Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 28.07.1987

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:14.03.2007

obiectiv

 

Sa lucrez intr-un mediu profesional, competitiv astfel prin multa munca si seriozitate voi reusi sa duc la bun sfarsit ceea ce imi propun!

Tip job: Part time, Full time

Departament: Vanzari, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Administrativ / Logistica, Achizitii, Controlul calitatii, Financiar / Contabilitate, Banci

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2015 - prezent

Departament: altele

Titlu Job: operator introducere si prelucrare date

01.09.2011 - 01.03.2015

Departament: confectii / design vestimentar

Titlu Job: confectionari incaltaminte

01.05.2011 - 01.08.2011

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: casiera

01.04.2009 - 01.12.2009

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: vanzatoare

01.08.2008 - 01.03.2009

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: secretara

Responsabilitati:

-intocmeste agenda zilnica a directorilor
-asigura comunicarea interna si externa (telefon, fax, e-mail)
-inregistreaza, multiplica/redacteaza si difuzeaza documentele interne si externe
-controleaza si pastreaza evidenta inregistrarilor si documentelor interne si externe
-gestioneaza si arhiveaza documentele solicitate
-asigura un flux corect si eficient de informatii, intern si extern
-organizeaza vizitele clientilor, furnizorilor si partenerilor de afaceri
-raspunde prompt la solicitarile colegilor, clientilor, furnizorilor si partenerilor de afaceri

studii

 

Facultati:

Liceul economic �Sf. Maria� - 2002-2006 /bacalaureat
Univesitatea Ecologica din Bucuresti : anul III - neterminata
Universitatea Spiru Haret - administratie publica anul II - 2010 - in prezent

Activitati extracurriculare

Sunt o persoana punctuala, dinamica, cu dorinta de invatare si responsabila. Sunt deschisa la nou si catre oameni, cu ambitie de a acumula experienta si de a promova, Flexibilitate, dinamism si dispozitie de munca si spirit de echipa

Premii

Atestat:
Certificat pentru verificarea competentelor profesionale : Competentele profesionale certificate in calificarea profesionala: TEHNICIAN IN ACTIVITATI FINANCIARE SI COMERCIALE

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close