Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 11.05.1983

obiectiv

 

Doresc un loc de muncă pe termen lung într-un domeniu de viitor .

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Altele

Oras de lucru: Cluj-Napoca

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2015 - 30.09.2016

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: invatatoare

Responsabilitati:

Invatatoare clasele I-IV, clasa simultana cu predare in limba maghiara. Organizarea si planificarea orelor, educarea copiilor.

01.01.2014 - 30.09.2015

Departament: vanzari

Titlu Job: vanzatoare

Responsabilitati:

Consiliere copii si parinti. Vanzare jucarii, incasare contravaloare jucarii.

09.01.2013 - prezent

Departament: achizitii

Titlu Job: invatatoare

Responsabilitati:

Organizarea si planificarea orelor.

01.07.2010 - 31.01.2013

Departament: vanzari

Titlu Job: vanzatoare

Responsabilitati:

Vanzare obiecte decorative, caserie, supraveghere sala, receptie marfa.

15.06.2009 - 19.08.2009

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: consilier suport financiar

Responsabilitati:

Receptionarea si inregistrarea problemelor semnalate despre functionarea serviciilor.
Oferire asistenta tehnica necesara remedierii defectiunilor reclamate sau
delegarea problemelor spre rezolvare echipelor service sau administratorilor de retea.
Urmarirea rezolvarii problemelor delegate si inregistrarea solutionarii acestora.
Informarea clientilor asupra stadiului de rezolvare a problemelor semnalate

12.08.2007 - 14.05.2009

Departament: vanzari

Titlu Job: operator vanzari call center

Responsabilitati:

Preluarea comenzilor prin fax, email, telefon. Operarea comenzilor in baza de date.
Gestionarea unui portofoliu de clienti alocati.
Identificarea clientilor potentiali.
Valorificarea oportunitatilor de vanzare;
Intocmirea ofertelor de prêt, facturare.

09.04.2006 - 09.04.2007

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: invatatoare

Responsabilitati:

Organizarea si planificarea orelor.

studii

 

Facultati:

2014 - prezent Facultate / Colegiu: Pedagogie la UBB Facultatea de Psihologie si Stiinte ale Educatiei din Cluj-Napoca.
2013 - 2013 Scoala Profesionala: Coafor la CRFPA din Cluj-Napoca. Curs coafor -durata 6 luni
2002 - 2006 Facultate / Colegiu: Sociologie la UBB Facultatea de Sociologie si Asistenta Sociala din Cluj-Napoca. Licentiata

Premii

Voluntariat
Sep 2013 - Jun 2014: Transylvania College
Predare limba maghiara - after school

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close