de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 08.11.1979

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:15.08.2003

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Obiectivul principal este acela de a lucra intr-un mediu dinamic,in cadrul unei companii care iti poate oferi posibilitatea unei avansari in cariera.

Salariu: 700,00 USD / luna

Beneficii: Asigurare medicala,bonuri de masa,telefon si masina de servici.

Tip job: Full time

Departament: Administrativ / Logistica, Productie, Transport / Distributie, Achizitii, Protectia muncii, Management

Oras de lucru: Bucuresti, Ilfov

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2010 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: warehouse manager

Responsabilitati:

Compania Monbat Recycling are ca obiect principal de activitate, colectarea si reciclarea acumulatorilor uzati, care contin plumb. Productie alaiaje de plumb.
Responsabilităţi:
 planificarea si controlul activitatii lucratorilor din depozite, echipa de lucratori este formata din 2 gestionari, 3 conducatori autotrenuri si 3 stivuitoristi;
 urmarirea si eficientizarea modului in care se efectueaza livrarea/receptia marfurilor, a diferentelor de la receptie, inregistrarea, intocmirea, si eliberarea documentelor care insotesc marfurile;
 aprobarea tipurilor de operatii (N.I.R, aviz de expeditie, factura, bon de consum, fisa de magazie, C.M.R. etc), efectuate de gestionari in programul Atlantis (aplicatie tip ERP) si Swan Flintab software;
 controlarea si verificarea aspectelor legate de securitatea marfurilor din depozite;
 organizarea si participarea la inventrul lunar, impreuna cu serviciul de contabilitate si departamentul productie;
 menținerea legăturii cu departamentele de producție, aprovizionare și logistica in vederea organizari eficiente a livrarilor catre clienti si a receptiilor de marfuri;
 folosirea softului online Dynafleet, in vederea planificari incarcarilor si descarcarilor zilnice si rationalizarea timpilor de depozitare;
 evidenta si programarea reviziilor la stivuitoare si transpalete;
 inspectarea depozitelor in scopul depistarii eventualelor riscuri sau problem tehnice, noi aparute, sesizarea conducerii, propunerea masurilor de prevenire corespunzatoare;
 efectuarea instructajelor din domeniul sanatatii si securitatii in munca si a situatiilor de urgenta: “la locul de munca, periodic si suplimentar, conform tematicii anuale.

01.06.2008 - 01.10.2010

Departament: achizitii

Titlu Job: stock supervizor

Responsabilitati:

 supervizarea si coordonarea activitatii echipei din subordine, care este formata din Stoc Responsible (2 persoane) si stivuitorist incarcari-descarcari (4 persoane);
 urmarirea zilnica a volumului stocului;
 organizarea si pastrarea in cele mai bune si in conditii sigure a stocului de produs finit si materii prime;
 organizarea fluxului de incarcare si livrare a produsului finit, pana la iesirea din firma;
 urmarirea si raportarea diferentelor constatate la receptii sau la verificarea stocului;
 oferirea de informatii despre stocuri departamentelor din firma;
 respectarea legislatiei de gestiune a stocurilor si a procedurilor interne de stoc management;
 eficientizare activitatii de gestiune si a livrarilor din stoc;
 verificarea inregistrarilor in stoc (acuratetea datelor introduse de Stoc Responsible);
 monitorizarea trasabilitatii si respectarea regulii FIFO precum si aplicarea ei in scopul eficientizarii administrarii depozitului;
 respectarea tuturor regulilor de securitate si sanatate in munca si cele privind protectia mediului inconjurator.

01.08.2006 - 01.01.2008

Departament: achizitii

Titlu Job: manager aprovizionare

Responsabilitati:

 stabilirea necesarului de produse si lansarea comenzii catre furnizori;
 coordonarea echipei din subordine si a activităţilor din depozit;
 negocierea cu furnizorii a serviciilor si a preţurilor;
 verificarea şi confirmare documentelor pentru plată;
 verificarea documentelor de insoţire a mărfii;
 organizarea încărcărilor/descărcărilor de produse astfel încat să se respecte normele de protecţie a muncii, mediului precum şi normele HACCP;
 verificarea periodică a condiţiilor de depozitare a produselor;
 supervizarea respectării livrărilor zilnice de către furnizori a comenzilor;
 monitorizarea trasabilităţii şi respectarea regulii FIFO precum şi aplicarea ei în scopul eficientizării administrării depozitului.

01.10.1998 - 01.03.2006

Departament: achizitii

Titlu Job: sef serviciu aprovizionare si transport

Responsabilitati:

 coordonarea Departamentului Aprovizionare si a Departamentului de Transporturi;
 stabilirea de priorităţi, instrucţiuni şi proceduri de gestionare a stocului la nivelul departamentului;
 planificarea, coordonarea şi supervizarea activităţii de aprovizionare si de transport a produsului finit catre client;
 planificarea programului de lucru pentru personalul din subordine;
 negocierea şi analizarea preţurilor pentru toate achizţiile Societăţii;
 prognoza cheltuielilor aferente activităţilor de achiziţi si de transporti;
 supravegherea procesului de aprovizionare de la emiterea comenzii către furnizor pâna la recepţie;
 supravegherea procesului de transport de la societate la client;
 organizarea şi urmarirea gestionării in mod corect a stocurilor;
 monitorizarea derulării contractelor existente;
 asigurarea ritmicităţii aprovizionării şi imbunătăţirea rotaţiei stocurilor;
 elaborarea şi prezentarea periodica a rapoartelor solicitate de superiori;
 suport în cercetarea şi găsirea de soluţii pentru proiecte noi;
 participarea la revizuirea manualului calităţii HACCP;
 monitorizarea si respectarea procedurilor, in conformitate cu legile in vigoare privind transportul marfurilor periculoase in calitate de Consilier de Siguranta;

studii

 

Facultati:

1999 - 2004 Facultate / Colegiu: Inginerie Economca la Universitatea Bioterra/ Facultatea de Managenetn Agroturistic din Bucuresti. 2004 Universitatea Bioterra Bucureşti: Certificat de competenţă lingivistică; Curs pentru Limba engleza;
1994 - 1998 Liceu: Matematica-Fizica la Grup Scolar Industrial "Sf Pantelimon" din Bucuresti. Calificare lacatus mecanic, masini si utilaje industriale.

Premii

Calificari
Apr 2014: .Autoritatea Rutiera Romana : Consilier de siguranta pentru transportul de marfuri periculoase in trafic rutier;
Mar 2012: Inspector in domeniul securitatii si sanatatii in munca
Apr 2010: Autoritatea Rutiera Romana : Persoana desemnata sa conduca permanent si efectiv activitatea de transport rutier de marfuri;

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close