Publicat 21 Nov 2019 | Reactualizat 21 Dec 2019 | Expiră 22 Dec 2019

COORDONATOR AMENAJARI INTERIOARE

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

CERINTE:

- Studii medii sau superioare tehnice profil constructii civile;
- Cunostinte tehnice temeinice finisaje constructii si proiectare in domeniul amenajarilor interioare (spatii comerciale / birouri)
- Experienta de minim 3 ani in coordonarea echipelor de muncitori;
- Experienta relevanta in coordonarea mai multor proiecte simultan;
- Disponibilitate pentru deplasari saptamanale in intreaga tara;
- Permis de conducere categoria B;
- Cunostinte temeinice si experienta relevanta in intocmirea devizelor si a situatiilor de lucrari;
- Initiativa si capacitate de a lucra fara supraveghere directa si permanenta;
- Proactivitate, personalitate orientata catre solutii si nu catre explicatii;
- Atitudine deschisa, abilitati de integrare rapida in echipa;
- Cunostinte avansate EXCEL, OUTLOOK (AUTOCAD - reprezinta avantaj);
- Buna cunoastere a legislatiei aplicabile in constructii;
- Capacitate de a lucra cu termene limita;
- Atentie la detalii, abilitati de planificare si organizare, abilitati de coordonare echipa;
- Foarte bune abilitati de comunicare si negociere;

Descrierea jobului

SBMT, companie a grupului Superbet, asigura cu personal propriu si societati partenere solutii integrate de amenajari interioare pentru spatii comerciale (proiectare / autorizare, constructii, climatizare, mentenanta, productie si instalare reclame luminoase, transport etc).
Eficienta, corectitudinea si deschiderea in comunicare sunt principiile pe baza carora functionam. Credem în optimism, flexibilitate și soluții inovative si dorim sa crestem echipa cu colegi asemenea noua.
Ne dorim un coordonator al Departamentului de amenajari interioare care sa supravegheze si sa verifice constant stadiul si calitatea lucrarilor in desfasurare, sa programeze eficient echipele de muncitori disponibile, sa urmareasca respectarea standardului de calitate impus de beneficiar.
Activitatea se va desfasura in proportie de 70% pe teren si 30% la birou. Experienta de minim 3 ani in coordonarea echipelor de muncitori si a lucrarilor de amenajari interioare este obligatorie.

BENEFICII:
- Masina/Telefon de serviciu;
- Diurna si cazare la hoteluri de 3 stele;
- Salariul este negociat la interviu in functie de calificari, aptitudini si experienta;
- Bonusuri lunare de performanta in functie de realizari / eficienta;
- Loc de munca stabil, pe perioada indelungata, cu contract pe durata nedeterminata si cu posibilitati de promovare;

RESPONSABILITATI:
-
Urmareste respectarea procedurilor de amenajare / standardelor de calitate / normelor de conduita / termenelor stabilite de catre beneficiarii lucrarilor;
- Intocmeste si actualizeaza graficele de executie a lucrarilor;
- Organizeaza programarea si urmarirea lucrarilor pe santier (costuri, termene, calitate, standard etc);
- Verifica planurile de executie si propune solutiile tehnice optime aliniate la tehnologiile actuale;
- Avizeaza dispozitii de santier, participa la receptia lucrarilor si la intocmirea actelor de receptie;
- Urmareste ca aprovizionarea cu materialele comandate sa se faca la timp si verifica existenta documentelor de calitate;
- Raspunde de completarea actelor care sa demonstreze executia lucrarilor pe santier si de completarea corecta a inregistrarilor si documentelor reiesite in urma executiei lucrarilor de santier;
- Urmareste executia lucrarilor de amenajare si se asigura de respectarea prevederilor caietului de sarcini si a termenelor de executie agreate;
- Organizeaza activitatea santierului pentru executarea lucrarilor contractate de buna calitate si la timp;
- Asigura comunicarea cu partenerii din cadrul proiectului si respectarea obligatiilor contractuale;
- Pregateste si organizeaza planurile de activitate in cadrul proiectului si asigura resursele necesare pentru atingerea obiectivelor proiectului;
- Asigura rezolvarea problemelor aparute in realizarea proiectului si informeaza la timp echipa de management si colaboratorii despre problemele aparute si pe care nu le poate rezolva la nivelul sau;
- Arhiveaza corespunzator toata documentatia legata de proiect;
- Face propuneri de imbunatatire a stilului de lucru pentru a maximiza eficienta atingerii obiectivelor proiectului;
- Raspunde de veridicitatea si corectitudinea rapoartelor intocmite pentru finantator, parteneri si beneficiari;
- Raspunde de activitatea de planificare, lansare in executie si urmarire a executiei lucrarilor, in corelatie cu celelalte activitati conform cerintelor contractelor perfectate;
- Raspunde de coordonarea activitatii tehnice si asigura documentarea si informarea tehnica, economica si de reglementare ale compartimentelor organizatiei;
- Monitorizeaza executia din punct de vedere al cantitatilor, conformitatii cu proiectul, calitatii si respectarii termenelor;
- Supervizeaza si se asigura de respectarea din partea subantreprenorului a normelor legislative de Securitate si sanatate in munca aplicabile;
- Supravegheaza si coordoneaza atat echipele proprii cat si activitatea subcontractantilor;
- Mentine legatura cu seful de santier, arhitectul, cu subantreprenorii si clientii, asigura comunicarea cu diferite parti ale proiectului in ceea ce priveste procesul de constructie;
- Mentine permanent relatia cu beneficiarul, autoritatile publice, furnizorii de materiale si servicii etc.
- Studiaza detaliile de proiectare si documentatia tehnica necesara pentru lucrarile de constructie;
- Urmareste implementarea modificarilor pe santier;
- Intocmeste si urmareste graficul de executie pentru fiecare santier;
- Ia masuri pentru indeplinirea normelor si graficului de lucru la modificarile solicitate;
- Studiaza planurile si proiectele si asigura punerea lor in aplicare;
- Identifica neconcordantele intre proiect si situatia din teren;
- Verifica necesarul de materiale pentru santier si corectitudinea comenzilor;
- Pregateste informatiile necesare intocmirii situatiilor de lucrari;
- Intocmeste situatii de lucrari si verifica situatii de lucrari intocmite de subantreprenori;
- Efectueaza verificarea calitatii lucrarilor executate, conform procedurilor tehnice de control al calitatii;
- Planifica, organizeaza si monitorizeaza intreaga activitate din santier si raspunde de rezultate, de calitatea lucrarilor si de incadrarea in termenele de executie stabilite;

Descrierea companiei

Fondat in 2008, Grupul Superbet operează in 2019 o rețea de peste 1.200 de agenții și are peste 3.500 de angajați.

Este cel mai mare plătitor de taxe și impozite din industria de profil și unul din cei mai mari contribuabili la bugetul national, cu aproape 57 de milioane de euro plătite în 2018.

Superbet are printre acționari gigantul american, Blackstone, companie listată pe Bursa din New York (NYSE), cu active în administrare de peste 512 miliarde de dolari.

Expirat
COORDONATOR AMENAJARI INTERIOARE  -  SC SUPERBET BETTING & GAMING SRL

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close