Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 23.04.1965

obiectiv

 

Obiectivul principal de realizat este indeplinirea corecta, in timp si cu respectarea parametrilor calitativi si legislativi ai tuturor sarcinilor si atributiilor specifice. Obiectivele secundare ar consta in incercarea de a gasi noi modalitati performante pentru dezvoltarea firmei, in vederea cresterii competitivitatii acesteia pe piata specifica, concomitent cu imbunatatirea mediului socio-profesional, conditie esentiala a desfasurarii optime a activitatii in interiorul entitatii economice.

Salariu: 300,00 USD / luna

Beneficii: -din punct de vedere pecuniar, cuantumul valoric al salariului ar trebui sa corespunda complexitatii activitatii prestate,in stransa corelatie cu posibilitatile economico-financiare ale firmei si cu respectarea politicii salariale desfasurate; -posibilitatea de a acumula experienta si in alte domenii, comparativ cu cel in care am activat anterior; -oportunitati de a-mi demonstra aptitudinile personale si calitatile profesionale, astfel incat satisfactia individuala a reusitei in desfasurarea activitatii, sa duca la rezultate cat mai favorabile firmei

Tip job: Part time

Departament: Imobiliare, Juridic, Resurse umane / Psihologie, Educatie / Training / Arte, ONG / Voluntariat, Cercetare - dezvoltare, Tipografii / Edituri, Relatii clienti / Call center, Protectia muncii, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.07.2015 - prezent

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: consilier juridic

Responsabilitati:

Toate atributiile aferente postului de consilier juridic intr-o entitate economica.

04.03.2013 - 01.12.2013

Departament: achizitii

Titlu Job: consilier juridic

Responsabilitati:

Documentatii si contractari conform OUG 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii; documentatii privind aplicarea OMFP 946/2005, alte activitati specifice compartimentului juridic, in vederea functionarii activitatii firmei.

Realizari:

Indeplinirea corecta si in timp a tuturor sarcinilor de serviciu, aplicarea eficienta a cunostintelor profesionale pentru rezolvarea atributiilor specifice, consiliere juridica aferenta domeniului de activitate , acordata tuturor beneficiarilor serviciilor firmei.

28.07.2010 - 07.11.2011

Departament: cercetare - dezvoltare

Titlu Job: consilier juridic

Responsabilitati:

Elaborarea tuturor situatiilor specifice documentatiilor tehnico-economice, parte integranta din lucrarile de cercetare (devize de cheltuieli, fisele lucrarilor pe personal, cu calculul timpului de munca efectiv realizat/persoana, etc);intocmirea, urmarirea si verificarea tuturor contractelor incheiate de societate; urmarirea si controlul situatiilor specifice activitatilor financiare ale institutiei (plati/incasari parteneri; urmarirea operatiunilor aferente furnizorilor si clientilor; asigurarea colaborarii cu institiile bancare (atat din punct de vedere economic, cat si juridic); cunoasterea si aplicarea legislatiei pentru intreaga activitate, elaborarea diverselor inscrisuri necesare functionarii institutiei, conform legislatie in vigoare si a modificarilor survenite in structura juridico-economica a institutiei, etc.

Realizari:

Perfectionarea urmaririi rezultatelor activitatii pe fiecare sector de activitate in parte, si , in cadrul acestora, pe sectii si laboratoare ( cu evidentierea valorica a productiei marfa/productiei marfa vanduta si productie marfa vanduta si incasata); realizarea unor programe de eficientizare a muncii, scadere a costurilor si cresterea calitatii produselor finite, in scopul atingerii unui nivel de competititivitate ridicat, conditie necesara in mentinerea vanzarilor la un nivel optim, asigurand, astfel, resursele financiare desfasurarii activitatii.
Rezolvarea corecta, in timp si in conformitate cu prevederile legislatiei in materie, a tuturor operatiunilor si demersurilor juridice, atat in relatiile din interiorul institutiei (personal, salarizare, legislatie specifica activitatii de cercetare-dezvoltare), cat si in relatiile cu tertii (clienti, furnizori, parteneri, institutii bancare, Registrul Comertului, etc)

