Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 06.03.1978

Permis conducere:  Cat.

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Cresterea valorii profesionale,perfectionarea pentru atingerea atat a echilibrului personal cat si pe cel al companiei .

Salariu: 3.000,00 USD / luna

Beneficii: Trainiguri, telefon, asigurare medicala

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Constructii / Instalatii, Inginerie, Import - export, Protectia muncii, Confectii / Design vestimentar, Alimentatie / HoReCa, Auto / Echipamente

Oras de lucru: Bucuresti, Ploiesti, Campina

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2019 - prezent

Titlu Job: warehouse team manager

Responsabilitati:

RESPONSABILITATI

Planificarea tuturor resurselor necesare desfasurarii activitatii in conditii optime

Coordonarea activitatii echipelor din subordine in vederea atingerii si imbunatirii indicatorilor de performanta; stabilirea planurilor de dezvoltare profesionala

Participarea la sedintele privind planificarea cererii de marfa si productie

Urmarirea indicatorilor de performanta si productivitate, minimizarea costurilor specifice activitatii, inclusiv in relatia cu departamentele deservite

Planificarea si coordonarea activitatii de reambalare conform planificarii

Urmarirea trasabilitatii produselor finite

Urmarirea si analiza rotatiei ambalajelor conform procedurilor de calitate

Calcularea si evaluarea nevoilor de depozitare produse finite si aprobarea derogarilor de la planul general de depozitare, cu anticiparea nevoilor de depozitare pentru minim un an in avans

Supervizarea activitatii de programare camioane la incarcare si respectarea timpilor de incarcare, cu comunicarea catre echipa de transport a eventualelor probleme din acest proces

Asigurarea conditiilor de depozitare a produselor conform conditiilor tehnice si a normelor interne

Urmarirea asigurarii unor servicii de calitate din partea operatorilor logistici pentru clientii companiei

Verificarea corectitudinii documentelor legate de insotirea marfii emise de personalul de la facturare

Mentinerea unei bune colaborari cu celelalte departamente in vederea implementarii sistemului de imbunatatire continua “World Class Supply Chain”



01.11.2018 - 31.05.2019

Departament: vanzari

Titlu Job: sef departament

Responsabilitati:

Crearea si implementarea layouturi pentru articolele din sortiment.
Sustinerea celorlalte departamente(receptie marfa si logistica) pentru incadrarea in termenele de descarcare, receptionare si confirmare a produselor livrate.
Coordonarea si trasarea sarcinilor catre membrii echipei de care apartin.
Verificarea termenelor de valabilitate.
Comenzi catre furnizorii raionului
Gestionarea si rezolvarea claim raporturilor legate de furnizorii de pe raionul alocat.
Realizarea programului de lucru pentru departamentul alocat.


01.06.2018 - 30.11.2018

Departament: vanzari

Titlu Job: sales trainer and development specialist

Responsabilitati:

Pregatirea tehnica a colaboratorilor pentru utilizarea produselor firmei Dragon Polska.
Susținerea vânzărilor și suport tehnic asigurate country managerului.
Asigurarea merchandisingului și implementarea a noi layout-uri conform planogramelor și în conformitate cu cerințelor și regulilor fiecărui partener.
Măsurarea gradului de satisfacție privind produsele și serviciile asigurate de compania Dragon Polska.
Asigurarea logisticii privind livrarea comenzilor pe teritoriul României.

01.06.2015 - 31.05.2018

Departament: vanzari

Titlu Job: director adjunct

Responsabilitati:

Coordonarea tuturor departamentelor din cadrul magazinului, împreună cu directorul general.
Preluarea atribuțiunilor directorului de magazin în lipsă acestuia.
Îndeplinirea taskurilor zilnice.
Verificarea layouturilor și menținerea lor.
Pregătirea și verificarea periodica a șefilor de departament.
Verificarea și gestionarea bugetelor și stocurilor.
Forecasturi de sortiment.
Verificarea, imbunatatirea,filtrarea si curatirea articolelor afernte grupelor de marfa alocate magazinului nostru
Închiderea și deschiderea magazinului.

01.05.2015 - 30.06.2015

Departament: vanzari

Titlu Job: manager departament

Responsabilitati:

Coordonarea activității departamentului alocat.
Comenzi.
Implementare produse noi în layouturile existente.

01.01.2015 - 31.05.2015

Departament: management

Titlu Job: manager departament

Responsabilitati:

Implementarea de noi layouturi de raft .
Pregătirea magazinului și amenajarea noului punct de lucru Bușteni.
Îndeplinirea taskurilor zilnice.
Creșterea rotației pentru întreg etajul 1 al magazinului.

