de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

Publicat 31 Oct 2019 | Reactualizat 26 Nov 2019 | Expiră 26 Nov 2019

Customer Service Chat Consultant

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Educatie si Experienta:

  • Studii liceale, cu diploma de bacalaureat
  • MS Office avansat

Competente Specifice:
  • Constiinciozitate
  • Gandire analitica
  • Customer focus
  • Abilitati de comunicare verbala si scrisa
  • Capacitatea de diagnoza si propunere de solutii
  • Orientare spre rezultat
  • Munca de echipa

Descrierea jobului

Obiectivul Postului:

  • Raspunde solicitarilor si reclamatiilor clientilor Orange primite prin intermediul chat-ului.

Responsabilitati :
  • ofera asistenta clientilor via chat raspunzand la toate intrebarile referitoare la produsele si serviciile Orange Romania si vine în întâmpinarea acestora cu solutii personalizate, respectand procedurile de lucru in vigoare;
  • trateaza o solicitare venita via chat si prin apel, acolo unde procedura impune acest lucru;
  • ofera asistenta clientilor pe procesul de vanzare online; identifica oportunitea unei vanzari online si o capitalizeaza;
  • identifica /escaladeaza / urmareste / rezolva cerintele clientilor, în baza aplicatiilor specifice si a canalelor de comunicare disponibile (email, apel, aplicatii specifice de tip ticketing, etc.);
  • efectueaza modificari în profilul clientilor;
  • promoveaza produsele si serviciile Orange;
  • se asigura ca este la curent cu cele mai noi informatii legate de produse, servicii si proceduri aplicate;
  • contribuie la dezvoltarea cunostintelor digitale ale clientului cu scopul final de a avea cat mai multi clienti autonomi in mediul digital;
  • promoveaza utilizarea canalelor digitale de self service (ex. MyAccount); creeaza sau asista utilizatorul in crearea unui cont digital de selfservice (ex. Cont de MyAccount) conform procedurii de lucru in vigoare;
  • urmareste si escaladeaza situatiile în care mai multi clienti ne reclama aceeasi problema si nu este semnalata în platforma interna de informare;
  • ofera suport consultantilor NewEntry din Chat

Multumim ca ai aplicat!

Descrierea companiei

Orange is the leader of the Romanian mobile telecommunications market with 10.009.000 million customers. Orange Romania is part of Orange Group, one of the world's leading telecommunications operators with over 200 million customers on five continents.

Orange means much more than technology, mobile telephony or GSM networks. It is a brand created to make human communication simpler and to bring value to the communities where it operates. The Orange Group has a well-defined corporate responsibility strategy, whereby we ensure that our work is carried out responsibly. Indeed corporate responsibility lies at the core of our brand's values, which in turn represent who we are and how we do business.If you want to build the Orange experience and join a great team, send us your CV by applying online at www.orange.ro/jobs .

Expirat
Customer Service Chat Consultant  -  Orange Romania

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close