10.10.1989 - 28.07.2010

Departament: cercetare - dezvoltare

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Elaborarea tuturor situatiilor specifice documentatiilor tehnico-economice, parte integranta din lucrarile de cercetare (devize de cheltuieli, fisele lucrarilor pe personal, cu calculul timpului de munca efectiv realizat/persoana, etc);intocmirea, urmarirea si verificarea tuturor contractelor incheiate de societate; urmarirea si controlul situatiilor specifice activitatilor financiare ale institutiei (plati/incasari parteneri; urmarirea operatiunilor aferente furnizorilor si clientilor; asigurarea colaborarii cu institiile bancare (atat din punct de vedere economic, cat si juridic); cunoasterea si aplicarea legislatiei pentru intreaga activitate, elaborarea diverselor inscrisuri necesare functionarii institutiei, conform legislatie in vigoare si a modificarilor survenite in structura juridico-economica a institutiei, etc.

Realizari:

Perfectionarea urmaririi rezultatelor activitatii pe fiecare sector de activitate in parte, si , in cadrul acestora, pe sectii si laboratoare ( cu evidentierea valorica a productiei marfa/productiei marfa vanduta si productie marfa vanduta si incasata); realizarea unor programe de eficientizare a muncii, scadere a costurilor si cresterea calitatii produselor finite, in scopul atingerii unui nivel de competititivitate ridicat, conditie necesara in mentinerea vanzarilor la un nivel optim, asigurand, astfel, resursele financiare desfasurarii activitatii.
Rezolvarea corecta, in timp si in conformitate cu prevederile legislatiei in materie, a tuturor operatiunilor si demersurilor juridice, atat in relatiile din interiorul institutiei (personal, salarizare, legislatie specifica activitatii de cercetare-dezvoltare), cat si in relatiile cu tertii (clienti, furnizori, parteneri, institutii bancare, Registrul Comertului, etc)

studii

 

Facultati:

2014 - prezent Scoala Postliceala: intermediar in asigurari la Institutul de Management in Asigurari din Bucuresti. curs absolvit in data de 17.10.2014, prin examen, cu calificativul "admis"
2014 - prezent Scoala Postliceala: Curs INSPECTOR RESURSE UMANE la INSTITUTUL 'EUROCOR' din Bucuresti. Acest curs e fost absolvit tot in anul 2012
2014 - prezent Scoala Postliceala: CURSURI DE BROKER IMOBILIAR la FUNDATIA "HYPERION" din Bucuresti. Am absolvit aceste cursuri in anul 2012
2014 - prezent Facultate / Colegiu: Facultatea de Drept la UNIVERSITATEA "HYPERION" BUCURESTI din Bucuresti. Am inceput cursurile acestei facultati in anul 2006 si am absolvit in anul 2010
2014 - prezent Facultate / Colegiu: Economia Industrei, Constructiilor si Transporturilor ( economie generala) la ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE din Bucuresti. Am inceput cursurile acestei facultai in anul 1983 si am absolvit in anul 1989.

Facultati in straiatate

-

Premii

1.ABSOLVIND DOUA FACULTATI CU PROFILE DISTINCTE, CARE AU INSEMNAT 9 ANI DE STUDIU SI ALE CAROR CUNOSTINTE AU FOST PUSE IN PRACTICA LA LOCUL DE MUNCA, NU AU MAI EXISTAT NICI TIMP SI NICI RESURSE FINANCIARE PENTRU EFECTUAREA SI A ALTOR CURSURI UNIVERSITARE. TOTUSI,INFORMAREA SI NEVOIA DE PERFECTIONARE PROFESIONALA CONTINUA S-AU REALIZAT PRIN EFORT PERSONAL,
FINALIZANDU-SE PRIN ABSOLVIREA (CU REZULTATE FOARTE BUNE) A INCA DOUA CURSURI DE SCURTA DURATA (BROKER IMOBILIAR SI INSPECTOR RESURSE UMANE).


2. IN DOMENIUL MEU DE ACTIVITATE, FIIND ECONOMIST/CONSILIER JURIDIC, AM CONTRIBUIT CONSTANT, PRIN APORTUL PROFESIONAL, LA FINALIZAREA LUCRARILOR DE CERCETARE , pentru care institutia/colegii mei cercetatori au primit diverse premii/diplome aferente sectorului de activitate.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close