de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

Publicat 01 Nov 2019 | Reactualizat 01 Dec 2019 | Expiră 02 Dec 2019

Specialist relatii clienti - dep. vanzari asigurari medicale

10 posturi
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Un simplu loc de munca vei gasi oriunde in Bucuresti. O echipa care sa te invete, sa te sustina si sa te indrume cu rabdare spre experienta si rezultate, doar la noi!

Telbridge Bucuresti ANGAJEAZA noi colegi in departamenul de vanzari asigurari medicale pentru marirea echipei. Ai minim diploma de Bacalaureat si vrei sa dobandesti noi abilitati in vanzari? Hai sa ne cunosti!
Echipele noastre incurajeaza si aplicantii 40+!

Daca esti motivat, responsabil, daca tu crezi ca meriti un salariu bun indiferent de experienta, daca tu crezi ca ti-ar fi usor sa transmiti informatii si te consideri un negociator cu potential, daca iti place sa vorbesti la telefon - cautam pe cineva exact ca tine!

Ce oferim?:
- Salariu fix 1500 net + grila foarte avantajoasa de bonusare din vanzari (un agent de asigurare, cu norma intreaga, poate castiga peste 2500 lei net);
- Tichete de masa;
- Contract individual de munca nedeterminat;
- Bonus de vechime (din 6 in 6 luni);
- Abonament sala sport Hilton (80% suportat de catre companie);
- Abonament medicina muncii;
- Program de lucru foarte accesibil si flexibil: full-time (9:00-17:00) sau part-time (4h/ 6h - iti alegi tu orele); doar de luni pana vineri (+1 sambata/ luna, 10:00-15:00); fara duminici, fara sarbatori legale!;
- Acces la alte bonusuri si concursuri periodice;
- O calificare profesionala in asigurari (PPI)) - certificata cu diploma de la Institutul Financiar (ISF);
- Posibilitati reale de promovare functie de performante si increderea in sine;
- Traininguri specializate (ex: produse bancare, vânzări);
- Suport constant din partea team leader-ilor si a managerilor;
- Un mediu plăcut de lucru la care poti contribui si tu :)
- Acces la bucatarie utilata si zona food&coffee;
- Un sediu dragut la 5 minute de statia de metrou Republica, in cladirea RAMS Business Center, etajul 5.

Descrierea jobului

- Consilierea clientilor unor companii bancare in legatura cu pachetele de asigurari medicale la care au acces;
- Prezentarea corecta a ofertei si a beneficiilor;
- Procesarea si introducerea in sistem a datelor;
- Intregirea atmosferei placute de la locul de munca, iar tu poti face diferenta! :)

Si ca sa putem indeplini impreuna aceste sarcini ar trebui:
- Sa fim prieteni cu limba romana;
- Cerinta obligatorie - minim diploma de BACALAUREAT;
- Să fim receptivi in a invata task-uri cu care probabil nu ne-am mai întâlnit;
- Sa dam dovada de spontaneitate si atentie distributiva, pentru ca putem!
- Sa fim comunicativi, responsabili si determinati;
- Experienta pe un post similar poate oferi un real avantaj dar nu este criteriu eliminatoriu;

Abia asteptam sa te cunoastem!

Descrierea companiei

Telbridge is a company with an established market position in the outsourcing call centers, mainly specializing in insurance, finance and telecommunications. We operate since 2005 solely based on Polish capital. We now employ over 1,500 employees in 6 branches: Czestochowa, Radom, Torun, Warsaw, Kielce and now Bucharest.

The primary objective of the company is to satisfy the needs of the market related to the sale of products and services by phone. We focus on serving the above sales channels both outbound (outbound - active telemarketing, telesales, questionnaires, debt recovery), as well as inbound traffic (inbound - customer service, line ordering, help line).

We believe that the success of our call center services is mainly due to the highly trained and motivated teams of agents that we hire.

Our business model primarily involves:

- Employing the best possible candidates (offering a competitive basic salary and attractive real incentive programs),

- Regular investment in the development of the agents’ skills (eg . developing training programs for expected competencies and skills),

- Using a clear and meaningful system of job evaluation and rewards for being successful at work,

- Developing a relaxation training and the reduction of unwanted stress and inefficient level of motivation.

Expirat
Specialist relatii clienti - dep. vanzari asigurari medicale  -  Telbridge

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close