Publicat 08 Mai 2019 | Reactualizat 15 Mai 2019 | Expiră 07 Iun 2019

Customer Care Representative

2 posturi

Candidatul ideal

  • 1+ experienta in call center sau serviciu clienti.
  • Orientare catre detalii si abilitati de ascultate / ascultare. Soft skils.
  • Orientare catre client si pasiune catre excelenta.
  • Abilitati de decizie.
  • Abilitatea de a gestiona reclamatiile.
  • Abilitatea de a comunica in mod clar, corect, profesional atat verbal cat si in scris.
  • Foarte bune abilitati de comunicare verbala si in scris, de organizare si planificare, atitudine proactiva, gindire analitica.
  • Responsabilitate, Spirit de echipa, Incredere si Proactivitate.
  • Empatie, Entuziasm, Atitudine pozitiva.

Descrierea jobului

  • ​Ofera suport via telefon, chat si e-mail.
  • Gestionarea cerintelor venite de la clienti in timp util.
  • Colectarea eficienta a informatiilor de la client, indeplinirea nevoilor, documentarea corecta si educarea clientilor, acolo unde este cazul, pentru a preveni nevoia de contacte viitoare.
  • Mentinerea echilibrului dintre politica companiei si beneficiile clientilor in luare deciziilor.
  • Contacteaza clientii pentru confirmarea detaliilor de comanda primite.
  • Colaboreaza eficient atat cu structurile interne ale companiei cat si cu cele externe.
  • Instiinteaza managerul direct de problemele necesare.

Descrierea companiei

Compania Boutique Mall, cu o experienta de peste 7 ani in comertul electronic, detine 2 magazine online www.b-mall.ro si www.zappatos.ro.
b-mall.ro are peste 100000 de produse de brand, se adreseaza persoanelor cu venituri medii spre mari iar zappatos.ro a fost creat pentru a permite accesul tuturor celor pasionati de moda, la preturi mici.
Suntem un colectiv tanar, pasionat de ceea ce facem, dedicat clientilor. Daca iti plac provocarile, te asteptam alaturi de noi!

Customer Care Representative  -  SC Boutique MALL SRL