de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 01.12.1978

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:15.03.2007

obiectiv

 

- dezvoltarea cariei profesionale si acumularea de noi cunostinte legate de vanzari, management, resurse umane si finante banci. - punerea in practia a experientei acumulate si acordarea unui aport propriu substantial ptr. cresterea cifrei de afaceri a companiei angajatorului.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Juridic, Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, ONG / Voluntariat, Protectia mediului, Controlul calitatii, Financiar / Contabilitate

Oras de lucru: Bucuresti, Pitesti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2018 - prezent

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: specialist resurse umane si salarizare

Responsabilitati:

de lichidare etc), a tuturor formelor de angajare, in conformitate cu prevederile legale, arhivarea si pastrarea acestora in conditii optime;
- modificari ale contractele individuale de munca (acte aditionale contracte, decizii, incetari contracte, suspendari contracte etc.) in termenele legale si actualizarea in permanenta a bazei de date conforma modificarilor, pentru evidenta clara a informatiilor legate de personalul angajat;
- verificarea valabilitatii actelor prezentate de angajati in vederea inscrierii lor in registrul de evidenta a salariatilor;
- eliberarea adeverintelor de orice tip pentru salariati si orice alte documente la cerere, conform legislatiei in vigoare;
- gestionarea bazelor de date pentru salariati;
- evidenta concediilor de odihna a salariatilor;
- formularea si comunicarea angajatilor a modificarilor contractuale;
- intocmirea si transmiterea Registrului Electronic al Salariatilor conform prevederilor legale;
- intocmirea listelor de tichete de masa, comandarea si distribuirea acestora catre salariati;
- intocmirea si verificarea pontajului lunar, actualizarea lunara a evidentei concediilor de odihna, operarea retinerilor/popririlor;
- calculul salariilor si intocmirea statului de plata pe baza informaţiilor specifice (pontaje, concedii medicale, concedii de odihnă, concedii fără plată, invoiri, absente nemotivate, alte beneficii salariale, modificări salariale, taxe, impozite, in sistemul de salarizare Nexus;)
- elaborarea si actualizarea fiselor de post;
- mentinerea relatiei cu firme/institutii/colaboratori: protectia muncii si SSM, ITM, AJOFM, Casa de sanatate Arges;
- relatia cu banca in vederea emiterii de carduri pentru salariati,
- mentinerea relatiei cu clinica de medicina muncii si programarea controlului de medicina muncii pentru salariati;
- eliberarea documentelor specifice angajatelor insarcinate si celor care se suspenda pentru concediul de crestere si ingrijire copil;
- asigurarea fluxului corect de informatii intre sediul angajatorului si punctele de lucru;
- primirea si analizarea diferitelor cereri/reclamatii ale salariatilor in domeniul resurselor umane propunand solutii pentru rezolvarea acestora;
- suport in auditurile pe resurse umane
- emiterea si distribuirea “fluturasilor” de salarii;
- generarea declaratiei D112 din programul de salariu
- centralizarea datele necesare rapoartelor statisitice;
- acordarea consultantei conducerii firmei si salariatilor in probleme de gestiune a personalului;
- intocmirea de diverse situatii solicitate de Managerul de Resurse Umane/ Sefii de departamente/ Conducerea Societatii.

01.03.2017 - 31.01.2018

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: inspector resurse umane

Responsabilitati:

- intocmirea dosarelor de personal (contracte de munca, anexe, acte aditionale, decizii incetare, note de lichidare etc), a tuturor formelor de angajare, in conformitate cu prevederile legale, arhivarea si pastrarea acestora in conditii optime;
- modificari ale contractele individuale de munca (acte aditionale contracte, decizii, incetari contracte, suspendari contracte etc.) in termenele legale si actualizarea in permanenta a bazei de date conforma modificarilor, pentru evidenta clara a informatiilor legate de personalul angajat;
- verificarea valabilitatii actelor prezentate de angajati in vederea inscrierii lor in registrul de evidenta a salariatilor;
- eliberarea adeverintelor de orice tip pentru salariati si orice alte documente la cerere, conform legislatiei in vigoare;
- gestionarea bazelor de date pentru salariati;
- evidenta concediilor de odihna a salariatilor;
- formularea si comunicarea angajatilor a modificarilor contractuale;
- intocmirea si transmiterea Registrului Electronic al Salariatilor conform prevederilor legale;
- intocmirea listelor de tichete de masa, comandarea si distribuirea acestora catre salariati;
- intocmirea si verificarea pontajului lunar, actualizarea lunara a evidentei concediilor de odihna
- recrutarea si selectectarea personalul în conformitate cu politica de Resurse Umane a companiei;
- elaborarea si actualizarea fiselor de post;
- mentinerea relatiei cu firme/institutii/colaboratori: protectia muncii si SSM, ITM, AJOFM;
- relatia cu banca in vederea emiterii de carduri pentru salariati,
- mentinerea relatiei cu clinica de medicina muncii si programarea controlului de medicina muncii pentru salariati;
- eliberarea documentelor specifice angajatelor insarcinate si celor care se suspenda pentru concediul de crestere si ingrijire copil;
- distribuirea fluturasilor de salari;
- tinerea evidentei concediilor de odihna pentru fiecare departament si verificarea pontajele cu cererile de concediu de odihna, certificatele medicale si alte referate din cursul lunii;
- primirea si analizarea diferitelor cereri/reclamatii ale salariatilor in domeniul resurselor umane propunand solutii pentru rezolvarea acestora;
- acordarea consultantei conducerii firmei si salariatilor in probleme de gestiune a personalului;
- executarea oricarei alte dispozitii date de superiorul ierarhic direct sau de supraordonatii acestuia in realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei in limitele respectarii temeiului legal.

