Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 17.01.1983

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Dezvoltarea unei cariere în domeniul IT (dezvoltare web (scripting server-side/client-side), suport tehnic, programare, reţelistică, sisteme informatice) şi îmbunătăţirea permanentă a abilităţilor de comunicare.

Salariu: nespecificat

Beneficii: 

Tip job: Full time

Departament: Telecomunicatii, IT Software, Specialisti / Tehnicieni

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.07.2015 - 31.03.2016

Departament: it software

Titlu Job: web developer

Responsabilitati:

Dezvoltare de aplicaţii back-end, participare la modelarea bazei de date şi dezvoltare de web service-uri folosind următoarele tehnologii back-end: Symfony 2.7.x (PHP), Talend Open Studio, third-party API's, împreună cu următoarele tehnologii front-end: JavaScript, HTML, CSS, diverse plugin-uri şi librarii JS/jQuery, Bootstrap şi librarii adiţionale pentru Bootstrap.

Utilizare SourceTree, Atlassian Bitbucket, Atlassian Confluence.

Redactare + update documentaţie în limba franceză.

01.08.2014 - 30.04.2017

Departament: it software

Titlu Job: web developer

Responsabilitati:

Dezvoltarea unei aplicaţii web-responsive de tip Content Management System + dezvoltarea schemei bazei de date (MySQL) pentru a răspunde cerinţelor tehnice şi informatice, administrare web-hosting (setări/configurare domeniu, modificări .htaccess, creare de conturi email prin interfaţa CPanel, creare baza de date + cont de utilizare, backups, monitorizare acces aplicaţie + monitorizare posibile atacuri informatice - DoS şi Brute Force Attack).

Tehnologiile folosite: PHP, Laravel 4.2 MVC (mai târziu Laravel 5), MySQL Workbench, Koala, PHPStorm, integrare Symfony framework PHPStorm, comenzi Symfony integrate în PHPStorm (Command Line Tools Console), Composer, WAMP, WinSCP, PHP MyAdmin, Firebug Firefox, Chrome Developer Tools, HTML5, CSS3 și Twitter Bootstrap, AJAX, JSON, AngularJS, jQuery și alte plugin-uri JavaScript, Symfony 3.x.

În februarie 2016 proiectul a fost trecut în Symfony 2.7 iar mai târziu în Symfony 3.x (PHP Framework bazat pe OOP și ORM, precum Laravel) şi am implementat cerinţe suplimentare. Schema bazei de date a fost luată de la început, pentru a reflecta noile cerinţe. Interfaţa de back-end a fost deasemenea modificată şi îmbunătăţită.

Funcţionalităţi implementate: meniuri customizabile ce afişează doar paginile dorite/selectate, sistem donaţii online, integrare Facebook, afişare front-end în limba Română şi în limba Engleză, gestiune programare/înscriere cursuri, export CSV participanţi cursuri, creare de pagini şi evenimente asociate cu diferite tipuri şi categorii, upload documente şi imagini asociate evenimentelor şi a altor entităţi, prelucrare imagini + creare thumbnails, taguri asociate evenimentelor create, afişare număr customizabil de evenimente per pagină, API pentru posibile implementări viitoare, creare şi adăugare de componente per pagină precum slide-uri, meniuri tip accordion, ataşamente şi spaţii customizabile pentru publicitate, operaţii CRUD, grafice Business Intelligence, gestiune de conturi utilizatori, sistem de newsletter, sistem de logare bazat pe ierarhie de roluri + URL (access control), motor de căutare în interiorul site-ului, calendar, sistem de task-uri.

Aplicaţia foloseşte următoarele componente/caracteristici Symfony 2.x/3.x bazate pe OOP + alte concepte: Event Listeners + Subscribers (Symfony kernel + Doctrine + Formulare + Autentificare), Servicii, componenta de Securitate, Annotations + configurare YML, componentele de rutare şi templating (TWIG), Doctrine ORM (entităţi, relaţii intre entităţi, query builder, repository), paginare KNP-Pagination Bundle, componenta de formulare + validări automatizate de formulare, componenta Dependency Injection, SwiftMailer, Assetic.

