de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

Publicat 30 Sep 2019 | Reactualizat 28 Oct 2019 | Expiră 31 Oct 2019

EXPERT ACHIZITII PUBLICE

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Experiență (condiții obligatorii):

  • Utilizarea Sistemului Electronic de Achiziții Publice SICAP (ca operator economic sau ca autoritate publică) și cunoașterea legislației naționale în vigoare în domeniul achizițiilor publice;
  • Elaborare oferte complete pentru licitații organizate în SICAP (documente de calificare + ofertă tehnică + ofertă comercială).


Cerințe studii:
  • Studii superioare – cerință minimă;
  • Cunoaștererea limbii engleze la nivel avansat – cerință minimă nivel B2;
  • Deținerea unui certificat de expert achiziții publice – constituie avantaj;
  • Experiența de lucru în domeniul medical – constituie avantaj
  • Deținerea permisului de conducere categorie B și a experienței aferente – constituie avantaj;


Abilități:
  • Abilităţi de utilizare Office (Word, Excel, Power Point)
  • Abilitatea de a rezolva sarcini multiple cu termene limită
  • Abilităţi organizatorice


Alte trasături:
  • Atent la detalii
  • Flexibil
  • Comunicativ
  • Cu inițiativă
  • Onest

Descrierea jobului

Responsabilități:

  • Identifică anunțurile de interes, publicate pe website-urile oficiale (ex: SICAP) privitoare la contractele de achiziții publice specifice activității companiei;
  • Obține documentația de atribuire de la autoritățile contractante;
  • Analizează și clarifică condițiile de participare la procedura de achiziție;
  • Întocmește documentația cerută prin caietul de sarcini, fisa de date, etc;
  • Completează formularele aferente licitației;
  • Redactează oferte tehnico - financiare;
  • Depune documentele solicitate pentru atribuirea contractului de achiziție;
  • Elaborează răspunsuri la solicitările de clarificări emise de autoritățile contractante;
  • Întocmește, depune și urmărește eventualele contestații la documentația de atribuire sau la comunicările autorității contractante;
  • Urmărește derularea contractului semnat până la îndeplinirea obiectului acestuia (finalizare);
  • Redactează oferte tehnico – financiare și pentru clienții care nu achiziționează prin intermediul SICAP;
  • Menține corespondența comercială cu furnizorii externi de dispozitive medicale, produse, accesorii etc.

Program de lucru:

  • de luni până vineri între orele 08:00 și 16:00

Descrierea companiei

Firma oferă o gamă largă de dispozitive medicale, în special aparatură pentru radiologie și radioterapie, servicii, produse și accesorii necesare amenajării și funcționării in condiții optime a laboratoarelor de radiologie medicală.

Expirat
EXPERT ACHIZITII PUBLICE  -  RADIOMED IMPEX S.R.L.

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close