01.11.2014 - 31.01.2015

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentant comercial tehnic

Responsabilitati:

-pastrarea legaturii cu clientii din zona alocata Prahova si Dambovita
-gasirea de noi piete de desfacere si imbogatirea portofoliului de clienti.
-masurarea gradului de satisfactie al clientilor din zona alocata.
-rezolvarea problemelor clientilor din zona alocata (facturi , retururi , articole de trimis in service etc.)
-observarea dinamicii de dezvoltare a clientilor si a concurentei din zona alocata.

01.01.2010 - 01.09.2014

Departament: vanzari

Titlu Job: manager departament

Responsabilitati:

Coordonarea si supravegherea atat a angajatilor cat si a activitatilor specifice unui magazin de profil( promotii, aprovizionare si stocuri).
Delegarea sarcinilor catre personalul de executie astfel incat sa se asigure o functionare optima a magazinului
Organizarea in principal a raioanelor sanitare , decoratiuni , vopsele , menaj si zona de depozitare
Legaturi specifice magazinelor cu furnizorii , evaluarea activitatii acestora in raport cu magazinul.
Inchiderea si deschiderea magazinului cu toate responsabilitatile care le implica acest lucru , reduceri de pret , modificari de stocuri , retururi marfa, colectarea si numaratoarea monetarului, depozitarea acestuia si predarea incasarilor catre banca. Solutionarea reclamatiilor primite din partea clientilor care trebuie rezolvate intr-o maniera diplomatica astfel incat clientul sa plece multumit , verificandu-i si gardul de satisfactie. Rezolvarea cu promptitudine a conflictelor din interiorul magazinului cat si cele dezvoltate cu clientul extern , urmarirea si solutionarea favorabila a acestora.Responsabilitatea este pe masura intrucat rigurozitatea germana este bine
amprentata si in magazinele din Romania
Propuneri acceptate de listare a noi aticole care au imbunatatit vanzarile.
Departamentul living obi Ploiesti cele mai bune vanzari dintre departamentele living in 2012

01.09.2003 - 01.01.2010

Departament: vanzari

Titlu Job: sef raion

Responsabilitati:

Pregatirea angajatilor de la sediile care se vor deschide;coordonarea si supravegherea raionului de electrice si decoratiuni Ploiesti;si desfasurarea activitatii in cele mai bune conditii avand in permanenta controlul asupra stocurilor si vanzarilor pentru a asigura satisfacerea clientului.
Am contribuit la deschiderea a 8 noi sedii in tara, am condus un colectiv de 14 oameni perioada in care Praktiker era lider de retaileri
Legatura cu furnizorii si transmiterea comenzilor catre acestia.
Coordonarea si supravegherea raionului de electrice , vopsele si decoratiuni din cadrul Magazinului Praktiker Ploiesti.
Desfasurarea activitatii in cele mai bune conditii avand in permanenta controlul asupra stocurilor si vanzarilor pentru a asigura satisfacerea necesitati clientilor cei mai exigenti.
Deschiderea de noi Magazine Praktiker in tara ( Braila , Galati , Targoviste , Timisoara , Buzau) Principalele responsabilitati erau inregistrarea corecta in sistemul informatic a produselor si mostrelor din aria de activitate , intocmirea comenzilor , planificarea , coordonarea si schimbarea layouturilor de raft si amplasarea marfurilor si preturilor conform politicii magazinului
Pregatirea angajatilor din sediile noilor magazine la care am participat la amenajari si deschideri cu privire la procedurile , politicile si regulamentele magazinului dar si traininguri legate de produsele de pe raion.

01.03.2003 - 01.07.2003

Departament: productie

Titlu Job: agent vanzari

Responsabilitati:

adaugare clienti in portofoliu firmei.
montaj produsele vandute la domiciliul clientului

01.11.2002 - 01.02.2003

Departament: vanzari

Titlu Job: agent vanzari

Responsabilitati:

Imbogatirea portfoliului de clienti.
Obtinerea feedback de la clienti legat de produsele si serviciile firmei
Tinerea legaturii cu vechii clienti.
Asigurarea transportului , montajului si relatii legate de produsele achizitionate de la noi.

studii

 

Facultati:

1996 - 2002 Facultate / Colegiu: Politehnica la Universitatea Transilvania Brasov din Brasov. Facultatea Stiinta Si Ingineria Materialelor Sectia Utila Tehnologic pentru Prelucrari La Cald
1992 - 1996 Liceu: Electrician la Liceul Profesional Plopeni din Plopeni.

Premii

Certificari
May 2010 - Jun 2010: Curs SSM 80 ore.
Permis motostivuitorist 2008
Sep 2006: permis stivuitor



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close