Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 27.03.1982

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:30.11.2005

obiectiv

 

a lucra intr-un domeniu interesant, motivant, care sa-mi ofere posibilitatea punerii in practica a cunostintelor si abilitatilor mele

Tip job: Full time

Departament: Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Financiar / Contabilitate, Banci

Oras de lucru: Bucuresti, Sibiu, Tirgu-Mures

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.07.2006 - 30.09.2006

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: sales, hostess

Responsabilitati:

vanzatoare si caserita intrun magazin de suveniruri

01.04.2004 - prezent

Departament: asigurari

Titlu Job: agent

Responsabilitati:

incheiere asigurari RCA

01.02.2003 - prezent

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: contabil-secretar

Responsabilitati:

Responsabilitatile mele actuale sunt:

-executarea lucrărilor de registratura generală (sortarea, înregistrarea, datarea, distribuirea)

-lucrări de corespondenţă primită şi emisă de unitate; lecturarea corespondenţei primite, prezentarea la conducere, înregistrarea, repartizarea şi urmărirea rezolvării corespondenţei primite, întocmirea unor răspunsuri pe baza documentării prealabile, dactilografierea lor, prezentarea la semnat a corespondenţei cu materialul de bază; pregătirea corespondenţei pentru expediere, predarea la registratură sau expedierea directă, după caz, asigurarea transportului corespondenţei prin organizarea muncii curierilor.

- atribuţii de documentare: detectarea surselor interne şi externe, selectarea materialului; prezentarea materialelor rezultate sub formă de tabele, scheme, statistici, etc., clasarea documentelor, organizarea şi asigurarea unei bune funcţionări a arhivei unităţii.

- scrierea rapidă, intocmirea proceselor verbale pe baza discuţiilor din şedinţele, conferinţele, întâlnirile de afaceri, tiparirea la computer după dictare (şi la telefon).

- multiplicarea materialelor: dactilografierea folosind calculatorul , folosirea imprimantei calculatorului, utilizarea maşinilor de copiat, corectarea greşelilor,

- probleme de protocol şi relaţii cu publicul: întocmirea unor planuri pentru desfăşurarea în bine condiţii a întâlnirilor cu persoane din afără instituţiei, primirea vizitatorilor şi a partenerilor de afaceri,

- evidenţa necesarului de consumabile şi evidenţa de personal , evidenţa delegaţiilor, a deplasărilor şi a evenimentelor profesionale.

- pregătirea călătoriilor de serviciu ale şefului, rezervarea de bilete, a camerei de hotel, pregătirea documentelor necesare pentru întâlnirile de lucru, contactarea persoanelor cu care trebuie să se întâlnească şeful şi stabilirea programului.

§ cunoaşterea şi folosirea aparaturii moderne de birou (calculatorul, maşina de multiplicat, fax, etc.); cunoaşterea tehnoredactării computerizate şi a programelor pentru aceasta.

§ organizarea sistemului informaţional: primirea prelucrarea şi transmiterea informaţiilor.

§ întocmirea contabilităţii primare a firmei

§ primirea şi transmiterea comunicărilor telefonice

§ organizarea şedinţelor şi a materialelor necesare.

§ difuzarea în unitate a deciziilor şi instrucţiunilor cu caracter de circulată.

01.08.2001 - 01.02.2003

Departament: vanzari

Titlu Job: contabil

Responsabilitati:

INTOCMIREA SI INREGISTRAREA DOCUMENTELOR PRIMARE
( FACTURI, REGISTRU DE CASA, JURNAL VANZARI, JURNAL CUMPARARI, OPERARE SI EVIDENTA STOCURI,

, INTOCMIREA DOCUMENTELOR PENTRU BANCA (OP-URI),

01.12.2000 - 30.07.2001

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: contabil

Responsabilitati:

-INTOCMIREA SI INREGISTRAREA DOCUMENTELOR PRIMARE ( FACTURI, REGISTRU DE CASA, JURNAL VANZARI, JURNAL CUMPARARI, OPERARE SI EVIDENTA STOCURI, , INTOCMIREA DOCUMENTELOR PENTRU BANCA (OP-URI),

studii

 

Facultati:

1996-2000
Liceu Agricol Tg Mures - sectia finante contabilitate

2001-2003
Post liceal Studia - asistent de gestiune in domeniul finanicar contabil


2003- in prezent
ultimul an de studiu la Universitatea Lucian Blaga SIBIU Finante-Banci

Premii

atestate

- contabil planificator statistician

- asistent de gestiune in domeniul financiar contabil

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)

spaniolă(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close