Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 04.08.1977

obiectiv

 

Responsabila, creativa, eficienta, analitica, implicata. Planurile mele pe termen lung includ cresterea mea cu o companie in care pot invata in continuare, in care sa am responsabilitati suplimentare, si sa contribui cu experienta mea la dezvoltarea acesteia.

Salariu: 1.300,00 USD / luna

Beneficii: bonuri de masa

Tip job: Full time

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Productie, Transport / Distributie, Achizitii, Traduceri

Oras de lucru: Sibiu, STRAINATATE

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2018 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: customer care service

Responsabilitati:

• efectuarea coresondentei atat pe email cat si prin telefon pentru clientii alocati
• prelucrarea reclamatiilor si retururilor
• coordonare si comunicare intre client, departamente interne si furnizori de servicii externe, depozit
• supravegherea procesului de livrare la clinetii interni si din comunitate
• desfasurarea comenzilor de la primirea acestora pana la facturare
• asigurarea unui stoc adecvat cerintelor clientului in conformitate cu normele interne
• inregistrarea si preclucarea comenzilor in SAP si asigurarea datelor de produs respectiv client corecte in SAP
• asigurarea respectarii managementului calitatii (ISO/TS16949) precum si a cerintelor clientului
• suport administrativ pentru MRP si restul echipei logistice

01.06.2015 - 30.04.2018

Departament: productie

Titlu Job: mrp planner

Responsabilitati:

Crearea planului zilnic pentru masinile de injectie si urmarirea respectari termenelor de producție,
•Verificarea disponibilității materiei prime, matrițelor și mașinilor de injecție
• Creare master de date pentru materiale noi
• printarea manuala a comenzilor de producție din SAP pentru materialele care nu au Kanban,
• dinamizare săptămânală a parametrilor Kanban
• Coordonarea de stocuri de materiale, în conformitate cu notificările pentru schimbarea de index al acestora.
• urmarirea cerintelor clientilor interni si externi , si planificarea in consecinta a ordinii de productie a acestora.
• Coordonarea flux
• Activarea în SAP al modificarilor
• mișcările de materiale
• colaborare cu diverse departamente (MRP de asamblare, MRP procesul de vopsire, inginer de calitate, Toolshop , depozit)
• Participarea la ședințele de lansare ale produselor noi
• Asigurarea disponibilității pieselor injectate pentru asamblare, vopsire, intercompanii
• Instruirea lucrătorilor MRP noi în departamentul nostru
• Crearea, completarea și revizuirea diferitelor rapoarte specifice
• organizarea de transporturi speciale
• Participarea activă la MP
• intocmire fise de casare si operarea acestora in SAP

01.12.2010 - 30.06.2015

Departament: productie

Titlu Job: operator logistica

Responsabilitati:

• Comenzi de materii prime si materiale auxiliare pentru productie, cu ajutorul SAP,
• Lansarea comenzilor de producție și determinarea termenelor de livrare în cooperare cu producția,
• Confirmarea comenzilor de producție,
• Întocmirea notei de livrare și facturile pentru produse finite în SAP pentru clienți extern și inter-company
• urmărirea comenzilor de producție și materiale ,
• întocmirea cererilor de oferta la diverși furnizori,
• Organizarea și optimizarea transporturilor săptămânale către și din Germania. (Camion, Sprinter, Avia)
• Traducerea instrucțiunilor de lucru din germană în română.

01.12.2001 - 31.12.2010

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

- mentinerea relatiilor cu partenerul strain ( german)
- urmarirea productiei,intocmirea de rapoarte zilnice privind stadiul diverselor comenzi
- asistarea directorului de productie,
- primirea, sortarea si impartirea corespondentei
- traducerea corespondentei
- traducerea documentatiei tehnice si de productie
- traducerea comenzilor
- intocmirea specificatiilor de livrare
- conceperea si executarea etichetelor pentru produse conform documentatiei tehnice
- mentinerea relatiilor cu partenerii interni , furnizorii,
-contactarea de colaboratori noi si mentinerea legaturii cu acestia
-
- castigarea increderii partenerului strain si realizarea unei retele de colaboratori de incredere in randul altor firme si mentinerea reletiilor cu acestea.

Ovidiu Oltean - administrator - asistenta lui,
Maierean Cristina Iuliana - director de productie

- bonuri de masa

studii

 

Facultati:

1999 - 2003 Facultate: Stiinte politice la Facultatea de drept Simion Barnutiu din Sibiu.

Premii

Traininguri
Dec 2017 - Dec 2017: Time managemnt

Dec 2016 - Dec 2016: Problem Solving

Hobby-uri
lectura

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

germană(mediu,mediu,avansat)

engleză(incepator,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close