de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

Publicat 06 Nov 2019 | Reactualizat 13 Nov 2019 | Expiră 14 Nov 2019

Corporate Customer Services Officer-1 year determined period

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Descrierea jobului

NN is searching for a new colleague to fill the role of Corporate Customer Services Officer.

You might be a good fit for this role if you can:be attentive to the customer's requests

  • be attentive to the customer's requests;
  • learn with ease and move fast;
  • mind the details;
  • be independent in your problem solving approach.

As a Corporate Customer Services Officer you will have to care for the customer by doing the following:
  • Investigate the unallocated amounts for voluntary pension funds (P3 missing payment details), in order to obtain the missing details necessary to collect the monthly contributions;
  • Outbound and inbound calls to/from P3 employers to collect the missing details or to confirm the unclear details or for any request from employer;
  • Correct registration of details in the specific applications;
  • Be the Dedicated Person for the individual Big Emplyer portfolio, including various tasks (eg. Payment confirmation, operational changes, obtaining the payment details, reports, support for Corporate Sales team, brokers and Agents in the pre-sales and post-sales process, meetings etc.);
  • Collaborate with the Collection and Commercial Administration Department to solve various issues that enable the collection process;
  • Be involved in other CCS activities (upon case, if any picks appear in the activity of the division);
  • NN direct account activation for employers.
Requirements:
  • University degree or student;
  • English skills (speaking and writing);
  • Microsoft Office package proficiency;
  • At least 6 months experience within customer related areas.

Descrierea companiei

NN este o companie de asigurări și managementul investițiilor, activă în peste 18 țări, cu o puternică prezență în Europa și în Japonia.

Grupul NN din România, include activitățile NN Asigurări de Viață și NN Pensii, companii lider pe piețele de profil, și NN Investment Partners, numărul patru în topul companiilor de administrare a fondurilor mutuale din România.

Pentru noi, NN reprezintă un capitol nou și interesant în viața companiei, cu noi oportunități de dezvoltare. Promisiunea noastră este că vom continua să fim alături de clienții, angajatii si colaboratorii noștri, un partener apropiat și de încredere. Valorile noastre de bază sunt: ne pasă, suntem transparenți, ne dedicăm.

Valorile noastre sunt expresia lucrurilor noastre dragi, a ceea ce credem și a obiectivelor noastre. Ne unesc și ne inspiră. Și ne determină comportamentul zi de zi.

NN Romania in cifre:

2,2 milioane clienți unici de asigurări de viață, pensii obligatorii și pensii facultative Cote de piață decembrie 2018:

• Asigurari de viata: 36,7%

• Pensii obligatorii (Pilonul 2) - 36% în funcție de active

• Pensii facultative (Pilonul 3) - 52%în funcție de active

Expirat
Corporate Customer Services Officer-1 year determined period  -  NN Asigurari de Viata

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close