Publicat 11 Oct 2019 | Reactualizat 25 Oct 2019 | Expiră 27 Oct 2019

Functionar administrativ

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Cerinte obligatorii:
- cunsoaterea pachetului MS Office la nivel mediu;
- cunoasterea limbii spaniole la nivel mediu - avansat;

Reprezinta avantaj:

- studii superioare finalizate in domeniul juridic;
- cunoasterea legislatiei in vigoare;
- cunostinte legislatie imobiliara, baza legala pentru afacerile imobiliare;
- cunostinte operare PC, MS Office – WORD, EXCEL;
- abilitati foarte bune de comunicare si interrelationare personala;
- persoana dinamica, rezistenta la stres;
- capacitatea de a-si stabili prioritati si de a-si organiza munca intr-un mod eficient;
- capacitate de a respecta termene limita;
- atentie catre detalii;
- responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate;
- atentie distributiva, capacitate de adaptare si invatare rapida.

Descrierea jobului

Descrierea jobului

- mentinerea relatiei cu avocati, executori, notari, pregatirea si transmiterea tuturor documentelor pe care acestia le solicita;
- informare prompta asupra modificarilor legislative;
- intocmeste toate documentele necesare si indeplineste orice formalitate legala necesara in fata Registrului Comertului, cu privire la modificarile intervenite in cadrul societatilor comerciale, spre exemplu: constituire societate, majorare capital social, cesiune parti sociale, schimbare sediu, schimbare administrator, dizolvare;
- pregatire de materiale si rapoarte solicitate de catre superiorul direct;
- mentinerea relatiei cu reprezentantii bancilor la care societatea si clientii acesteia au conturi deschise, pregatirea si prezentarea tuturor documentelor solicitate de catre banci;
- mentinerea relatiei cu reprezentantii firmei de asigurari cu care colaboreaza societatea sau clientii acesteia, intocmirea tuturor documentelor necesare in vederea contractarii politelor de asigurare.

Beneficii:
- asigurare medicala
- cursuri de formare profesionala
- activitati de dezvoltare a carierei

Descrierea companiei

Logistical Support Services este o companie romaneasca specializata in servicii de asistenta si consultanta in domeniile juridic, financiar si resurse umane, pentru firme create de intreprinzatori romani si straini. In portofoliul nostru de clienti se regasesc companii din Romania si Spania.
Serviciile oferite de Logistical Support Services vin in intampinarea nevoilor oamenilor de afaceri si a companiilor mici si mijlocii, prin elaborarea de solutii personalizate in functie de nevoile si posibilitatile clientilor. Specialistii nostri preiau sarcini operative din cadrul companiei contribuind astfel la eficientizarea managementului si economisirea uneia dintre cele mai pretioase resurse – timpul.
Oferim servicii specializate, in functie de necesitatile clientilor, dar in acelasi timp punem la dispozitie si servicii integrate juridice, de contabilitate si de resurse umane, aspect ce ne permite o abordare globala a business-ului, menita sa asigure continuitatea si eficientizarea activitatilor din cadrul firmei.

Expirat
Functionar administrativ  -  LOGISTICAL SUPPORT SERVICES SRL

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close