de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

Publicat 27 Oct 2009 | Expiră 28 Nov 2009

Director Servicii Clienţi - Segment Rezidenţial - Direcţia Management al Relaţiei cu Clienţii (D-SC)

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

• Absolvent studii superioare, studiile post-universitare n management/ economie/ finanţe reprezintă un avantaj
• Cel puţin 5 ani experienţă managerială n domeniul Relatiilor cu Clienţii, experienţă similară n domeniul telecom reprezintă un avantaj definitoriu
• Excelente cunoştinţe despre piaţa şi domeniul telecomunicaţiilor
• Foarte bună orientare către rezultate, abilitatea de a dezvolta şi implementa strategii eficiente
• Abilităţi excelente de comunicare şi inter-relaţionare
• Abilităţi excelente de management al echipei, creativitate şi leadership
• Limba engleză – fluent.
Numai candidaţii selectaţi vor fi contactaţi.

Descrierea jobului

• Dezvoltă si coordonează implementarea strategiei de relaţii clienţi, a politicii de managementul clienţilor, a procedurilor şi proceselor derulate prin intermediul Compartimentului Monitorizare şi Dezvoltare Procese Servicii Clienţi, Compartimentul Canale Alternative de Plată şi Departamentul Sesizări şi Reclamaţii Clienţi, facilitnd dezvoltarea permanentă a acestora
• Generează şi coordonează implementarea unui proces eficient de preluare şi formulare răspuns la cerinţele clienţilor şi/sau de soluţionare a sesizărilor legate de furnizarea de servicii
• Se implică activ n redactarea şi implementarea politicii de facturare şi creditare a companiei şi a proceselor de afaceri, n proiectele aferente recuperării de debite, cu scopul de a diminua procentul datornicilor şi de a asigura veniturile companiei
• Coordonează colectarea şi consolidarea datelor de facturare, facilitnd o raportare corectă n ceea ce priveşte profitabilitatea segmentului de clienţi, termenelor de colectare, volumelor, etc.
• Planifică, generează şi implementează strategia de management care să asigure derularea cu succes, integrarea şi eficienţa operaţională a sistemului de facturare şi a sistemului IT de colectare a datelor
• Generează şi implementează strategia de plată a clienţilor cu scopul de a reduce costurile companiei şi de a deservi şi mbunătăţi rata de retenţie. Monitorizează rezultatele n funcţie de targeturile aşteptate şi recurge la acţiuni corective după necesităţi.
• Facilitează o comunicare adecvată şi eficientă n cadrul Diviziei. Cascadează obiectivele de performanţă pentru a asigura ndeplinirea strategiei de vnzări
• Menţine o organizaţie eficientă şi un nivel ridicat de competenţe ale resurselor umane din cadrul Diviziei, pentru a maximiza performanţa, a menţine un nivel motivaţional ridicat, satisfacţie la locul de muncă şi un climat favorabil şi pozitiv
• Este direct responsabil de managementul cerinţelor pentru programele de training şi de derularea acestor programe n cadrul Diviziei
• Este parţial responsabil de dezvoltarea şi monitorizarea planului anual de vnzări şi a procesului de bugetare.

Expirat
Director Servicii Clienţi - Segment Rezidenţial - Direcţia Management al Relaţiei cu Clienţii (D-SC)  -  ROMTELECOM

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close