01.01.2013 - 31.07.2014

Departament: it software

Titlu Job: technical support consultant - franceză

Responsabilitati:

Support Technician – în cadrul societăţii unui operator francez de telefonie mobilă (client Alten).

Suport şi asistenţă tehnică în procesul de dezvoltare software, folosind aplicaţii precum:

- Webano – aplicaţie in-house pentru gestiunea anomaliilor
- ALM Quality Center – aplicaţie HP folosită în procesul de testare
- Borland Caliber RM – aplicaţie Borland, folosită pentru gestiunea cerinţelor de sistem
- Webgevol – aplicaţie in-house, folosită pentru gestiunea evoluţiilor de sistem
- Utilizare PL/SQL pentru interogări direct în baza de date
- IODA – aplicaţie in-house folosită pentru înregistrarea proiectelor şi a sarcinilor atribuite fiecărui programator.
- ROMEO – aplicaţie in-house folosită pentru utilizarea datelor (referinţe) specifice fiecarui sistem de informaţii existent sau în curs de dezvoltare: versiuni de sistem, coduri de proiect, sisteme noi. Pentru această aplicaţie am scris şi diferite proceduri, pentru a organiza, facilita şi câştiga timp atunci cand sunt create referinţe noi.
- Creare de cazuri de test bazate pe specificaţiile existente pentru aplicaţia internă HR Solution, follow-up cu dezvoltatorii, folosire de bază Unix pentru consultare de loguri, demarare procese, creare fişiere.

01.04.2012 - 31.12.2012

Departament: it software

Titlu Job: technical support franceză/engleză

Responsabilitati:

- Suport tehnic în limba franceză predominant. Am făcut parte din echipa ce forma primul punct de contact pentru toate apelurile primite, incidente și solicitări ale utilizatorilor finali – magazine de haine, supermarketuri, parfumerii, cafenele, etc. + tehnicieni on-site pentru diferite intervenţii;
- Preluarea de apeluri telefonice şi documentarea problemelor tehnice cu precizie și detaliat, în sistemul de ticketing;
- Control de la distanţă şi depanarea dispozitivelor hardware in-house, utilizate de clienţi - conexiuni VPN pentru a asigura informaţiile, software Putty pentru a depana probleme de software de baza, aplicaţii pentru platformele Windows și Unix: probleme de conectare, modificare (video și audio) probleme parte de client sau parte de furnizor de servicii;
- Utilizarea de cunoștinte de bază de networking, pentru analiza și propunerea de soluţii pentru probleme specifice fiecărui client;
- Monitorizarea soluţiilor oferite de Mood Media - în special soluţiile video oferite diferiţilor clienţi, folosind instrumentele de raportare de bază create de sistemul de operare Windows: verificarea proceselor de calculatoare, verificarea activităţii de reţea, verificare performanţă procesor pentru a se descoperi dacă parţi ale sistemului pot deveni imprevizibile în comportament;

01.10.2011 - 31.01.2012

Departament: it software

Titlu Job: dezvoltare website prezentare

Responsabilitati:

Design şi dezvoltare website de prezentare sculpturi din lemn;
Tehnologii folosite: HTML, CSS, Photoshop, plugins JS

01.03.2011 - 30.09.2011

Departament: it software

Titlu Job: service desk support technician - franceză/engleză

Responsabilitati:

- Service Desk/On-Call Support Technician - limba franceză pentru ţările Benelux – client Socfin
- Start-up proiect Service Desk/Suport Tehnic pentru utilizatorii finali client Socfin
- Back-up Support Technician - limbile franceză şi engleză pentru Societatea Terumo - Franţa
- Înregistrări de mesaje interactive (IVR) în limba franceză
- Primul punct de contact pentru toate apelurile primite, incidente şi cereri IT, înregistrarea întrebărilor clienţilor şi a problemelor acestora cât mai detaliat şi eficient în sistemul de ticketing
- Depanare hardware, software şi problemele legate de reţea
- Asigurarea de instruire a noilor membrii ai echipei de Service Desk
- Conturi de administrare Citrix
- Escalarea cererilor sau a incidentelor la grupuri specializate de suport
- Administrarea de servicii de reţea third-party
- Administrare de conturi de utilizatori folosind aplicaţii precum Active Directory şi Quest Roles
- Gestionarea eficientă a fluxului de folosire a resurselor partajate şi a permisiunilor existente