01.01.2012 - 31.10.2013

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

- inregistrarea documentelor financiare curente in programul Charisma: facturi furnizori/clienti, extrase de banca (incasari si plati), extrase de garantii, extrase de carduri etc.;
- colaborea cu departamentele: ofertare/achizitii, resurse umane si aprovizionare;
- intocmirea cereri pentru obtinerea politelor si SGB necesare departamentului de ofertare/achizitii pentru a participa la licitatii;
- verificarea si intocmirea facturilor catre clienti pe baza rapoartelor primite de la responsabilii de contracte;
- efectuarea punctajelor cu furnizorii, clientii;
- participarea la inventarele anuale ale companiei din partea departamentului contabil pentru asigurarea desfasurarii riguroase a inventarierii;
- intocmirea diferitelor rapoarte cerute de management;
- verificarea documentelor primite daca respecta cerintele impuse de lege si daca sunt corecte;
- verificarea, indosarierea si arhivarea documentele societatii;
- recrutarea si selectectarea personalul în conformitate cu politica de Resurse Umane a companiei;
- intocmirea, administrarea, gestionarea si arhivarea dosarelor de personal;
- tinerea la zi a registrului de evidenta a salariatilor;
- intocmirea de raportari solicitate de management sau departamentele interne care au legatura cu activitatea de resurse umane;
- tinerea legaturii cu serviciul extern de Medicina Muncii, SSM-PSI
- intocmirea si evidenta pontajelor lunare, concedii de odihna, medicale, fara plata, adeverinte, etc.

01.02.2007 - 28.02.2011

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

- intocmirea proiectelor (partea economica) finantate prin fonduri structurale (SAPARD), gestionarea si organizarea documentelor;
- intocmirea, administrarea, gestionarea si arhivarea dosarelor de personal;
- organizarea recrutarii si selectiei personalului;
- oferirea de suport in realizarea activitatilor administrative (adeverinte salarii, contracte de munca, corespondenta, prezentari);
- intocmirea si evidenta pontajelor lunare, concedii de odihna, medicale, fara plata, adeverinte, etc.
- intocmirea diferitelor rapoarte cerute de management;
- verificarea aplicarii corecte a procedurilor interne stabilite de conducerea firmei;
- intocmirea documentatiei de atribuire sau in cazul organizarii unui concurs de soluţii, a documentatiei de concurs, in colaborare cu serviciile sau compartimentele care releva necesitatea si oportunitatea achizitiei;
- intocmirea si gestionarea documentelor din cadrul firmei.

studii

 

Facultati:

2010 - 2014 Facultate / Colegiu: Drept la Universitatea din Pitesti din Pitesti.
2003 - 2004 Masterat: Economia mediului la Academia de Studii Economice din Bucuresti.
1999 - 2003 Facultate / Colegiu: Economia mediului la Academia de Studii Economice din Bucuresti.

Premii

Certificari
Aug 2015 - Sep 2015: Mediator - Asociatia centrului de mediere Craiova, Dolj

May 2011 - Jun 2011: Manager resurse umane - AJOFM Arges

Nov 2007 - Jan 2008: Inspector Resurse Umane – International Computer School Pitesti

Oct 1999 - Jul 2002: Departamentul pentru pregatirea personalului didactic
- Academia de Studii Economice Bucuresti
Traininguri
Aug 2008 - Aug 2008: Achizitii publice, legislatie şi SEAP - Svasta Business Consulting Bucureşti

Jun 2008 - Jun 2008: Auditor în Managementul calitatii – Global Group

Mar 2007 - Mar 2007: Studiul de fezabilitate, analiza de risc si senzitivitate a proiectului finantat prin fonduri structurale – Universitatea Romana de Stiinte si Arte „Gheorghe Cristea” in parteneriat cu Fundatia Eurolink – Casa Europei

Mar 2007 - Mar 2007: Planul de afaceri, analiza cost-beneficiu, bugetarea proiectului realizat cu fonduri structurale – Universitatea Romana de Stiinte si Arte „Gheorghe Cristea” in parteneriat cu Fundatia Eurolink – Casa Europei

Hobby-uri
muzica, excursii montane, literatura.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

franceză(incepator,incepator,incepator)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close