de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 19.05.1978

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:22.08.2002

obiectiv

 

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2018 - 31.03.2019

Departament: traduceri

Titlu Job: responsabil birou administrativ

Responsabilitati:

-reprezentarea societatii in raport cu tertii, persoane fizice si juridice romane si straine
-tinerea registrului de casa
-alte sarcini incredintate de catre conducerea societatii

01.10.2016 - 30.06.2017

Departament: altele

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

-reprezentarea societatii in raport cu tertii, persoane fizice si juridice romane si straine
-identificarea in SEAP (Sistemul Electronic al Licitatiilor Publice) si pe alte site-uri a licitatiilor care au ca subiect obiectul de activitate al societatii
-pregatirea documentatiilor privind participarea societatii comerciale la licitatiile publice, respectiv a clarificarilor la licitatiile publice,si incheierea contractelor. Incarcarea electronica a documentatiilor si raspunsurilor la clarificari pentru licitatii publice in SEAP
-tinerea evidentei contractelor de vanzare-cumparare
-actionarea in vederea imbunatatirii continue a procesului de vanzare
-vanzarea directa a produselor prin intermediul SEAP
-organizarea transportului a produselor castigate prin licitatiile publice
-eficientizarea propriilor procese logistice cu activitatile clientului, cu respectarea motto-ului “Just in time”
-mentinerea si dezvoltarea relatiilor existente cu clientii prin intermediul reuniunilor, apelurilor telefonice, teleconferinte, mail-uri, etc
-procesarea corespondentei
-activitati legate de protocol si delegatii
-redactarea corespondentei oficiale
-arhivarea documentelor
-orice alte activitati incredintate de conducerea unitatii

01.09.2016 - 30.11.2016

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: ofiter de credite

Responsabilitati:

- reprezentarea societatii in raport cu tertii
-promovarea si vanzarea produselor societatii
-atingerea si depasirea targetului de vanzari stabilit de conducerea societatii
-incheierea contractelor de creditare
-solutionarea reclamatiilor formulate de clientii societatii

01.05.2014 - 31.08.2015

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

reprezentarea societatii in raport cu tertii, persoane fizice si juridice romane si straine
-identificarea in SEAP (Sistemul Electronic al Licitatiilor Publice) si pe alte site-uri a licitatiilor care au ca subiect obiectul de activitate al societatii
-pregatirea documentatiilor privind participarea societatii comerciale la licitatiile publice, respective a clarificarilor la licitatiile publice,si incheierea contractelor. Incarcarea electronica a documentatiilor si raspunsurilor la clarificari pentru licitatii publice in SEAP
-tinerea evidentei contractelor de vanzare-cumparare
-actionarea in vederea imbunatatirii continue a procesului de vanzare
-vanzarea directa a produselor prin intermediul SEAP
-organizarea transportului a utilajelor castigate prin licitatiile publice
-eficientizarea propriilor procese logistice cu activitatile clientului, cu respectarea motto-ului “Just in time”
-mentinerea si dezvoltarea relatiilor existente cu clientii prin intermediul reuniunilor, apelurilor telefonice, teleconferinte, mail-uri, etc
-procesarea corespondentei
-activitati legate de protocol si delegatii
-redactarea corespondentei oficiale
-arhivarea documentelor
-orice alte activitati incredintate de conducerea unitatii

01.08.2012 - 31.03.2014

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: customer service officer

Responsabilitati:

-reprezentarea societatii comerciale in raport cu tertii, persoane fizice si juridice
-mentinerea portofoliului de clienti in zona alocata
-actionarea in vederea imbunatatirii continue a procesului de vanzare (atingerea targetului de vanzari, recuperarea la timp a banilor din vanzarile efectuate, etc)
-intocmirea si emiterea facturilor
-follow-up-ul statutului de stoc existent/contracte/comenzi conform programului SAP
-intocmirea si elaborarea documentatiilor necesare pentru pregatirea licitatiilor, respective a contractelor
-eficientizarea propriilor procese logistice cu activitatile clientului, cu respectarea motto-ului “Just in time”
-ofertarea cotatiilor de prêt cu respectarea intereselor societatii
-mentinerea si dezvoltarea relatiilor existente cu clientii prin intermediul reuniunilor, apelurilor telefonice, teleconferinte, mail-uri, etc
-orice alte activitati incredintate de conducerea unitatii

01.11.2009 - 31.12.2011

Departament: juridic

Titlu Job: consilier juridic

Responsabilitati:

reprezentarea societatii comerciale in raport cu tertii, personae fizice si juridice
-reprezentarea societatii comerciale in raport cu institutiile publice si organele jurisdictionale
-acordarea de consultatii juriice
-redactarea tuturor proiectelor de contracte si participarea la negocierea clauzelor contractuale privind societatea comerciala
-redactarea actelor juridice, avizarea si contrasemnarea acestora
-tinerea evidentei tuturor actelor cu caracter juridice
-tinerea evidentei tuturor debitorilor, persoane fizice si juridice
-urmarirea achitarii debitelor de catre persoanele fizice si juridice
-calcularea penalitatilor de intarziere a debitelor
-urmarirea si respectarea procedurilor legale de recuperare a creantelor
-procesarea corespondentei
-activitati legate de protocol si delegatii
-redactarea corespondentei oficiale
-deplasari in interesul serviciului
-intocmirea Regulamentului de ordine interioara
-orice alte activitati incredintate de conducerea societatii

01.05.2002 - 30.04.2006

Departament: juridic

Titlu Job: consilier juridic, secretar aga, secretar ca

Responsabilitati:

reprezentarea societatii comerciale in raport cu tertii, personae fizice si juridice
-reprezentarea societatii comerciale in raport cu institutiile publice si organele jurisdictionale
-acordarea de consultatii juriice
-redactarea tuturor proiectelor de contracte si participarea la negocierea clauzelor contractuale privind societatea comerciala
-redactarea actelor juridice, avizarea si contrasemnarea acestora
-tinerea evidentei tuturor actelor cu caracter juridice
-tinerea evidentei tuturor debitorilor, persoane fizice si juridice
-urmarirea achitarii debitelor de catre persoanele fizice si juridice
-calcularea penalitatilor de intarziere a debitelor
-urmarirea si respectarea procedurilor legale de recuperare a creantelor
-procesarea corespondentei
-activitati legate de protocol si delegatii
-redactarea corespondentei oficiale
-deplasari in interesul serviciului
-intocmirea Regulamentului de ordine interioara
-orice alte activitati incredintate de conducerea societatii

01.08.2000 - 31.05.2002

Departament: altele

Titlu Job: inspector de specialitate cu atributii de autoritate tutelara

Responsabilitati:

atributii din cadrul Serviciului Administratie Publica Locala: participarea la sedintele Consiliului local, pregatirea materialelor pentru sedinte, redactarea proceselor verbale

studii

 

Facultati:

1996 - 2000 Facultate / Colegiu: Administratie publica la Universitatea Oradea-Facultatea de Stiinte Juridice din Oradea.
1992 - 1996 Liceu: Real: matematica-fizica la Liceul Teoretic Salonta din Salonta.

Premii

Traininguri
Aug 2013 - Aug 2013: “Managementul Timpului Personal”, “Reducerea stresului in organizatie”

Calificari
Aug 2001: operator calculator



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close