01.07.2010 - 28.02.2011

Departament: it software

Titlu Job: it contract renewal specialist – franceză/engleză

Responsabilitati:

- Reînnoirea inainte de expirare a contractelor informatice de mentenanţă, existente în baza companiei pentru clienţi mici şi mijlocii din Franţa
- Respectarea condiţiilor generale de Support şi aplicarea acestora în vederea tratării cererilor venite din partea clienţilor şi informarea acestora despre termenii contractuali
- Identificarea de lead-uri pentru vânzări adiţionale, menţinerea unei bune relaţii cu departamentele Sales şi Support

01.04.2009 - 31.07.2010

Departament: it software

Titlu Job: first line it helpdesk technician – support franceză/engleză

Responsabilitati:

- Technical Support, primul punct de contact pentru toate cererile şi incidentele IT legate de proiectul ITSS (IT Shared Services), având următorul portofoliu de clienţi : Puratos, Terumo, Solvay, Chrysler, TechTeam Service Desk, Outokumpu
- Preluarea de apeluri telefonice şi documentarea tuturor problemelor legate de utilizatorul respectiv, folosind sisteme de ticketing
- Înţelegerea nevoilor/problemelor utilizatorilor şi comunicare cât mai eficientă şi profesionistă
- Respectarea condiţiilor SLA (Service-level agreement)
- Troubleshooting pentru probleme hardware, software şi de reţea
- Mentenanţă şi restaurare de sistem
- Asistenţă în creare de proceduri
- Asistenţă în proiecte specifice
- Escalare tickete nerezolvate către grupurile specializate de support
- Traduceri Engleză-Franceză cu specific tehnic
- Înregistrări de mesaje interactive (IVR) în limba franceză, pentru portofoliul de clienţi ITSS Techteam

01.10.2008 - 28.02.2009

Departament: marketing

Titlu Job: reprezentat distribuţie

Responsabilitati:

- Menţinerea unei organizări eficiente a canalelor de distribuţie
- Asigurarea comenzilor prompte în ceea ce priveşte producţia lunară a publicaţiilor editurii (comunicare permanentă cu tipografia care printează publicaţiile)
- Gestiunea retururilor de la firmele care se ocupă de distribuţia revistelor direct către client
- Control săptămanal al cifrei de vânzare pentru fiecare publicaţie în parte (difuzare naţională)
- Gestiunea contabilităţii pe partea departamentului de Distribuţie, emitere de facturi, fişe de cont furnizori şi clienţi
- Comunicare şi asistenţă cu Biroul Roman de Audit al Tirajelor (BRAT)

01.10.2007 - 31.05.2008

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: agent turism - vânzări şi serviciu clienţi - franceză/engleză

Responsabilitati:

- Vânzări pachete turistice şi camere de hotel - clienţi francezi, englezi, italieni, olandezi, spanioli, americani, canadieni;
- Realizarea target-ului zilnic şi lunar, crearea şi dezvoltarea unui portofoliu cât mai larg de clienţi.
- Colaborare permanentă cu urmatorii parteneri (furnizori): Grupul Transhotel, Exclusively, GTA, Mikitravel, Tourico, Hotelbeds, Travco, Jacob.

