Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 13.10.1976

obiectiv

 

gasirea locului de munca adecvat pregatirii, experientei si dorintelor.

Beneficii: a se discuta la interviu

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Constructii / Instalatii, Administrativ / Logistica, Turism / Hotel staff, Achizitii, Import - export, Prelucrarea lemnului / PVC, Traduceri, Alimentatie / HoReCa

Oras de lucru: Brasov

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

15.04.2009 - prezent

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: relatii cu clientii (call centre)

Responsabilitati:

Customer Service
- receptionarea si inregistrarea situatiile semnalate de client pe diferite proiecte (lb. engleza, franceza, romana)
- oferta telefonica de asistenta si suport, functie de solicitarile clientilor

01.03.2008 - prezent

Departament: arhitectura / design interior

Titlu Job: director regional de vanzari

Responsabilitati:

- asigurarea, conducerea, organizarea şi funcţionarea firmei cu eficienţă maximă prin elaborarea strategiilor de dezvoltare, identificarea oportunităţilor, angajarea resurselor financiare, tehnologice şi umane necesare.
- stabilirea obiectivelor generale de dezvoltare ale firmei, în concordanţă cu strategia elaborată de consiliul de administraţie
- monitorizarea pieţii şi identificarea tendinţelor de dezvoltare
- identificarea modalităţilor de dezvoltare a serviciilor oferite de firmă în concordanţă cu tendinţele pieţei
- identificarea şi atragerea resursele necesare pentru implementarea noilor idei de afaceri
- reprezentarea firmei în relaţiile protocolare cu furnizorii, clienţii şi alte organisme/organizaţii cu impact real/potenţial asupra rezultatelor firmei
- asigurarea unei bune imagini a firmei pe piaţă
- participarea la întâlniri de afaceri cu furnizori, clienţi, organisme financiare şi instituţii din ţară şi din străinătate
- dezvoltarea relaţiilor pozitive cu persoane-cheie în vederea întăririi poziţiei firmei
- asigurarea managementul firmei
 Comunicarea managementului valorile şi obiectivele strategice ale firmei
 Stabilirea obiectivelor personalului din subordine, termenele-limită şi modalităţile de măsurare a gradului de realizare a obiectivelor
 Aprobarea procedurile de interes general ale firmei (aprovizionare, vânzare, distribuţie, financiare, service, resurse umane)
 Participarea la elaborarea şi implementarea sistemelor de raportare şi a sistemului de calitate
 Dezvoltarea mijloacelor de motivare a personalului din subordine
 Asiguraea unui climat de comunicare şi încurajare a iniţiativei care să contribuie la atingerea obiectivelor stabilite
 Identificarea nevoilor de recrutare şi participarea la selecţia, integrarea şi dezvoltarea managementului firmei
 Participarea la programele de elaborare şi actualizare a fişelor de post ale personalului din subordine
 Evaluarea periodica a activitatii personalului din subordine
 Asigurarea respectarii normelor interne de funcţionare de către personalul din subordine
 Stabilirea măsurilor de eficientizare a activităţii personalului din subordine
- asigurarea reţelei de relaţii necesare dezvoltării activităţii firmei

01.06.2004 - 28.02.2008

Departament: achizitii

Titlu Job: logistica, import-export

Responsabilitati:

- intocmirea setului de documente necesare efectuarii operatiunilor de import/achizitii – export/livrari si vama;
- urmarirea si derularea operatiunilor de import/achizitii – export/livrari si vama;
- reprezentarea firmei la autoritatile vamale si ale regionalei vamale;
- planificarea transporturilor atat intern cat si extern;
- intocmirea comenzii de transport in functie de client si destinatie;
- monitorizarea traseului si a timpului de transit al camionului de la furnizor/expeditor si pana la destinatie;
- construirea, dezvoltarea si mentinerea relatiilor cu furnizorii serviciilor de materiale, a relatiilor cu furnizorii serviciilor de transport in vederea optimizarii activitatii companiei; - intocmirea rapoartelor periodice privind importurile/achizitiile si exporturile/livrarile;
- intocmirea documentelor necesare obtinerii autorizatiilor sau abilitatilor de import/achizitii sau export/livrari;
- contactarea si mentinerea bunelor relatii cu clientii externi, cu furnizorii si a tuturor departamentelor companiei in vederea coordonarii activitatii de import/achizitii – export/livrari si in vederea optimizarii fluxului informational.

05.01.2003 - 01.06.2004

Departament: achizitii

Titlu Job: logistica, import-export

Responsabilitati:

Responsabilitati :
- planificarea, organizarea si desfasurarea operatiunilor de import-export;
- gestionarea portofoliului de parteneri externi;
- monitorizare satisfactie clienti externi;
- cautare permanenta de noi oportunitati de afaceri pentru import si export si piete noi de desfacere pentru export sau produse/furnizori noi pentru import.

04.01.2001 - 03.01.2003

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: secretariat - administrativ

studii

 

Facultati:

1997 – 2001 Universitatea “ Lucian Blaga” Sibiu, Facultatea de Litere, Isorie si Jurnalistica, Departamentul de Studii Britanice si Americane (sectia: Engleza – Franceza)
1995 – 1997 Scoala Postliceala de Corespondenta Comerciala si Secretariat
1991 – 1995 Liceul Teoretic “Unirea”, Clasa speciala de “Traducatori”

Activitati extracurriculare

- apta de a acumula noi cunostinte
- capabila sa prestez munca in echipa
- organizata, meticuloasa si atenta la toate detaliile
- spirit de initiativa, spirit intreprinzator, simt estetic, dexteritate
- capacitate de a comunica cu usurinta
- puternica motivatie personala
- disponibilitate pentru program prelungit si deplasari

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(avansat,avansat,avansat)

maghiară(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close