Publicat 21 Ian 2019 | Reactualizat 20 Feb 2019 | Expiră 21 Feb 2019

CONSULTANT VANZARI PRIN TELEFON

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Candidatul ideal

Pentru noi ești candidatul ideal dacă:
•Iți place vânzarea prin telefon și relaționarea cu clienții.
•Iți place să înveți lucruri noi, ești curios/curioasă, ai inițiativă.
•Ești o persoană perseverentă, organizată, proactivă, căreia îi place să-și atingă obiectivele.
•Ai abilități bune de utilizare a calculatorului (cel puțin Word, Excel, Internet).
•Ești o persoană optimistă, cu voie bună.
•Ai abilități bune de comunicare verbală și în scris;
•Ești o persoană atentă la detalii, responsabilă, corectă și implicată.
* PREGĂTIREA NECESARĂ:
- minim studii medii, cu bacalaureat;
* EXPERIENȚA:
- reprezintă un plus experiența în activitate de relaționare cu clienții, call center sau vânzări prin telefon, dar nu este obligatorie.
* CUNOȘTINȚE:
- cunoștințe de utilizare a calculatorului (cel puțin Word, Excel, Internet).

Descrierea jobului

Descrierea jobului

Responsabil de promovarea, consilierea și vânzarea către clienții din portofoliu.
Realizează obiectivele de vânzări trimestriale.
Negociază și renegociază, prin telefon, condiții contractuale cu clienții din portofoliul alocat.
Oferă suport clienților în completarea documentelor, accesarea serviciilor, precum și în orice demers al acestora pentru o bună și eficientă colaborare cu Up România.
Menține și dezvoltă bune relații cu clienții companiei prin activități de comunicare telefonică, e-mail și prin completarea documentației necesare.
Promovează marca, imaginea, produsele și serviciile firmei, în concordanță cu interesele acesteia si cu procedurile interne specifice.
Completează în soft-urile/aplicațiile și bazele de date puse la dispoziție de societate, toate informațiile importante despre clienții cu care discută, păstrând permanent informațiile la zi.

Descrierea companiei

Up Romania isi propune sa ofere clientilor si partenerilor sai servicii integrate care sa le simplifice interactiunile, procesele, deciziile, adoptand o atitudine de intelegere profund umana a nevoilor acestora si sustinand bunele practici de responsabilitate sociala.

Tichetele si cardurile de masa, tichetele cadou, tichetele sociale si cele sociale de gradinita, voucherele si cardurile de vacanta, tichetele de cresa, platforma STIM Online, platforma Up Achizitii sunt doar cateva din varietatea solutiilor cu care venim in sprijinul performantei, al calitatii si al motivarii, al grijei si implicarii pentru a face sa fie mai bine in fiecare zi.

Misiunea noastra e sa aducem valoare prin empatie, printr-o intelegere a nevoilor si o atitudine deschisa fata de parteneri si utilizatori.

Valorile noastre ne ghideaza in toate actiunile. Promovam responsabilitatea, solidaritatea, inovatia, echitatea, antreprenoriatul. Ne dorim alaturi de noi persoane care sa simta si sa actioneze conform acestor valori.

Oferim un mediu organizational care incurajeaza dezvoltarea profesionala si personala, initiativa si care apreciaza implicarea, colaborarea si proactivitatea. In tot ce facem urmarim sa aducem valoare prin simplificare.

Oferim un pachet de beneficii motivant.

Expirat
CONSULTANT VANZARI PRIN TELEFON  -  UP ROMANIA (CHEQUE DEJEUNER ROMANIA SRL)

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close