de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 07.12.1986

Permis conducere:  Cat.A,B, Data obtinerii:01.10.2007

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Doresc sa obtin un post in care sa imi pun in lucru experienta si competentele curente, iar in paralel sa ma dezvolt cat mai mult si sa acumulez cunostiinte noi.

Salariu: 1.000,00 USD / luna

Beneficii: Decontare transport/Bonuri de masa/Asigurare medicala.

Tip job: Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Internet / e-Commerce, Telecomunicatii, Relatii clienti / Call center, Inginerie, IT Software, IT Hardware, Banci, Specialisti / Tehnicieni

Oras de lucru: Bucuresti, Brasov, Cluj-Napoca

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2011 - prezent

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: voip and unified communication engineer / 2nd level circuit engineer

Responsabilitati:

Suport tehnic remote pentru clientii companiei.
Network management, QoS, administrare servere Windows, Linux, MediaServere, AD, IM, Unified Comunications.
Branch si SBC.
Troubleshooting rutare apeluri.
Managementul userilor.
Auditare retea si sisteme de telecomunicatii.

01.03.2010 - 01.02.2011

Departament: it hardware

Titlu Job: it helpdesk

Responsabilitati:

Mentinerea la zi a inventarului echipamentelor IT
Pastrarea legaturii cu furnizorii si companiile care ofera mententanta pentru echipamentele IT
Rezolvarea problemelor sesizate prin tickete.
Implementarea diferitelor update-uri in materie de software(IE8, Office 2007, Win7)

01.02.2009 - 01.03.2010

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: customer support specialist for voice and internet service

Responsabilitati:

Postul presupune rezolvarea zilnică a oricărui tip de solicitare din partea clienţilor : oferirea de informaţii legate serviciile Vodafone, up-sell pe partea de servicii, reţinerea şi fidelizarea clienţilor prin diferite tehnici de negociere şi multe altele. Toate acestea cu respectarea unor target-uri lunare şi anule, individule, dar şi la nivel departamental. Realizări : am participat la diverse training-uri in domeniile : negociere, up-sell; am contribuit la diverse campanii, concursuri pentru clienţi; am avut activităţi multiple in ceea ce priveşte munca in echipă.
Team Leader Mihai Floarea
Team Leader Horia Pataki
Transport gratuit asigurat de companie

01.01.2008 - 01.03.2009

Departament: it software

Titlu Job: network management specialist

Responsabilitati:

� Responsabilitati de helpdesk, rezolvarea problemelor primite prin telefon sau tichete.
� Printre altele era necesara invatarea majoritatii aplicatiilor folosite in cadrul companiei, pentru situatiile de troubleshooting.
� Pastrarea la zi a aplicatiilor folosite, aplicarea update-urilor si patch-urilor de securitate pentru prevenirea vulnerabilitatilor.
� Solutionarea problemelor de natura software sau hardware. Problemele de soft fiind rezolvate la birou sau prin conexiuni remote.
� Mentinerea in functiune si mentenanta serverelor.
� Audituri hardware si software a echipamentelor din site.

01.09.2007 - 14.01.2008

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: consultant pe domeniul tehnic in relatie cu clientii

Responsabilitati:

Pastrarea lagaturii cu clientii, informarea clientilor despre reparatiile motoscurerelor si a atv-urilor din service.

08.05.2006 - 01.09.2007

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: consultant

Responsabilitati:

Postul presupune rezolvarea zilnică a oricărui tip de solicitare din partea clienţilor : oferirea de informaţii legate serviciile Vodafone, up-sell pe partea de servicii, reţinerea şi fidelizarea clienţilor prin diferite tehnici de negociere şi multe altele. Toate acestea cu respectarea unor target-uri lunare şi anule, individule, dar şi la nivel departamental. Realizări : am participat la diverse training-uri in domeniile : negociere, up-sell; am contribuit la diverse campanii, concursuri pentru clienţi; am avut activităţi multiple in ceea ce priveşte munca in echipă.

studii

 

Facultati:

2014 - prezent Facultate / Colegiu: Inginerie Tehnologica si Management Industrial la Universitatea Transilvania din Brasov.
2005 - 2009 Facultate / Colegiu: Psihologie si Stiintele Educatiei la Universitatea Spiru Haret din Brasov.

Activitati extracurriculare

Bune aptitudini de comunicare, negociere si vanzare.
Cunostinte avansate in domeniul retelelor/software.
Cunostinte bune in comertul electronic, selectie oferte si distribuitori.
Gandire analitica, intelegerea rapida a proceselor.

Premii

Traininguri
Feb 2014: OpenScape Identity Lifecycle Assistant
Jan 2014: MySQL
Jun 2013: VmWare Inside Enterprise Businesses
Mar 2013: VMware Certified Professional 5 – Data Center Virtualization (VCP5-DCV)
Feb 2013: VMware Certified Associate - Data Center Virtualization (VCA-DCV)
Jul 2011: OpenScape Branch
May 2011: Linux Professional Institute Certification : LPIC 1 & LPIC 2

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close