Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 11.10.1986

obiectiv

 

Dezvoltarea carierei intr-un mediu competitiv.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2016 - 30.11.2016

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: voluntar

Responsabilitati:

Responsabilitatile mele sunt:
- activitati sociale
- ateliere de creativitate (proiecte handmade pentru diferite ocazii: 1 Martie, Craciun, Paste)
- ajutor la teme
- meditatii
- supravegherea copiilor

01.04.2013 - 31.10.2015

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: insurance&claims supervisor

Responsabilitati:

Printre responsabilitatile pe care postul le-a presupus se numara:

- aprobarea dosarelor de despagubire conform cu Termenii si Conditiile companiei
- gestionarea formularelor de despagubiri
- crearea ordinelor de plata pentru dosarele de despagubiri aprobate
- inregistrarea despagubirilor in RMS (Risk Management System)
- gestionarea procedurii anuale de underwriting (actualizarea valorilor activelor, declararea noilor locatii) in scopul achizitionarii unei asigurari de grup
- recuperarea daunelor platite de la asiguratorul de grup
- aprobarea solicitarilor de asigurare a bunurilor (venite de la clienti prin intermediul departamentelor CS si Vanzari)
- raportare lunara pentru ambele activitati (asigurari si despagubiri)
- participarea la conferinte globale
- intocmirea de proceduri de lucru interne
- alinierea procedurilor locale cu procedurile de lucru ale grupului
- implicarea in procesul de achizitionare a asigurarilor de tip Casco si RCA pentru flota companiei
- gestionarea tuturor politelor de asigurare ale companiei

01.02.2012 - 30.04.2013

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: collection specialist

Responsabilitati:

Responsabilitati:

-gestionarea unui portofoliu de aproximativ 1000 de clienti utilizand programul SAP
- contactarea clientilor (telefonic si pe e-mail) pentru stabilirea unui termen de plata a soldului
- completarea si trimiterea confirmarilor de sold (anual sau la cerere)
- trimiterea facturilor lipsa
- furnizarea de informatii privind costurile transporturilor
- receptionarea si inregistrarea reclamatiilor privind facturile de transport

25.05.2010 - 12.07.2011

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: client service agent

Responsabilitati:

Ca reprezentat client service pentru CGS Romania, mai precis ca parte a proiectului America Online (AOL), principalele responsabilitati au fost: oferirea de suport telefonic clientilor din SUA, gestionarea conturilor cu datorii in departamentul de Collections, mentinerea clientilor deja existenti prin negocierea pachetelor de servicii, convingerea fostilor clienti sa-si reactiveze conturile cu AOL, participarea la sesiunile de formare si la procesul de training al noilor membri ai echipei.

Realizari:

De-a lungul experientei in CGS, am reusit sa ma mentin printre primii trei agenti ai departamentului de Retention&Recovery din care am facut parte. Am castigat premii lunare precum si bonusuri pentru rezultatele calitative si cantitative ale muncii depuse.

01.11.2008 - 24.05.2010

Departament: marketing

Titlu Job: operator baza de date

Responsabilitati:

Introducerea chestionarelor in baza de date, verificarea chestionarelor, codificarea chestionarelor

01.11.2006 - 01.03.2007

Departament: marketing

Titlu Job: operator call center

Responsabilitati:

Contactarea telefonica a respondentilor si aplicarea chestionarelor cu ajutorul programului CATI

studii

 

Facultati:

2005 - 2008 Facultate / Colegiu: Comunicare si Relatii Publice la SNSPA din Bucharest.
2001 - 2005 Liceu: Matematica-Informatica intensiv Germana la Liceul Teoretic "Ion Creanga" din Bucharest.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,mediu,mediu)

franceză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close