Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 24.07.1967

obiectiv

 

Imi doresc un job care sa-mi ofere provocarile necesare pentru a-mi pune in practica experienta profesionala dobandita pentru a creste satisfactia clientilor companiei si reputatia firmei si care sa-mi ofere posibilitatea sa ma dezvolt si sa invat permanent lucruri noi.

Salariu: 1.600,00 USD / luna

Tip job: Part time, Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Farmacie, Arhitectura / Design interior, Internet / e-Commerce, IT Software, IT Hardware, Financiar / Contabilitate, Banci

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.12.2010 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: casier

01.02.2010 - 01.12.2010

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Activitati specifice postului de asistent manager:
- preluarea, administrarea apelurilor telefonice care intră/ies din companie prin centrala telefonică
- primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate
- asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice
- administrarea documentelelor şi fax-urilor care intră/ies din companie prin înregistrarea, sortarea, distribuirea şi arhivarea lor
- redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice
- asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail
- actualizarea bazei de date documente
- elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management
- asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei
- introducerea clientilor in baza de date a firmei
- introducerea de oferte in baza de date a firmei si pe alte site-uri de profil imobiliar
- folosirea unui program de redimensionare poze pentru a fi atasate ofertelor introduse
- actualizarea bazei de date
- redactarea de prezentari in powerpoint sau in word pentru ofertele solicitate de vile, apartamente in vila
- emiterea de facturi, chitante
- scanare, imprimare, copiere a diverselor documente utile pentru companie

bonuri de masa

24.10.2008 - 16.03.2009

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil

Responsabilitati:

- operarea zilnică a facturilor emise, a încasărilor pe facturi şi în avans
- operarea zilnică a facturilor de la furnizori pt. prestaţii diverse, precum şi a plăţilor către aceştia
- verificarea zilnică a soldurilor din bancă, casă şi avansuri din trezorerie în lei
- încadrarea corectă a documentelor contabilizate pe venituri şi cheltuieli
Legat de disciplina muncii:
- Îmbunătăţirea permanentă a pregătirii profesionale şi de specialitate
- Păstrarea confidenţialităţii informaţiilor şi a documentelor legate de firmă
- Utilizarea resurselor existente exclusiv în interesul firmei
- Respectarea prevederilor normativelor interne şi a procedurilor de lucru privitoare la postul ocupat in firma
- Adoptarea permanent a unui comportament în măsură să promoveze imaginea şi interesele firmei
- Implicarea în vederea soluţionării situaţiilor de criză care afectează firma

04.02.2008 - 23.10.2008

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Activitati specifice pozitiei de asistent manager:
- preluarea apelurilor telefonice, protocol, intocmirea agendei Directorului General
- intocmirea de rapoarte pentru diversele activitati lunare ale Companiei
- intocmirea de facturi, chitante
- depunere numerar in banca, plati online pentru furnizori
- indosarierea in ordine cronologica a facturilor primite si emise
- legatura cu furnizorii
- intocmirea de contracte de comision, de exclusivitate pentru clienti
- intocmirea si depunerea declaratiilor lunare la Administratia Financiara, Oficiul de Somaj, Casa de Pensii, Casa de Asigurari de Sanatate
- intocmirea declaratiei pentru plata comisionului catre Inspectoratul Teritorial de Munca
- intocmirea contractelor de munca si a actelor aditionale si depunerea lor la ITM
- redactarea de diverse documente in Word
- diferite rapoarte in Excel
- scanare, copiere, trimiteri documente prin fax, mail, posta
- activitati de protocol

08.01.1994 - 04.02.2008

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: secretara

Responsabilitati:

Activitati specifice pozitiei de secretara:
- preluarea apelurilor telefonice, protocol
- intocmirea de facturi, chitante
- depunere numerar in banca, plati online pentru furnizori
- indosarierea in ordine cronologica a facturilor primite si emise
- legatura cu furnizorii, intocmirea de contracte de comision de exclusivitate pentru clienti
- intocmirea si depunerea declaratiilor lunare la Administratia Financiara, Oficiul de Somaj, Casa de Pensii, Casa de Asigurari de Sanatate
- intocmirea declaratiei pentru plata comisionului catre Inspectoratul Teritorial de Munca, intocmirea contractelor de munca si a actelor aditionale si depunerea lor la ITM.

08.01.1988 - 09.01.1993

Departament: inginerie

Titlu Job: electronist

Responsabilitati:

Indatoriri specifice postului de electronist tehnica de calcul.

studii

 

Facultati:

1986-1992 - Facultatea de Automatica din cadrul Institutului Politehnic din Bucuresti
1982-1986 - Liceul de Matematica Fizică nr.1 din Bucuresti (actual Liceul teoretic Nicolae Iorga)
1974-1982 - Scoala Generala nr. 108, Bucuresti

Activitati extracurriculare

- cunostinte de editare foto si video
- tehnoredactare computerizata
- cunostinte de a face prezentari in PowerPoint
- cunostinte de IT: instalare sistem de operare si programele aferente, depanare

Premii

Curs de contabilitate absolvit cu nota 9,87 (cod COR 343302).

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close