de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

Publicat 27 Oct 2009 | Expiră 28 Nov 2009

Sef Departament - Departament Bugetare & Raportare (SD-B&R)

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

• Absolvent studii superioare economice
• Minimum 5 ani de experienţă relevantă n domeniul financiar (bugete, raportare după anumiţi indici de performanţă, controling)
• Minim 3 ani experienţă de management şi rezultate dovedite de coordonare echipe
• Experienţă n implementare şi/sau suport soft ERP
• Viziune şi capacitate de sinteză, experienţă n construire de business plan şi strategie
• Excelente cunoştinţe de analiză şi urmărire bugete Capex/Opex şi dezvoltare şi analiză rapoarte
• Capacitatea de a nţelege principiile generale de desfăşurare a activităţii ROMTELECOM
• Capacitatea de a realiza obiectivele asumate şi aflate n aria sa de responsabilitate
• Abilităţi organizatorice deosebite n situaţiile de criză sau de lucru sub presiunea timpului
• Flexibilitate, seriozitate, orientare spre munca n echipă
• Capacitatea de organizare şi coordonare, de dezvoltare task-uri specifice şi alocare responsabilităţi
• Abilităţi pentru efectuarea de analize, rapoarte, evaluări şi propuneri, concise şi corecte
• Capacitatea de a face faţă unui mediu de lucru dinamic, n continuă schimbare
• Limba engleză: scris/vorbit nivel avansat
• Abilităţi operare PC şi de lucru cu diverse programe: Word, Excel, Power Point, MS Project, Visio.
Numai candidaţii selectaţi vor fi contactaţi.

Descrierea jobului

• Coordonează activitatea departamentului Bugete şi Raportare conform valorilor Romtelecom
• Este direct implicat şi răspunzător de indeplinirea cu profesionalism a sarcinilor principale şi n timpul solicitat, din cadrul departamentului, pe care il coordonează (conform procedurilor şi termenelor limită din procedurile companiei) următoarele servicii, adăugnd plus valoare fiecărei activităţi prestate şi contribuind la realizarea obiectivelor comerciale ale direcţiei Proprietăţi Imobiliare:
– Realizează şi centralizează rapoartele manageriale
– Realizează controlul şi analiza bugetară pe baza informaţiilor primite din Financiar cu privire la nregistrările raportate att CAPEX ct şi OPEX
– Realizează controlul bugetar al proiectelor CAPEX la nivel de direcţie Proprietăţi Imobiliare (prin PGS)
– Dezvoltă incorporează modificările şi implementează procese de lucru şi proceduri (creare, dezvoltare şi implementare), fluxuri operaţionale şi traseele documentelor, att la Centrul Societăţii ct şi n regiune, pentru structura Proprietăţi Imobiliare
– Efectuează monitorizarea misiunilor de control n conformitate cu Planul de controling intern aprobat. Documentează coerent şi corect misiunile de control intern Propietăţi Imobiliare (bugete, rapoarte, procese şi proceduri etc.) n scopul fundamentării recomandărilor formulate pentru mbunătăţirea activităţii şi eliminarea/diminuarea deficienţelor/erorilor. Prezintă rapoarte aferente misiunilor de control intern şi efectuează activităţi de monitorizare cu privire la modul de implementare al recomandarilor.
• Contribuie la creşterea eficienţei activităţilor business de zi cu zi, la eliminarea activităţilor redundante, lipsite de plus valoare, la simplificarea operaţiunilor zilnice prin coordonarea activităţii suportului funcţional generat de implementarea aplicaţiei Horizon:
– Coordonează activitatea de suport operaţional n aplicaţia Horizon cu profesionalism şi n termenii setaţi procedural
– Monitorizează dezvoltarea de rapoarte care servesc analizelor managementului Proprietăţi Imobiliare
– Contribuie la standardizarea operaţiunilor prin aplicatia Horizon
– Contribuie la generarea unei baze de date acurate şi conforme cu realităţile din teren
– Contribuie la realizarea mapării bazei de date Horizon cu baza de date Oracle pe elementele de intersecţie şi interes pentru ambele structuri.
• Monitorizează şi vizează documente financiare cu impact n nregistrările contabile certificnd prin semnătură corectitudinea datelor
• Face propuneri de promovare spaţii Romtelecom n vederea nchirierii acestora
• Interacţionează şi colaborează cu funcţiuni şi/sau manageri din cadrul companiei cu scopul de a construi relaţii bazate pe ncredere şi suport cu ariile cu care inter-relaţionează facilitnd astfel implementarea eficientă a proceselor
• Asigură suport departamentelor operative n realizarea planului de venituri prin intermediul activităţii desfăşurate
• Este responsabil pentru desfăşurarea activităţilor de coordonare, coaching, dezvoltare a personalului pe care l coordonează şi are responsabilitatea setării şi urmăririi, ndeplinire de obiective individuale (Performance management)
• Contribuie activ la setarea, dezvoltarea şi implementarea strategiei direcţiei Proprietati Imobiliare.

Expirat
Sef Departament - Departament Bugetare & Raportare (SD-B&R)  -  ROMTELECOM

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close