate de clienţi;
• Comunicarea proactivă faţă de clienţi fie prin telefon, e-mail, poştă în vederea evaluării satisfacţiei clienţilor sau pentru implementarea de chestionare aprobate de companie;
• Respectarea normelor şi regulilor interne în relaţiile cu clienţii, precum şi parametrii de calitate stabiliţi de către companie;
• Semnalarea promptă a oricăror tentative de fraudă către superiorii ierarhici;
• Respectarea strictă a circuitului tuturor documentelor emise sau intrate în Call Center;
• Respectarea confidenţialităţii privind aspectele legate de viaţa personală şi/sau medicală ale asiguraţilor;
• Participarea la sesiuni de instruire în baza desemnării de către superiorii ierarhici.

01.11.2012 - 01.01.2014

Departament: asigurari

Titlu Job: operator call center

Responsabilitati:

• Furnizarea de informatii către clienți cu privire la serviciile și produsele oferite;
• Completarea și actualizarea bazei de date cu informații despre clienți;
• Înregistrarea cererilor venite din partea asiguraților și operarea lor în aplicațiile software specifice;
• Solutionarea, într-o manieră profesionistă, a reclamațiilor venite din partea asiguraților;
• Verificarea eligibilității asiguraților și a furnizorilor de servicii medicale din rețea;
• Verificarea disponibilității furnizorilor de servicii medicale și stabilirea programarilor în funcție de solicitările asiguraților și programul furnizorilor;
• Preautorizarea beneficiilor medicale către asigurați.

01.06.2012 - 01.11.2012

Departament: altele

Titlu Job: receptionera

Responsabilitati:

• Primire clienţi;
• Preluarea şi direcţionarea apelurilor telefonice;
• Recepţionarea şi transmiterea mesajelor;
• Primirea, înregistrarea şi distribuirea corespondenţei în/din interiorul companiei;
• Tehnoredactarea de documente (atât interne, cât şi externe);
• Folosirea, în mod eficient, a aplicatiei de software şi a echipamentelor de comunicare furnizate de companie;
• Contabilitate primară;
• Îndeplinirea oricăror alte sarcini încredinţate de către superiorii ierarhici.

01.02.2011 - 01.03.2012

Departament: ong / voluntariat

Titlu Job: organizator conferinte.

Responsabilitati:

Organizarea conferintelor si a evenimentelor fundatiei.

01.09.2010 - 01.02.2011

Departament: ong / voluntariat

Titlu Job: secretara

Responsabilitati:

• Client service;
• Preluare apeluri telefonice;
• Logistică;
• Contabilitate primară.

studii

 

Facultati:

2009 - 2012 Facultate / Colegiu: Stiinte Politica la Universitatea din Bucuresti, Facultatea de Stiinte Politice din Bucuresti.
2005 - 2009 Liceu: Filologie la Colegiul national ``Gheorghe Sincai`` din Bucuresti.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close