01.02.2006 - 31.10.2007

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: agent turism - vânzări - franceză/engleză

Responsabilitati:

- Preluarea cererilor zilnice de rezervări şi efectuarea acestora prin intermediul unor furnizori precum: Hotel Beds, Odalys Vacances, Travco, Gulliver Travel, Lagrange, Jumbo, Skihorizon, Jacob, Transhotel, Hotelcon, Transeurope;
- Vânzări pachete turistice şi camere de hotel - clienţi francezi, englezi, italieni, olandezi, spanioli, americani, canadieni;
- Realizarea target-ului zilnic şi lunar, crearea şi dezvoltarea unui portofoliu cât mai larg de clienţi;
- Colaborare permanentă cu urmatorii parteneri/furnizori: Grupul Transhotel, Exclusively, GTA, Mikitravel, Tourico, Hotelbeds, Travco, Jacob;
- Finalizarea rezervărilor, aranjarea livrării voucherului și confirmarea tuturor aspectelor călătoriei;
- Asigurarea distribuției corecte a cererilor de rezervări între membrii echipei (în funcție de suma totală a cererii, a destinației și a limbii vorbite);
- Utilizarea de tehnici de vânzare care pot maximiza veniturile și care promovează vizibilitatea companiei pe piaţă;
- Asigurarea respectării politicilor, standardelor și a procedurilor companiei;
- Responsabil pentru rezolvarea promptă și eficientă a oricăror probleme legate de serviciul clienți;
- Asigurarea suportului zilnic operațional a posibilelor plângeri venite din partea clienților (telefon și e-mail);
- Eficientizarea costurilor călătoriilor prin identificarea celor mai bune oferte turistice în conformitate cu cerinţele clienţilor;

01.06.2005 - 31.01.2006

Departament: marketing

Titlu Job: marketing assistant

Responsabilitati:

- Organizarea parţială a evenimentelor și buna desfășurare a acestora
- Asigurarea aprovizionării materialelor promoţionale necesare pentru diferite activităţi ale firmei (bannere, reviste, etc...)
- Sampling-uri la diferite evenimente și întruniri
- Monitorizări de presă
- Monitorizări de vânzări
- Distribuţie presă

01.08.2004 - 31.05.2005

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: echipier polivalent

Responsabilitati:

- Asigurarea produselor alimentare necesare unei vânzări corecte și rapide către consumator.
- Controlul personalului și organizarea acestuia pentru servirea corectă a cât mai mulţi clienţi
- Controlul periodic a DLC-ului produselor alimentare
- Am condus echipe a câte 6 oameni pentru a ne atinge obiectivul de vânzare propus pentru data respectivă, chiar și depășindu-l, uneori cu 10%, alteori cu 13-15%.

01.05.2004 - 31.07.2004

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: adunare de date - proiect

Responsabilitati:

- Colectarea de date și analiza parţială a unei anchete sociale menite a afla opinia publică asupra mediului politic din anul respectiv.

01.10.2003 - 31.12.2003

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: realizarea de chestionare - proiect

Responsabilitati:

- Conceperea, implementarea și analiza unui test de personalitate menit a identifica gradul de violenţă la persoanele cu o vârstă cuprinsă intre 15 si 18 ani.
- Colectarea de date și analiza parţială a unei anchete sociale menite a afla opinia publică asupra mediului politic din anul respectiv.

01.07.2003 - 30.09.2003

Departament: banci

Titlu Job: stagiu informatic

Responsabilitati:

- Transformarea conturilor bancare în format digital

01.02.2002 - 31.08.2002

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: echipier polivalent

Responsabilitati:

- Asigurarea produselor alimentare necesare unei vânzări corecte și rapide către consumator.
- Controlul personalului și organizarea acestuia pentru servirea corectă a cât mai mulţi clienţi
- Controlul periodic a DLC-ului produselor alimentare

studii

 

Facultati:

2002 - 2006 Facultate: Sociologie / Psihologie la “Spiru Haret” University din Bucharest.
2001 - 2002 Facultate: Computer Science / IT Specialization la Technical University Institute of Sophia Antipolis din Abroad, Nice, France.
1997 - 2001 Liceu: Computer Science / IT Specialization la ,,Mecanica Fina” High School din Bucharest. Help Programmer Diploma (Atestat Profesional Programator-Ajutor)

Facultati in straiatate

2001 2002 Institutul Universitar Tehnologic Sophia Antipolis Nice, France Cursuri De Informatica

Premii

- Atestat de Ajutor Programator
- 2006 - Training Vanzari (Metoda AIDA, Cele 7 Principii ale Vanzarii, Psihologia Clientului, Comunicare)

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,avansat,avansat)

franceză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close