Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 30.05.1982

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:30.11.2007

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Dezvoltarea unei cariere profesionale solide

Salariu: nespecificat

Beneficii: tichete de masa, transport gratuit dupa 23:00 ,dacă este posibil

Tip job: Full time, Practică / Voluntariat, Proiect / Sezonier

Departament: Marketing, Altele, Turism / Hotel staff, Internet / e-Commerce, Telecomunicatii, Relatii clienti / Call center, Inginerie, IT Software, IT Hardware, Specialisti / Tehnicieni

Oras de lucru: Bucuresti, Cluj-Napoca, Ploiesti, Sibiu

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: 01.12.2014

experienta profesionala

 

01.11.2007 - prezent

Departament: it software

Titlu Job: inginer de sistem (operator it, helpdesk)

Responsabilitati:

Administrarea, manipularea echipamentelor IT (Servere, statii de lucru, imprimante), instalarea aplicatiilor, rezolvarea erorilor hardware si software, (atributii de operator IT, Helpdesk),remote,prin telefon,chat, dar si deplasari in agentii, suport tehnic pentru angajati, backup de date pe diverse medii de stocare, management conturi de user in AD - server 2008.

08.09.2006 - 25.03.2007

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: customer service representative

Responsabilitati:

preluare si initiere de apeluri in limba romana si uneori in engleza, promovare si ajutor in utilizarea serviciilor diverse oferite de Vodafone Romania.

Realizari:

Asumarea responsabilitătii legate de serviciile prepaid (si uneori postpaid) pentru miile de clienti care apeleaza.Rezolvarea situațiilor de la primul apel in minim 95% din cazuri.

08.01.2006 - 06.09.2006

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: reprezentant relatii cu clientii

Responsabilitati:

Reprezentant Relatii cu Clientii : preluare de apeluri in romana/engleza (inbound) si initiere de apeluri (outbound), promovare si suport in utilizarea de servicii diverse oferite de Vodafone.

Realizari:

Responsabilitatea managementului pentru servicii prepaid pentru mii de clienti. Tinte: Rezolvarea situatiei de la primul apel.

studii

 

Facultati:

2001 - 2007 Facultate / Colegiu: Ingineria transporturilor la Universitatea Politehnica Bucuresti din Bucuresti.
1998 - 2001 Liceu: Informatica la Colegiul Spiru Haret din Ploiesti.

Premii

diploma atestat Analist programator in 2001.
diploma de inginer in transporturi iunie 2007
CCNA 1 Bazele Retelisticii - fundatia Euromania,
certificare PHP Web Development - octombrie 2010 (www.telacad.ro)
curs de administrator local CentOS (linux)- iunie 2011- nivel incepator (www.telacad.ro)

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

franceză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close