Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 09.10.1977

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:05.12.2019

obiectiv

 

O bună organizatoare şi atentă Rezistenţă mărită la stres Colegială, cooperantă, creativă, disciplinată şi cu atitudine pozitivă Uşor adaptabilă la diferite activităţi Stabilă şi energică Punctualitate Curăţenie şi întreţinerea spaţiilor în regim hotelier Ajutor de bucătar Experienţă în contabilitate primară Experienţă ca translator Italiană - Română Spirit de echipa, capacitate de adaptare sporita, comunicare, seriozitate, capacitate de asimilare de noi informatii si abilitati Disponibilitate pentru implicare in activitati socioculturale Experienţă în comerţul bunurilor de larg consum Asistenţa şi îngrijirea persoanelor în vârstă şi cu handicap,a acordării primului ajutor sau de administrare a medicaţiei şi întreţinerii igienice a persoanei aflată în îngrijire Asistenţă pentru minori (baby sitter) Menajeră Experienţă în domeniul agriculturii

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time, Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Vanzari, Altele, Agricultura, Turism / Hotel staff, Achizitii, Traduceri, Financiar / Contabilitate

Oras de lucru: Arad

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.11.2016 - prezent

Departament: achizitii

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Inregistrarea corecta si la zi in programul utilizat a tuturor datelor de contabilitate primara si gestiune
contabila: facturi de intrare de marfa, facturi de cheltuieli, incasari si plati prin orice instrumente de
incasare / plata, deconturi de cheltuieli
Efectuarea inregistrarilor contabile in conformitate cu legislatia in vigoare
Inregistrarea si indosarierea facturilor si devizelor de lucrari semnate de catre clienti
Colaborarea stransa cu celalalte departamente ale societatii
Participarea la inventarierea anuala in vederea inchiderii bilantului contabil si furnizarea datelor
corecte si complete membrilor comisiei de inventariere
Intocmirea facturilor care trebuie emise de catre client (facturare)
Intocmirea de dispozitii de plata/incasare catre casierie
Intocmirea de diurnelor
receptii facturi furnizori servicii
emitere facturi clienti servicii prestate
inregistrare banca si casa

01.01.2013 - 31.05.2016

Departament: sport / wellness

Titlu Job: staff intretinere aparate sportive

Responsabilitati:

Curătarea zilnică a imobilului în spatiile destinate membrilor clubului,
sala de fitness, saunei, săli aerobic, culoare i vestiare, conform graficului de curătenie stabilit de
către managerul firmei

01.10.2006 - 31.12.2012

Departament: altele

Titlu Job: ingrijitor la domiciliu

Responsabilitati:

• asigurarea condiţiilor igienico-sanitare: igienizarea camerei, igienizarea obiectelor persoanei
asistate, igiena personală, conform planului individualizat de asistenţă şi îngrijire
• gestionarea resurselor materiale şi băneşti pentru a satisface nevoile imediate ale persoanei asistate
• evaluarea şi adaptarea programului zilnic în funcţie de situaţiile apărute, pentru o îngrijire eficientă a
persoanei asistate, dar şi pentru confortul său fizic şi psihic
• acordarea îngrijirilor igienice persoanei asistate
• acordarea măsurilor de prim ajutor cu rapiditate pentru a înlătura cauzele unor posibile incidente
• asigurarea confortului psihic al vârstnicului asistat, conform particularităţilor individuale ale acestuia,
prin activităţi de relaxare
• pregătirea mâncarii persoanei asistate şi administrarea corespunzător a alimentaţiei ,hidratează
corespunzător persoana vârstnică
• asigurarea transportului vârstnicilor asistaţi în caz de nevoie, conform tehnicilor de transport
specifice şi în concordanţă cu programul zilnic de îngrijire
• respectarea şi aplicarea corecta a prescripţiilor medicale
• asistarea personalului medical la efectuarea curelor terapeutice, după caz
• contribuirea la recuperarea şi reabilitarea, atât fizică, cât şi emoţională, a persoanei asistate
• supravegherea şi monitorizarea starii de sănătate a persoanei asistate
• efectuarea igienii individuală (corp, scalp, fanere) a beneficiarului imobilizat sau cu dificultăţi de
mobilizare, conform planului individualizat de asistenţă şi îngrijire
• obligaţia de a asigura igiena corporală şi de vestimentaţie a beneficiarilor imobilizaţi, a
cazarmamentului (cearceaf, pătură, faţă de pernă)
• asigurarea , supravegherea şi securitatea beneficiarilor
• participarea activa la programul de întreţinere, mobilizare şi recuperare împreună cu personalul de
specialitate, după caz
• semnalează evoluţia beneficiarilor rezidenţi responsabilului de caz
• ajută asistenta medicală la recoltarea probelor biologice, în caz de nevoie

01.11.2002 - 30.06.2006

Departament: vanzari

Titlu Job: barman - ospatar

Responsabilitati:

Administrarea Gestiunii de bar
Achiziţionarea mărfurilor si receptia acestora
Contabilitate primara
Deservire bauturi alcoolice si nealcoolice conform retetarului propriu al unitatii
Politete si profesionalism in servirea clientilor
Pastrarea igienei si a curateniei la locul de munca
Dozarea judicioasa a bauturilor servite in conformitate cu retetarul aprobat
Inregistrarea vanzarilor
Intocmirea listei de vanzare de peste zi

01.01.2000 - 31.05.2002

Departament: vanzari

Titlu Job: barman-ospatar

Responsabilitati:

Abilitati de organizare
Participarea la pregatirea salilor de servire
Pregatirea echipamentului folosit pentru a asigura o buna desfasurare a activitatii echipei
Intampinarea clientilor, preluarea comenzilor si onorarea acestora cu promptitudine
Consiliera clientilor in alegerea preparatelor culinare si a bauturilor
Verificarea aspectului si cantitatea produselor preparate in momentul preluarii lor de la bucatarie
Intocmirea notei de plata pentru fiecare client si incasarea contravalorii acesteia
Politete si profesionalism in servirea clientilor
Pastrarea igienei si a curateniei la locul de munca
Achiziţionarea mărfurilor

01.09.1997 - 31.12.1999

Departament: vanzari

Titlu Job: vanzatoare

Responsabilitati:

-gestionarea operatiunilor de casa
-oferirea de suport clientilor in alegerea produsului dorit
-implementarea modalitatii de expunere a produselor ce au ca scop cresterea vanzarilor
-asigurarea activitati comerciale a magazinului, vanzare, aprovizionare, receptie, manipulare,
depozitare marfa.

studii

 

Facultati:

1992 - 1996 Liceu / Școală profesională: CONTABILITATE la LICEUL ECONOMIC "HARALAMB VASILIU " din IASI. Contabilitate primară
Informatică de bază
Planificare şi Statistica



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close