Publicat 07 Oct 2009 | Expiră 08 Nov 2009

OFFICE MANAGER

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Ai putea fi tu, dacă ai:
- studii medii/ superioare;
- excelente abilităţi administrative, organizatorice şi de comunicare;
- cunoştinţe de contabilitate primară şi legislaţie comercială;
- cunoştinţe avansate de utilizare PC (MS Office, Outlook);
- spirit de echipă dezvoltat.

Descrierea jobului

Noul nostru coleg va:
- prezenta, promova şi acorda consultanta şi feedback clienţilor cu care vine in contact direct (la birou) sau telefonic, cu privire la produsele / serviciile vandute de companie.
- urmări creşterea vânzărilor către clienţii cu care intră în contact şi va mentine permanent legatura cu aceştia.
- realiza şi expedia oferte personalizate clientilor existenti sau potentiali.
- verifica bonitatea clienţilor în momentul primirii comenzilor de la clienţii noi sau reactivaţi dupa o perioadă de timp.
- întocmi registrul de documente al biroului de vânzări, va inregistra documentele comerciale şi aferente vânzării şi se va asigura că acestea ajung în posesia clientului.
- identifica şi aduce la cunostinţă superiorului direct propuneri de noi produse.
- eficientiza activitatea Reprezentanţilor de vânzări şi va coordona activitatea Agentului de livrari şi Asistentului tehnic.

Ofertă:

- venit fix+comision;
- telefon de serviciu;
- programe de formare profesională în cadrul companiei şi oportunităţi reale de dezvoltare intr-o echipă tânără şi dinamică.

Dacă te consideri persoana potrivită, trimite o scrisoare de intenţie şi un CV (cu foto) detaliat până în data de 23.10.2009.
Confidenţialitatea informaţiilor este garantată!
Numai candidaţii selectaţi vor fi contactaţi pentru interviu.

Descrierea companiei

Compania HOLDMANN este prezentă în România de 15 ani, din dorinţa de a oferi "confort şi igienă" utilizatorilor profesionali din diverse domenii. Excelenţa partenerilor şi furnizorilor, cumulate cu devotamentul şi pasiunea Echipei Holdmann, ne-au permis atingerea obiectivului initial - cel de a deveni lider tradiţional în vânzarea de echipamente, accesorii şi consumabile pentru igiena şi curăţenia profesională.

În acest moment suntem prezenţi în toate oraşele mari ale României, atât prin birouri şi depozite proprii, cât şi prin distribuitori locali. Peste 1000 de produse de bază de la furnizori de renume european, stau la dispoziţia clienţilor noştri, răspunzând celor mai exigente solicitări în materie de igienă şi curăţenie profesională.

Compania noastra oferă consultanţă, vânzare, post vânzare şi service la cele mai înalte standarde.

Suntem în continuă dezvoltare şi îţi oferim acum şansa să te alături echipei HOLDMANN!

Expirat
OFFICE MANAGER  -  S.C. HOLDMANN HYGIENE SOLUTIONS S.R.L.

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close